Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך המוצר הזה ? Chemical Guys All Clean http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-Chemical-Guys-All-Clean.html

 

הבנתי שאני מנקה איתו את הפלסטיקה מאבק ולכלוכים לפני Chemical Guys Slik Shine .

עכשיו רציתי לדעת איך אני עובד איתו נכון,עם יש סרטונים או מדריכים בעברית היה מצוין !

אני יכול לנקות איתו את השומן שנוצר על השמשה הקדמית ?

ורסס אותו על הפגוש הקדמי להסרת יתושים ומזיקים אחרים ?

מבלי להרוס את שכבת הווקס .

 

2. http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D-Meguiar-s.html

האם הפדים האלה טובים למריחת ווקס ? ממטלית מיקרופייבר ?

הפד הוא פד חד פעמי או שאפשר להשתמש או לפעמים הבאות ?

 

3.אני מתלבט עם לקנות את הבקבוק הקטן של מר פינק שעולה50 שקל ,או את הגלון שעולה 200 שקל שהיה לי להרבה זמן ?

אני שוטף את האוטו כמעט כול יום שישי 8) .

פורסם

ALL CLEAN:

אפשר לנקות את הפלסטיקה לפני, פשוט מרססים קצת מהחומר ועם מטלית מיקרופייבר עוברים על הריסוס,אם יש כתם אז משפשפים להורדתו ומוסיפים עוד מהחומר בהתאם.

אין בעיה לנקות איתו את השמשה הקדמית, אבל הוא לא מיועד לכך אז הוא יכול להשאיר סימני מריחה.

לרסס איתו על הפגוש הקדמי לא מומלץ, זה יוריד כנראה את שכבת הווקס,להסרת יתושים יש חומר מתאים ששכחתי את שמו, BUG משהו.

 

לגבי הפדים אני לא כל כך יודע את טיבם,חכה לעוד תגובות.

ווקס על פנסים וחלונות-כמעט כל ווקס אפשרי,כולל מה שציינת, אבל האפקט שלו על פנסים הוא מינורי (גם ההגנה), על החלונות בקיץ לא מומלץ לשים מכיוון שזה יכול לסנוור, בחורף זה לפעמים טוב כדי להוריד את מי הגשמים, אבל גם יכול לסנוור במידה ויש שמש, ויש אוטמים מיוחדים לחלונות אז עדיף להשתמש בהם.

Miata ND2

 

פורסם

עם ALL CLEAN אפשר לנקות הכל בדיוק לפי השם שלו, מדובר בALL CLEAN + נכון ?

דיברתי עם VIX ולגבי שימוש פנימי מומלץ לדלל 1:10 ובשימוש על פלסטיקים 1:5 פנימיים וחיצוניים.

אני כרגע דיללתי 1:10 לשימוש פנימי להכל עם ALL CLEAN +

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

הבנתי ,הדילול 1:10 זה אומר 10 מייל חומר על 1 ליטר מים ?

 

Danix60 אתה מרסס אותו על ישירות על הדשבוד או על מטלית ואז עובר איתה ?

 

ומה אתם אומרים על הפדיים האלה אם טובים ? ועמידים או חד פעמים ?

ועם יש פדים לוקס טובים ולא יקרים שיישארו לי לכמה פעמים מאוטו סטור אני ישמח ?

פורסם

על כל 1 מ"ל ALL CLEAN אתה שם 10 מ"ל מים.

 

שים 10 מ"ל ALL CLEAN ושים 100 מ"ל מים. יספיק לך לניקוי.

 

על הדשבורד עוד לא השתמשתי, אבל על ריפודים השפרצתי ישר, וגם בפלסטיקה במנוע אני ישפריץ ישר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

יש המון אפשרויות דילול, כמו ש Danix ציין אלו המלצות שלנו לשימוש פנים וחוץ.

1:5 ו-1:10, כשאפשר לשחק עם זה לכאן או לכאן בהתאם למטרה שלכם.

 

הסבר קצרצר על All Clean כי נראה שלא כולם מבינים את יעודו, מדובר בחומר ניקוי רב תכליתי בדיוק כמו All Purpose Cleaner אחרים שאתם מכירים, אילו שכאן מדובר במוצר יחודי טבעי שמבוסס על תמציות הדרים וחומרים טבעיים אחרים, ולא חומרי ניקוי סינטטים גסים וחומרים כימיים כאלו ואחרים.

זאת כדי שלא יפגע בפלסטיק, גומי, בדים וכו'.

פורסם

אנסה להסביר לך את חישוב הדילול .

נגיד אתה רוצה לעשות דילול של 1:10 בבקבוק שתכולתו 500ml, אתה עושה ככה:

1/10 = 1+10 =11.

בוא נמיר את הבקבוק ממ"ל ל- OZ :

500ml = 16.9OZ .

עכשיו נחשב : 16.9 חלקי 11 = 1.53OZ .

1.53OZ נמיר למ"ל = 45 מ"ל .

ניקח 16.9OZ פחות 1.53 = 15.37 OZ .

בוא נמיר את 15.37 למ"ל , זה יוצא 454 מ"ל מים .

 

זאת אומרת שבשביל לדלל 1/10 לתוך בקבוק 500 מ"ל , אנחנו נשים :

45 מ"ל חומר

+

454 מים רגילים

=

דילול 1/10 :) .

 

מקווה שלא טעיתי וכמו כן מקווה שהבנתה .

פורסם

1:5

אם יש לך כמות מסוימת של חומר שצריכה לעבור דילול, קח את הכמות הנדרשת של החומר, 50 מ"ל למשל,

והכפל את הכמות ב5. 5x50=250. זאת אומרת: על כל 50 מ"ל הוסף חמש פעמים כמות מים.

50 מ"ל של חומר ובנוסף 250 מ"ל של מים. בבקבוק צריך בסופו של דבר להיות 300מ"ל יחד.

 

אותו הדבר 1:10 (50x10=500)

50 מ"ל חומר.

500מ"ל מים.

550 מ"ל סה"כ.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

×
×
  • תוכן חדש...