Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אנשים יקרים שלום רב לכם..זהו תמה ונסתיימה לה תקופת המלווה שלי, והאוטו המישפחתי לא מספיק עבור הנהגים בבית [באלנו 2000]. ולכן בעזרה ותמיכה חלקית של הוריי - הן בתקציב לרכב, והן בביטוח .

אבקש ממכם יעוץ והכוונה בנוגע לבחירה נכונה של: רכב אמין ,כמה שיותר נטול בעיות מכאניות ומוסך ,כמו כן שיהיה חסכוני גם בדלק וגם בעלויות אחזקה, וכמובן רצוי שיהיה ידני -וכל זאת בסכום קצת נמוך אבל סבבה להתחלה לרכב הראשון [ קיצר שלא יעבור את ה8,000 שח ]..הרכב אמור לשמש אותי לתקופה של עד לצבא [שזה בערך כ8 חודש] כמו כן ,רצוי רכב משנתון 89 ומעלה אשמח אם תפרטו ,תיעצו - לפטיש חדש על הכביש..!!

תודה מראש !:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני לא יודע אם אני קצת משוחד כי אני עומד לקנות אחת וגם אני נהג חדש שרק גמר את תקופת המלווה אבל אתה יכול להשיג סיאט איביזה מהדור הראשון, ואם אתה יכול להוסיף עוד 2K אתה יכול להשיג את החדשות יותר עם העיצוב המעוגל.

לפי מה שהבנתי מחיפושים בפורום זה אוטו בלי יותר מידי בעיות רציניות(כל מי שיודע מוזמן לתקן אותי), יש לו את האמינות של פלסוואגן של לפני כמה שנים וזה אוטו די חזק, הוא לא יביא לך הנאה בשמים אבל לנהג מתחיל זה טוב כי אם תלמד לנצל אוטו חלש עד הסוף אז אתה תידע לנצל אוטו חזק פי כמה.

וכמו שנהגים חדשים אוהבים לפי דעתי יש לאוטו פוטנציאל לקצת פוזה אם בעתיד יהיה לך קצת כסף להשיקע בו תוכל לעשות אותו יפה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
אני לא יודע אם אני קצת משוחד כי אני עומד לקנות אחת וגם אני נהג חדש שרק גמר את תקופת המלווה אבל אתה יכול להשיג סיאט איביזה מהדור הראשון, ואם אתה יכול להוסיף עוד 2K אתה יכול להשיג את החדשות יותר עם העיצוב המעוגל.

לפי מה שהבנתי מחיפושים בפורום זה אוטו בלי יותר מידי בעיות רציניות(כל מי שיודע מוזמן לתקן אותי), יש לו את האמינות של פלסוואגן של לפני כמה שנים וזה אוטו די חזק, הוא לא יביא לך הנאה בשמים אבל לנהג מתחיל זה טוב כי אם תלמד לנצל אוטו חלש עד הסוף אז אתה תידע לנצל אוטו חזק פי כמה.

וכמו שנהגים חדשים אוהבים לפי דעתי יש לאוטו פוטנציאל לקצת פוזה אם בעתיד יהיה לך קצת כסף להשיקע בו תוכל לעשות אותו יפה.

דווקא חשבתי יותר בכיוון של 205 או פיאסטה או כן כן גם ג'אסטי [גירסת ה1.2 ליטר ] כמובן שחשבתי על איביזה ומצאתי תצורה הישנה [מרובעת] שנת 92 יד שלישית מגנזיום צמיגים רכבים חצאיות וכדומה אבל הלכתי לראות תאוטו עם אבא שלי [מכונאי מורשה] וניתגלו המון בעיות שהמוכר כלל לא הזכיר כמו כן תאונה רצינית בעבר ופגיע במרכב..לכן ירדנו מהאוטו בכל מקרה אני שוב פתוח להצעות ויעוץ בהקשר לצרכיי

ולזה שמעליי תודה על הלינק אני בהחלט יקח זאת בחשבון.[תפיאסטה..]

