Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עיצוב לוגו לפורום - שרשור הצעות (פעם שנייה)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עמכם הסליחה, בעקבות פעולת מחיקה רשלנית ביותר של מנהל פורום מסוים (אם אני אתפוס אותו, יא-אללה מה אני אעשה לו :wink::-P ), נמחקו כל הקבצים בשרשור הקודם. אני מעלה פה שוב את השרשור ואתם מוזמנים להעלות את ההצעות שלכם מחדש. שוב פעם - סליחה :oops:

 

בעקבות ההצעה שהועלתה כאן החלטנו להרים שרשור מיוחד להצעות והצעות בלבד. אתם מוזמנים להעלות כאן את ההצעות שלכם ללוגו, לסטיקר (אפשר גם סטיקר הומוריסטי עם הלוגו משולב בו, או משהו אחר כפרי דימיונכם) וכן משהו גדול יותר לחולצות. לאחר שנגבש מספיק הצעות נבחר את הטובות ביותר והן (כנראה) יועלו לפורום להצבעה.

 

זכרו - לא להגיב בשרשור זה!! אנחנו נמחק כל תגובה שתהיה. אם אתם רוצים להגיב למישהו שהעלה הצעה - שלחו לו ה"פ. אם הוא ירצה לשלוח הצעה נוספת הוא מוזמן, ומומלץ שיבקש גם מאחד המנהלים למחוק את ההצעה הקודמת שלו באם איננו רוצה בה יותר. כמו שצוין כבר מי שההצעה שלו תיבחר יתוגמל בהתאם.

 

כל מי שהעלה כבר הצעה בשרשור הקודם מוזמן להעלות אותה גם כאן. השרשור הקודם יינעל.

 

תודה לכולכם!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, אם אתה מוצא אותו, קרא לי ואעזור לך :twisted:

 

הנה ההצעה שלי.

היא באה ב-2 טעמים:

הטעם הפשוט (למעלה), שיכול להתאים לחולצות, סטיקרים, דגלים וכו'

והטעם העמוס יותר גרפית (למטה), שמכיל יותר אפקטים ופרטים ויזואלים.

 

כמובן שהכל שמור ברזולוציה גבוהה בפוטושופ, ותמיד יש מקום לשיפורים ושינויים :grin:

 

צירפתי תמונות ב-2 גדלים: Medium / Large.

fireball-cf-medium.jpg

fireball-cf-large.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו שלי, אפשר לשחק עם הפונט, אבל ההצעה צריכה להיות לדעתי ברורה, קליטה ופשוטה.

TEST2 copy.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז למרות שהכשרון הגראפי שלי לא מתקרב אפילו למה שנראה למעלה, עסקתי בעבר לא מעט בעיצוב לוגויים, בעיקר בעזרתן של מעצבות גרפיות מוכשרות שעבדו אצלי. מהניסיון המצטבר ומהספרות המקצועית למדתי כמה עקרונות בנושא, ואנסה לסכם אותם כאן באופן מקוצר (זו בעצם גרסה של סיכום שכתבתי די מזמן בנושא):

 

עקרונות ומבחנים לבחינת לוגו

להלן עקרונות כלליים לתכנון לוגו, ומבחנים להתאמתו למילוי תפקידו:

1. מבחן הצורה – ללוגו צריכה להיות צורה מוגדרת ותחומה. ככלל, צורה אופקית עדיפה על אנכית. מידה הנחשבת אופטימלית היא רוחב כפול מגובה (עם-זאת, לוגויים עגולים או ריבועיים נפוצים למדי).

2. מבחן הפשטות – לוגו טוב יותר ככל שהוא פשוט וקל לתפיסה והבנה.

3. מבחן הפקס – קל לבחון לוגו על-ידי העברתו בפקס באיכות בינונית, כשהוא בגודל בו הוא מיועד לשמש. הלוגו חייב לצאת מהפקס בעל צורה ומשמעויות שקולות, לאלו שהיו לו בצד בו הוכנס. מבחן הפקס פוסל לרוב לוגיים המבוססים על גיוון צבעים ו\או על קווים דקים במיוחד.

4. מבחן הטיפוגרפיה – לוגו ישתמש לרוב בגופן (פונט) אחד בלבד, או לכל היותר שניים. הגופן חייב להתאים למסרים הנדרשים.

5. בחינת הצבעים – מספר הצבעים בלוגו ודרך שילובם חייב להתאים למסרים שיש להעביר. יש לוודא כי העברה מצבעים לשחור-לבן אפשרית (מבחן הפקס). מספר הצבעים וסוגם חייב להתאים לנכונות הארגון להשקיע בהדפסה צבעונית של הלוגו (יש מחירים שונים לחלוטין להדפסה בצבע אחד, שניים, שלושה או שילוב צבעים (פרוצס)).

