Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שישי בצהריים, מרכז קניות (קניון רמלוד) דהייטסו סיריון חוסמת את הרכב שלי ( אופל קורסה כחולה) ורכב נוסף.

רק כעבור חצי השעה בעל הרכב החוסם (הסיריון)

הואיל בטובו להגיע ולהזיז את הרכב, כשהוא מתעלם ממני ובעלת הרכב השני שחסם.

לצערי ניידת המשטרה שהזמנתי הגיעה חמש דקות לאחר שהוא נסע משם, ואני ובעלת הרכב השני נותרנו מעוצבנים ואובדי עצות.

תרשו לי להכנס לנעליו של חיים הכט ולשאול :

מה אתם הייתם עושים ?

image.jpg

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמזל מזלו הפעם, אם הוא היה מאחר ב10 דקות המשטרה היתה מתקשרת אליו ומבקשת ממנו בתקיפות שיבוא להזיז את הרכב.

 

הוא יצא בזול הפעם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

מהכרות אישית עם סיטואציה דומה, המשטרה בד"כ מגיע כבר לאחר שהרכב החוסם עזב את המקום, אני למדתי על בשרי שאם תוך 10 דק' הבחור החוסם לא מגיע, אני מוציא מפתח גלגל ספייר, שובר חלון קטן מאחורה, פותח את הרכב, משחרר הנדברקס ומשחרר מ P ומדרדר את האוטו קדימה ונוסע משם, מקסימום אם יבוא הבעלים יקבל את הביטוח צד ג' שלי שיתבע אותי, במקרה הכי גרוע שהוא יזמין משטרה ואז נדבר.

אני יודע שזו פעולה קיצונית אבל בתור מישהו שחסמו אותו ככה פעמים ובפעם הראשונה נאלצתי לחכות 40 דק' ובפעם השנייה 55 דק' והמשטרה הגיעה תמיד אחרי שהרכב החוסם עזב את המקום אז דבר אחד אני יכול לומר לכם שפעם שלישית לא תיהיה אצלי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

פשוט מתסכל ומעצבן אותי שאזרח שומר חוק כמעט ולא יכול לעשות כלום אל מול התנהגות עבריינית שכזו.

בלב רציתי לעשות לו ולרכב שלו המון דברים , אבל נמנעתי.

חסרה איזו סנקציה אזרחית או חוקית נגד הדבר הזה .

פורסם

ממה שאני רואה ושומע זו אחת מסממני הביריונות המובהקים. תופעה שהולכת וגוברת. על פניו, מאוד פשוט לטפל בה. מישהו יודע מה ההסבר של המשטרה לחוסר רצונה למגר את התופעה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

מבטיח לך שבפעם השלישית שלך אתה כבר לא תחזיק את עצמך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

שוב מקרה שבו ג'ק עגלה פשוט פותר את הבעיה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תלוי עד כמה אני ממהר, אם לא ממש אז אחכה קצת לבחור 20-30 דק' מקסימום ואז אתן לו צרור ברכות ואיחולים לחג ואספר לו כמה הוא נבלה ואיפה אמא שלו עובדת.

אם אני ממש ממהר, מוציא אלה,שובר חלון קדמי מרים האנדברקס ומדרדר את הרכב לתוך איזה פח אשפה\קיר כמובן תוך כדי אזהרה של עוברי אורח מקומיים.

ולא שוכח להשאיר לו פתק על השמשה הקדמית עם שלל ברכות ואיחולים.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

לכל מזמיני המשטרה.זה גם לא ממש עוזר.

חסם לי רכב את שער היציאה מהחצר.

התקשרתי למוקד 106 בנתניה.אמרו לי שלגרור אסור להם רק לשלוח פקח.

אז התקשרתי למשטרה .הגיעו די מהר שני מתנדבים.ושוב . אסור להם לגרור.

רשמו לו 500 שקל קנס. זה מותר להם

אבל נשארתי תקוע עד לבוא בעל הרכב .

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

חבר שלי עשה מעשה כשחסמו לו את הרכב.

 

לצורך הבנת הסיטואציה, החבר החנה בין קיר לעמוד רחב למדי (חתך 40/100 בערך, כאשר הצד של ה100 הוא במקביל לרכבים שבחניון).

 

הרכב החוסם היה i20 מליסינג.

 

היה לחבר שלי ועוד חבר שלו ג'קי עגלה, היינו ליד בית עסק עם ג'קים כאלה נוספים, בעל העסק נרתם למשימה, הם הרימו את הרכב עם ארבעת הג'קים, הזיזו את הרכב הצידה, החבר הוציא את הרכב שלו, ואז שמו את הi20 לרוחב שבין הקיר לעמוד- ז"א הקיר מאחורי הרכב, והעמוד מלפנים. הרכב נכנס בול ברוחב ונשארו רק כ-10 ס"מ מרווח מאחור ומלפנים.

 

אח"כ עברנו שם אחרי כשעה וראינו את בעל הרכב שובר את הראש באיך לעזאזל האוטו נכנס לשם, ויותר מזה- איך לעזאזל מוציאים אותו משם:twisted:

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מה שאומר שאין פתרון חוקי לבעיה הזאת...

מדינת חלם, עבירה של חוסר כבוד מוהבק כלפי הזולת, והמשטרה לא יכולה לעשות כלום בעניין חוץ מ"נו נו נו".

 

בפעם הקודמת שהגבתי בשרשור כזה קיבלתי אזהרה, אז אמנע מלהיות בוטה, אך כמו שכתב Slava 1982 יש פתרונות מחוץ למסגרת החוק שאני לא ממליץ לבצע אך קיימים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

ya pl:roflmao:^ גדול!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מהכרות אישית עם סיטואציה דומה, המשטרה בד"כ מגיע כבר לאחר שהרכב החוסם עזב את המקום, אני למדתי על בשרי שאם תוך 10 דק' הבחור החוסם לא מגיע, אני מוציא מפתח גלגל ספייר, שובר חלון קטן מאחורה, פותח את הרכב, משחרר הנדברקס ומשחרר מ P ומדרדר את האוטו קדימה ונוסע משם, מקסימום אם יבוא הבעלים יקבל את הביטוח צד ג' שלי שיתבע אותי, במקרה הכי גרוע שהוא יזמין משטרה ואז נדבר.

אני יודע שזו פעולה קיצונית אבל בתור מישהו שחסמו אותו ככה פעמים ובפעם הראשונה נאלצתי לחכות 40 דק' ובפעם השנייה 55 דק' והמשטרה הגיעה תמיד אחרי שהרכב החוסם עזב את המקום אז דבר אחד אני יכול לומר לכם שפעם שלישית לא תיהיה אצלי.

 

איך אתה משחרר מP בלי מפתח ?

פורסם

פותח את הפתח הקטן עם המכסה פלסטיק שיש ליד הידית ההילוכים, דוחף לשם כל דבר בצורת מפתח אפילו את המפתח של האוטו שלי ומעביר ל N.

לא חייבים את המפתח של האוטו בשביל לשחרר מ P.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

×
×
  • תוכן חדש...