Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני מתכנן לבצע בשעתיים הקרובות פוליש לשמשה הקדמית שלי עקב שריטות קלות.

הפוליש יעשה בצורה ידנית ע״י חומר מותאם של CarPro שהוזמן במיוחד.

מה עליי ליישם על השמשה לאחר הפוליש?

אין צורך בחתימה....

פורסם

שלום adamL,

לגבי פוליש לשמשה הדעות חלוקות מאוד,צריך לא צריך ואיך עושים. אני יודע שפוליש לשמשה מבצעים רק עם מכונה,פד וחומרים ייעודיים,ושזה דבר מאוד מסוכן וצריך לדעת לבצע. לגבי חומר לאחר הפוליש מומלץ להשתמש באוטם צבע טוב.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

קניתי מוצר בהתאם לביקורות בפורומים בחו"ל שטענו שהמוצר עובד גם בצורה ידנית.

הוא אינו פוגע בשמשה, ואפילו מכיל חומר שממלא את השריטות בשמשה.

אנסה אין לי מה להפסיד.

זה הקישור למוצר

http://www.cleanyourcar.co.uk/engine-and-exterior/glass-cleaners-sealants/carpro-ceri-glass-kit/prod_988.html

אין צורך בחתימה....

פורסם

טוב אז ירדתי היום לרכב בהחלטה כמובן לנסות את הפוליש הזה.

זוג כפפות אלסטיות, בקבוק מים מלא, חומר ניקוי שמשות של חברנו כימיקל גייז, שתי מטליות מיקרופייבר שאחת מהן איכותית בהחלט מגיעה בערכת הפוליש של CARPRO ומסקנטייפ כפי שרשום בהוראות.

לצערי תמונות של אחרי ולפני אין לי מכיוון שהתעסקות עם הכפפות מים וכו' היו גומרות לי את האייפון. (ננסה לפרט עד כמה שניתן)

1. שטיפת החלון במים ובספריי הניקוי טוב טוב וייבושו.

2. הדבקת מסקנטייפ על גומיות החלון לצורך הגנה אם וכאשר החומר יגע בהן. (מכתים אותן)

3. איתור השריטות על השמשה, שמקומן נמצא בצד הנהג מהקצה השמאלי של השמשה במיקום אמצע המגב השמאלי ועד תחתית פעולתו של המגב.

4. מריחה אחידה של מס' נקודות על הפד הידני שמגיע בערכה (מגיעים שניים כאלה), ותחילת שפשוף מעגלי עד תחתית השמשה.

5. החומר לאחר שפשוף רב עם הפעלת כוח מתון מתנדף מעצמו לכן נותר לשפוך מים על השמשה ולייבש ולנקות את השאריות עם המטלית מיקרופייבר המסופקת.

אני חזרתי על הפעולה כ-3 פעמים עם הפעלת כוח סביר עד מתון.

אני יכול לומר שהייתה לי שריטה אחת עיקרית (די עמוקה) והרבה שריטות מסביבה שפשוט שיגעו אותי. (אישתי לא שמה לב לשריטות, אומרת לי שאני עובר פדנט.)

השריטה העיקרית טושטשה די יפה, ואילו שאר השריטות מסביבה פשוט נעלמו כלא היו.

החלון פשוט מבריק לאחר הפוליש הזה.

אני יכול לומר שהחומר די עשה את שלו, ובשביל 100 ש"ח אני די מבסוט.

אין צורך בחתימה....

פורסם
טוב אז ירדתי היום לרכב בהחלטה כמובן לנסות את הפוליש הזה.

זוג כפפות אלסטיות, בקבוק מים מלא, חומר ניקוי שמשות של חברנו כימיקל גייז, שתי מטליות מיקרופייבר שאחת מהן איכותית בהחלט מגיעה בערכת הפוליש של CARPRO ומסקנטייפ כפי שרשום בהוראות.

לצערי תמונות של אחרי ולפני אין לי מכיוון שהתעסקות עם הכפפות מים וכו' היו גומרות לי את האייפון. (ננסה לפרט עד כמה שניתן)

1. שטיפת החלון במים ובספריי הניקוי טוב טוב וייבושו.

2. הדבקת מסקנטייפ על גומיות החלון לצורך הגנה אם וכאשר החומר יגע בהן. (מכתים אותן)

3. איתור השריטות על השמשה, שמקומן נמצא בצד הנהג מהקצה השמאלי של השמשה במיקום אמצע המגב השמאלי ועד תחתית פעולתו של המגב.

4. מריחה אחידה של מס' נקודות על הפד הידני שמגיע בערכה (מגיעים שניים כאלה), ותחילת שפשוף מעגלי עד תחתית השמשה.

5. החומר לאחר שפשוף רב עם הפעלת כוח מתון מתנדף מעצמו לכן נותר לשפוך מים על השמשה ולייבש ולנקות את השאריות עם המטלית מיקרופייבר המסופקת.

אני חזרתי על הפעולה כ-3 פעמים עם הפעלת כוח סביר עד מתון.

אני יכול לומר שהייתה לי שריטה אחת עיקרית (די עמוקה) והרבה שריטות מסביבה שפשוט שיגעו אותי. (אישתי לא שמה לב לשריטות, אומרת לי שאני עובר פדנט.)

השריטה העיקרית טושטשה די יפה, ואילו שאר השריטות מסביבה פשוט נעלמו כלא היו.

החלון פשוט מבריק לאחר הפוליש הזה.

אני יכול לומר שהחומר די עשה את שלו, ובשביל 100 ש"ח אני די מבסוט.

 

קנית את הערכה הכוללת את הCQ לשמשות או רק את הפוליש שלהם?

פורסם

איזה יופי.

נשמע טוב!

מרחת הגנה כלשהי אחרי? רשום על המוצר שיש צורך בהגנה לשמשות בכלל?

(ההגיון אומר לי שלא צריך).

"יאללה בירי".

פורסם

אני לא חושב שיש טעם למרוח הגנה על שמשות (למרות שאצלי יש) זה יכול להיות בעייתי בחורף כי זה יותר בידינג ואז הטיפות לא מחליקות אלא נשארות ואם אין גשם חזק יחסית נוצרות מריחות מציקות מאוד.

חומר הגנה לשמשות זה רק כל החומרים ההידרופובים הייעודיים לשמשות (rainx והמקביל של GT שאמור להיות טוב אפילו יותר).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
קנית את הערכה הכוללת את הCQ לשמשות או רק את הפוליש שלהם?

 

רכשתי אך ורק את קיט הפוליש שלהם.

 

בגלל שהפוליש בוצע בצורה ידנית אז אני מאמין שאין צורך ביישום של סיל או משהו בסגנון.

אם הייתי עושה עם מכונת פוליש אני מאמין שהייתי שם.

בשבוע הבא אני אעשה על כל השמשה, וכמובן יתן יותר השקעה ידנית. הייתי די אדיש עם שפשוף הפוליש.

 

דרך אגב האתר הבריטי הזה פשוט מעולה! יש הכל מהכל חלקם מחירים משתלמים כולל ההובלה, וחלקם לא.

המשלוח מהיר מאוד תוך שישה ימים הגיע אליי. (והגיע דרך דואר רגיל - דרכם נשלח דרך ROYAL MAIL בעלות של 9 פאונד)

אין צורך בחתימה....

×
×
  • תוכן חדש...