6. בחינת הייצוג (הסמבוליות) – האם הלוגו מעביר את המסרים אותם אנו מעוניינים להעביר?

7. מבחן הייחודיות \ מבחן הבידול – האם הלוגו מבדיל ומייחד אותנו מאחרים במידה בה אנו מעוניינים? האם הוא ייחודי או דומה לאחרים?

8. עקרון הקשר (לא רלוונטי במקרה זה - סתם לידע כללי) – לוגו המציין אירוע מסויים של ארגון, עדיף לבססו על הלוגו הקבוע של הארגון.

 

אוקיי, עכשיו לאחר קריאה מהירה מעמיקי החשיבה ישימו לב שאחד המבחנים כאן בעייתי משמעותית יחסית לכל השאר. מהו? התשובה במהופך בעמוד 37... סתם :smile:, מבחן הסמבוליות הוא בעייתי כיוון שעל-מנת לבחון דרכו, צריך ראשית לברר מהם המסרים שאנחנו מעוניינים שהלוגו יעביר. קטונתי מלהביע דעה מלומדת בנושא, אבל אם רוצים לתת התייחסות רצינית ומקצועית ללוגו מומלץ מאוד להקדים לכך דיון רציני בעניין העקרונות והמסרים שאותו לוגו אמור להעביר.

 

הערה נוספת: אוהבי הוויכוחים ימצאו בוודאי בקלות דוגמאות נגדיות של לוגויים מפורסמים ואולי אף מוצלחים, הסותרים חלק מהעקרונות שלעיל. אתם מוזמנים לרשום את השגותיכם, אבל לא נראה לי שאכנס לוויכוחים על-כך. נושא עיצוב הלוגויים הוא תחום מקצועי רחב היקף בו יש המון דוגמאות לעקרונות וסתירות. העקרונות הרשומים כאן הם כמה עקרונות כלליים שהוכיחו עצמם לאורך שנים במגוון רחב של תחומים ושימושים. סטייה מוצלחת מהם אינה הופכת אותם לבלתי נכונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההצעות שלי,

 

בחירת הטקסט: כתובת האתר (ללא WWW, יותר מקום בלעדיו ותכלס לא צריך אותו). וראשי התיבות CF בגדול באדום.

 

בחירות הצורה: האותיות C ו F בנויות בצורה דינמית בעלת "זרימה" מסויימת ותחושה של מהירות ותנועה. הציור עצמו בעיקרון אמור לייצג ידית הילוכים בתנועה חריפה לצד שמאל (היתה גם הצעה עם סימני ההילוכים שלמעלה אבל פסלתי אותי כי זה לא היה יפה). גם אם לא מבינים ישר שזו ידית הילוכים הצורה עדיין שומרת על תחושה דינאמית והיא לדעתי מאוד מקורית ויכולה בקלות לרכוש זהות חזותית מוכרת (כמו סווש של נייק, כמו עלה של אדידס). צורה שגם אם היא אבסטרקטית ולא בהכרח אומרת לכולם ידית הילוכים, עדין מבינים שמדובר במשהו אווירודינמי בתנועה.

שתי הנקודות האדומות בכתובת האתר הן עוד פתרון ליצירת זהות חזותית מוכרת. יכול להיות שהן מיותרות.

הפונט שבהן כתובה שורת הכתובת הוא פונט מאוד צמוד צפוף ו"בוגר". משדר "מכאניות", מקצועיות, ואמינות. הקצה של האותיות C,F,L חודד כדי להוסיף לתחושת הגימור.

 

יציבות ונוקשות הפונט של הכתובת מהווים קונטרה לקלילות ולדינאמיות של ה-CF האדומות.

 

בחירת הצבעים: האדום הוא אדום קלאסי (אמיתי), הכי אדום שיכול להיות. (למי שמבין בגרפיקה, הוא מורכב מ-100% מגנטה, 100% צהוב, 0% כחול, 0% שחור).

האדום הזה מזכיר אדום של פרארי ושל הרבה דברים שקשורים במוטוריקה, הצבע אדום הוא צבע דינמי שמתאים לצורה של ה-CF.

השחור נבחר שוב בתור קונטרה לאדום , השחור מתאים ליציבות של הכתובת. שני הצבעים יושבים מעולה ביחד.

נוספה אפשרות של לוגו נגטיבי שבו הרקע שחור והכיתוב לבן.

 

הוספתי גם הצעה לסטיקר, לא שמתי בו הרבה מחשבה, הטקסט ניתן להחלפה כמובן.

cf_big_white.gif

cf_small_white.gif

cf_big_black.gif

cf_small_black.gif

sticker.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...