Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חשבתי על רעיון לאיטום במקום דינמיט, אולי אפשר למרוח זפת על המתכת של הכב מבפנים, מה דעתכם על זה זה נוסה אולי פעם?
לאטום עם דינמיט? לא נראה לי שזה רעיון טוב:onfire: ...

אבל תנסה את מנוע החיפוש...

עם המילה "דיינמאט" באנגלית dynamat

 

***להשכלה, דינאמיט הוא חומר נפץ המורכב מניטרו-גליצרין...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אולי מספיק עם ההתחכמויות האלה ?

חבל על כל הת'רדים שנפתחים ועל שגיאה של אות כל הת'רד מדרדר

מספיק ...

אתה רואה שהוא יודע יחסית מה הוא כותב

הוא לא בא ואמר שהוא לא מצא פרטים על דיינמאט , ואז היית מתקן אותו וזה אולי היה עוזר לו.

פורסם
גילי... אני חייב לציין שזה תיקון שגיאת הכתיב הכי פלצני שראיתי קבל ח"ח :)

על י' בדר"כ לא עושים שמיניות באויר.

תודה, סתם הצחיק אותי :wink: , וזה לא רק "י"...

בכל אופן, למה יש מנוע חיפוש בפורום?

גם מנוע חיפוש לא עוזר אם לא יודעים מה לכתוב בתוכו...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
חשבתי על רעיון לאיטום במקום דינמייט, אולי אפשר למרוח זפת על המתכת של הכב מבפנים, מה דעתכם על זה זה נוסה אולי פעם?
הזפת שבמוצר לא זה מה שאוטם לך את הרכב.

המעטפת של האלומיניום היא שיוצרת החזר של הגל קול .

הייתי אף רוצה להאמין שהם משקיעים בתרכובת / אלומיניום טהור המיועד במיוחד

להחזרת תחום התדרים אשר בוקעים מרמקולי אודיו .

 

בקיצור , זפת רק אם אתה רוצה תא מטען שחור ודביק

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

האלומיניום הוא דווקא החלק הכי פחות חשוב (שלא לציין זול). האקסטרים ושאר חומרי האיטום הידועים נועדו להפחתת רזוננס ולא להחזרת גלים כאלו או אחרים, אין לכך שום משמעות. החומר שמרכיב אותו נקרא butyl ומכיוון שאי אפשר ליצור יריעה מהחומר הזה בלבד, שמים אותו על יריעת אלומיניום (שאולי גם היא מסייעת אבל היא לא העיקר). חומרי איטום זולים יותר מכילים אספלט.

פורסם

אם אתה רוצה קצת כיוון אתה יכול לעשות חיפוש היה כמה תרדים על תחליפים לדינאמט ( שלא תמיד עושים את העבודה )

כמו פז-קר ( סופר טייט,סופר טייט אלומניום )

פורסם

אוקיי עשיתי חיפוש ומצאתי מידע על החומר המדובר נשמע מאוד מפתה, משהו ניסה את זה כבר?

מה אתם אומרים זה יעשה לפחות חלק מהעבודה?

פורסם

אתה בטוח SOUNDWAVE ? .. לא יודע מה איתך אבל לחצי מהמדינה הזאת יש גגות עם זפת, ומשום מה אני לא רואה את הגגות הללו נמסים נוזלים ושאר ירקות.

פורסם

אייל עזוב אין מה לעשות

אנשים רוצים לשלם חצי להתקין ולהתאכזב

ואז לפרק ולשלם שוב כפול על התקנה .

 

זה כמו שהציעו במקום לשים דאנמט על הלוחית זיהוי

מישהו הציע לשים בדלי סיגריות

צריך שאנשים ילמדו על בשרם

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4


×
×
  • תוכן חדש...