יום טוב

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בתור נהג חדש,

קח עצה ממני ואל תקנה קופסאות שימורים(205 וחברותיה)

תחשוב על הבטיחות שלך קודם , ואח"כ תתחשב בשאר הצרכים.

 

תאמין לי...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
בתור נהג חדש,

קח עצה ממני ואל תקנה קופסאות שימורים(205 וחברותיה)

תחשוב על הבטיחות שלך קודם , ואח"כ תתחשב בשאר הצרכים.

 

תאמין לי...

בטווח המחיר שלו, ובטווח השנים שהוא מחפש - קשה לי להאמין שהוא ימצא בטיחות (פאסיבית אולי, אקטיבית - גורנישט)

פורסם
בתור נהג חדש,

קח עצה ממני ואל תקנה קופסאות שימורים(205 וחברותיה)

תחשוב על הבטיחות שלך קודם , ואח"כ תתחשב בשאר הצרכים.

 

תאמין לי...

לקחתי זאת בחשבון אך עדין איני חוזר בהחלטתי ..אני מבקש יעוץ מניסיון על השלל מכוניות מיני בתקציב הפעוט שלי...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה יכול בעלות סמלית להיות בעלים גאה של:

 

צי של מרצדסים, ארוכות, צבע ירוק, מזגן וטלויזיה, כולל נהג...

dirty old man

need love too

פורסם
לקחתי זאת בחשבון אך עדין איני חוזר בהחלטתי ..אני מבקש יעוץ מניסיון על השלל מכוניות מיני בתקציב הפעוט שלי...

 

סובארו DL

אמין

חסכוני

ומתאים לתקציב שלך...

 

כמובן שידנית

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
סובארו DL

אמין

חסכוני

ומתאים לתקציב שלך...

 

כמובן שידנית

ומה אם הג'סטי 1.2 ליטר שמעתי שהיא אמינה ומופלגת ביותר למחיר שלה כמו כן זריזה בגירסאות ה1.2 ידני 755 ק"ג כמו כן הזהירו אותי בדגם הנל לא להתקרב לגיר האוטומט שלה [הרציף ]

קיצר אני יסכם זאת ככה העדיפויות שלי :

1.גאסטי 1.2

2.פגו 205

3.אונו

4.פיאסטה

 

ועד מחיר של כ8 אלפיות...

מבחינה אמינות חסכון אחזקה ועלויות...?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ומה אם הג'סטי 1.2 ליטר שמעתי שהיא אמינה ומופלגת ביותר למחיר שלה כמו כן זריזה בגירסאות ה1.2 ידני 755 ק"ג כמו כן הזהירו אותי בדגם הנל לא להתקרב לגיר האוטומט שלה [הרציף ]

קיצר אני יסכם זאת ככה העדיפויות שלי :

1.גאסטי 1.2

2.פגו 205

3.אונו

4.פיאסטה

 

ועד מחיר של כ8 אלפיות...

מבחינה אמינות חסכון אחזקה ועלויות...?

אני אישית אנטי קופסאות שימורים, (פחד מתאונות)

ושים לב שאלו כל ההצעות שלך(קופסאות)

 

אומנם הצעות טובות פחות או יותר אבל החלטה שלו בסופו של דבר .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
ומה אם הג'סטי 1.2 ליטר שמעתי שהיא אמינה ומופלגת ביותר למחיר שלה כמו כן זריזה בגירסאות ה1.2 ידני 755 ק"ג כמו כן הזהירו אותי בדגם הנל לא להתקרב לגיר האוטומט שלה [הרציף ]

קיצר אני יסכם זאת ככה העדיפויות שלי :

1.גאסטי 1.2

2.פגו 205

3.אונו

4.פיאסטה

 

ועד מחיר של כ8 אלפיות...

מבחינה אמינות חסכון אחזקה ועלויות...?

