Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: יונדאי i20 החדשה - מכונית סבירה לאנשים סבירים


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3316 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה-i20 החדשה של יונדאי מציגה שלל שיפורים לעומת הדגם היוצא. היא מרווחת יותר, איכותית יותר, שקטה יותר והכי חשוב - מעוצבת יותר. ולמרות השיפור, היא נותרה מכונית בינונית למדי שאינה מצטיינת בדבר. היא לא הכי מאובזרת, לא הכי מרווחת, לא הכי חסכונית ולא הכי מהירה. ככה יוצא שהיא בסדר. לא יותר, לא פחות.

 

מבחן דרך ל-i20 החדשה של יונדאי

 

%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20-18.JPG

 

%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20-11.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ה-i20 ביחד עם ה-i30 וה-i35 התחילו בשנה האחרונה להיות מתומחרות בקצה העליון של הסגמנט.

 

כנראה הם מרשים לעצמם אחרי שם מובילים כל שנה במסירות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה על פניו שמבחינת תמורה לכסף, המכונית הזאת ממוקמת די נמוך בין שאר המתחרות.

חבל שלא ביצעתם מבחן השוואתי בין הפביה ל-i20 (בהנחה שבחנתם אותם בסמיכות יום אחר יום)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא הבנתי, הפאביה עדיפה? כי במבחן של הפאביה נאמר שהיא גם ממוצעת...

 

+1 זה

 

מתחיל להיראות קצת כמו דפוס

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון שנה הבאה i20 אמורה לקבל גיר 6 הילוכים. אם זה נכון הרכב ישתפר בסעיף ביצועים, רעש וצריכת דלק.

 

לדעתי היעדר מערכת מולטימדיה זה יתרון, לא חסרון. אני לא מבין את הטרנד המטופש להתקין מסך מגע לא קריא בשמש שאי אפשר לתפעל על עיוור עם היד בזמן נהיגה. לא חסר הסחות דעת בזמן נהיגה גם בלי המערכת.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא נראית מעולה אבל האבזור ויחידת ההנעה באמת מאכזבים.

אני דווקא חיבבתי את הקודמת משום מה, התחברתי אליה כרכב חלופי שכור קומפקטי, מאובזר וחביב והיא הייתה בסדר גם בנסיעות ארוכות בכביש 6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסחפת... כנראה שנהגת ברכב עם תקלה

או שכל המכוניות שנהגתי עליהן היו עם הגה יותר טוב.

הוא היה כל כך מנותק, כל כך בלי תחושה + קל + דק, באמת - היו משחקי מחשב עם הגה יותר טוב.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח ששנה הבאה גם תגיע ה 208 החדשה עם הגיר היפני והפיאסטה 1.0 אקו בוסט- כך שגם עם גיר 6 הילוכים - היונדאי תהיה רחוק מאחור.

לגבי מולטימדיה אני לא מסכים. נכון שמערכות סיניות זולות הן נוראיות, אבל מערכות מקוריות מציעות רמת תפעול גבוהה. לרובן יש גלגלת לווליום כך שניתן לתפעל אותו גם כשאתה עם העיניים על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא הבנתי, הפאביה עדיפה? כי במבחן של הפאביה נאמר שהיא גם ממוצעת...

אני אנסה לענות ברצינות לך למרות העקיצה הברורה -

היונדאי i20 עדיפה על הפאביה בסעיפי מרווח הפנים, העיצוב (עניין של טעם, לדעתי לפחות ה-i20 יפה יותר), איכות חומרים (חוץ מההגה הפלסטי, בפאביה הוא נעים למגע משמעותית) וכמובן בנושא האחריות (שלוש שנים לעומת שנתיים בפאביה).

הפאביה עדיפה בכל מה שקשור לנוחות נסיעה, ביצועים, צריכת דלק, נוחות נסיעה ואבזור.

הנאה מנהיגה, שזה כנראה פרמטר שחשוב לך, אין בשני הרכבים הללו.

 

אם אני צריך לדרג לפי הדירוג האישי שלי אז הפאביה טובה מה-i20. בתכלס, הפאביה, הפולו והקליאו הן הסופר-מיני האוטומטיות הטובות ביותר בשוק לדעתי. כרגע, עד שיגיעו ארצה המאזדה 2, הקורסה וה-208 החדשות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שכל המכוניות שנהגתי עליהן היו עם הגה יותר טוב.

הוא היה כל כך מנותק, כל כך בלי תחושה + קל + דק, באמת - היו משחקי מחשב עם הגה יותר טוב.

גם האקסנט ן I25 זה ככה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3316 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...