Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: וולוו V40 T5 - מהירה, לא ספורטיבית


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוולוו לקחו את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין 245 כוחות סוס של ה-S60 ותקעו אותו בחזית של ה-V40. התוצאה? מכונית איכותית, נאה, מהירה ובאופן כללי מרשימה למדי.

 

וולוו V40 - מבחן דרך

 

%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-V40-T5-17.jpg

 

%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-V40-T5-16.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם גרסת ה R משנה את אופיו של הרכב בנס הרים:roll:

 

אני יכול לספר שבהשוואה ראש בראש של ה V40 T4 הרגילה מול ה R Design עם אותו המנוע היה הבדל מורגש מאוד בביצועים וברמת האחיזה, בדיוק כמו שהיה הבדל בין ה S60 הרגילה וגרסת ה R Design. אין סיבה שהמתכון הזה לא יעבוד גם כאן.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי V40 D2 קרוס קאנטרי שכורה בנורווגיה. לטעמי מדובר במכונית מצויינת, נוחה מאוד ומאובזרת, שקטה ונעימה מאוד בשיוט. הדברים שפחות אהבתי הם תא מטען קטן (אך גבוה), התפעול בתא הנוסעים דורש הסתגלות קלה, ובנהיגה מפותלת המכונית לא חדה מספיק ורכה למדי (כנראה גם בגלל שמדובר בגרסת הקרוס קאטרי המוגבהת מעט). בסך הכל מדובר במכונית נעימה מאוד שבנויה היטב ונהדרת בהתנהלות יומיומית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי נקבל V20, מתי? מאד הייתי רוצה וולוו קטנה. היצרן הזה מסקרן אותי ואני מעריך את פילוסופיית העולם שלו.

 

נשמע שה-V40 היא המכונית למי שמחפש קרוזרית קומפקטית נעימה ואיכותית, שהנוסע - ולאו דווקא הנהג - הוא בראש מעייניה.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות הכל זו מכונית שאינה יכולה להמלט מהשוואה לאלטרנטיבות. המחיר מכובד והיא חייבת להמדד בנוסחת צרכים מול תמורה.

 

מבלי ללכת סחור סחור - כוח ונוחות בהצ'בק זה די נדיר וכאן הפינה שלה. לא יודע כמה אנשים מחפשים את ההרכב הזה בארץ.

 

אני מאמין שבפועל הרבה אנשים שקונים כוח, חייבים להתהדר בסמל סטאטוס ומקבלים את עניין חוסר הנוחות כעונש.

 

וולוו במסע התעוררות. עדיין לא נותנת את אפקט הסטאטוס כמו מרצדס, ב.מ.וו ואאודי ואפילו לא אלפא, אבל הם בדרך הנכונה.

 

ככה שהיא קצת בין הכסאות. זו גם נישה. אבל קטנה.

 

 

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וולבו לא יכולה לתת את אפקט הסטאטוס של מרצדס, ב.מ.וו ושות, מאחר וכמעט ונעדרה מפלחי השוק הרלוונטיים שנים רבות.

עבור רבים, וולבו עדיין היא סמל בטיחות, אך כזו שיאה לשיבה טובה, ולא קל לשנות תדמית.

פרט עיצובי שאהבתי הוא המבנה הנפחי של הדלתות, שריד עיצובי מדגמי העבר של וולבו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שה-V40 היא המכונית למי שמחפש קרוזרית קומפקטית נעימה ואיכותית, שהנוסע - ולאו דווקא הנהג - הוא בראש מעייניה.

 

שוב אנחנו מסכימים :) כך הרגשתי אחרי נסיעת המבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי היא נופלת בין הכסאות. אם במהירות עסקינן, אזי ב- 200K יש כבר מתחרות לא רעות בכלל. וספורטיביות יותר. אם במהירות לא ספורטיבית - אזי מהצד השני של האוקיינוס יש גם מתחרות (מליבו, למשל) - נוחות וזולות משמעותית. ואם בסמל סטטוס עסקינן, אזי באמת יש טובים ממנו. מצד שני, זהו כן סמל סטטוס מסיום, שהוא יותר subtle, רגוע. משכך, בשכונת היוקרה הקרובה למקום מגורי, שהיא רחוקה שנות אור ממעוז הפלצנות התל-אביבי, לבעל השווארמה יש BMW, ולאשתו MERC. אבל הרכב הכי נפוץ בה הוא באמת VOLVO. יש שני ג'יפים, יש כמה וכמה S60, אבל V40 יש רק אחת. עוד לא ראיתי מי נוהגת בה (מניח שזו אישה, נראה אם אתבדה). אני ניסיתי בזמנו את הרכב. ה- T4 חלש מידי. ה- T5 זריז מאוד, אבל לא הצליח להשאיר עלי רושם של ערך מוסף מעבר ל- GTI נניח או לג'ולייטה. הוא יותר משחק במגרש של A3, לדעתי, ושם ה- A3 מנצחת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לספר שבהשוואה ראש בראש של ה V40 T4 הרגילה מול ה R Design עם אותו המנוע היה הבדל מורגש מאוד בביצועים וברמת האחיזה, בדיוק כמו שהיה הבדל בין ה S60 הרגילה וגרסת ה R Design. אין סיבה שהמתכון הזה לא יעבוד גם כאן.

 

מה שאומר שהיא הופכת להיות ספורטיבית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...