ניכתב עבורך:

מה מבין 4 הקופסאות היא הקופסאת חמוצים הטובה האמינה ושוב בישבילך "הטעימה " מכולן..ובבקשה תתייחסו לדברי בימקום להעיר הערות מיותרות כמו "קופסאות שימורים " וכו'

תודה

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ניכתב עבורך:

מה מבין 4 הקופסאות היא הקופסאת חמוצים הטובה האמינה ושוב בישבילך "הטעימה " מכולן..ובבקשה תתייחסו לדברי בימקום להעיר הערות מיותרות כמו "קופסאות שימורים " וכו'

תודה

כרגע אלו בשבילך הערות מיותרות

אבל בתאונה חס וחלילה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה

אתה תשמור על הפה טוב טוב, ותתחיל להבין יותר למה אני מגחך על הקופסאות האלה !

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
כרגע אלו בשבילך הערות מיותרות

אבל בתאונה חס וחלילה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה

אתה תשמור על הפה טוב טוב, ותתחיל להבין יותר למה אני מגחך על הקופסאות האלה !

אני שוב חוזר ואומר "אוקיי לקחתי הכל בחשבון ואני עדין מעוניין באותם קופסאות" בכל מקרה מישהו ???עזרה????? דחוף ביותר....

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מכל האפשרויות שתיארת סדר העדיפויות אמור להיות כך:

 

 

1. פיז'ו 205- עדיף עם מנוע 1.4. אמינה, חסכונית (למרות שבתקציב שלך היא כנראה עם קרבורטור), נראית טוב, נוחה, נפוצה (קל למצוא אחת במצב טוב), חלקים נפוצים וזולים יחסית.

 

2. פיאסטה- רק מהשנים 89 ומעלה, לפני כן מדובר באוטו מיושן יחסית. כמו ה-205 כמעט בהכל רק יותר איכותית בפנים ופחות מהנה ונוחה לנהיגה.

 

3. פיאט אונו- מאוד חסכונית, מרווחת, אמינה, זולה לאחזקה, לא נוחה, לא מתנהגת, זולה.

 

4. ג'סטי- זוועה מוטורית. אולי יש לה יתרון באמינות מופלגת, רק שיתרון זה מקבל חיזוק רציני בגלל שהאוטו הזה יסע פחות מהאחרות, פשוט לא תאהב תנהוג עליו גם לנסיעות מנהלתיות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מכל האפשרויות שתיארת סדר העדיפויות אמור להיות כך:

 

 

1. פיז'ו 205- עדיף עם מנוע 1.4. אמינה, חסכונית (למרות שבתקציב שלך היא כנראה עם קרבורטור), נראית טוב, נוחה, נפוצה (קל למצוא אחת במצב טוב), חלקים נפוצים וזולים יחסית.

 

2. פיאסטה- רק מהשנים 89 ומעלה, לפני כן מדובר באוטו מיושן יחסית. כמו ה-205 כמעט בהכל רק יותר איכותית בפנים ופחות מהנה ונוחה לנהיגה.

 

3. פיאט אונו- מאוד חסכונית, מרווחת, אמינה, זולה לאחזקה, לא נוחה, לא מתנהגת, זולה.

 

4. ג'סטי- זוועה מוטורית. אולי יש לה יתרון באמינות מופלגת, רק שיתרון זה מקבל חיזוק רציני בגלל שהאוטו הזה יסע פחות מהאחרות, פשוט לא תאהב תנהוג עליו גם לנסיעות מנהלתיות.

אוקי הבנתי אותך בכללי אך עדין לא ברור לי למה הגאסטי לא טובה לצרכי כפי שלמשל בגליון "הגה" מס 31 אוקטובר 01 נאמר בפירוש שהגאסטי בגירסת ה1.2 ליטר ידני היא בהחלט בחירה נכונה לאנשים אם דרישות כמו שלי [אמינות סבירות נסיעה אחזקה ועלויות]..התוכל לפרט לי עוד בנוגע לגאסטי על פי טענותייך..?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...