Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Auto Start External Power במצלמת Mobius


itzikc78
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לפני כמה שעות קיבלתי אותה, והמצלמה הזו מתחילה לעצבן אותי.

נתחיל מזה שבמצבי אור מסוימים, רואים בהקלטה מידי פעם "הבהובים" שחורים.

נמשיך בזה שאחרי שהפעלתי את הפיצ'ר של Auto Start External Power,

איך בדיוק אני מושך את ההקלטות למחשב(דרך המצלמה)? הרי בכל פעם

שאני מחבר את הכבל למחשב, המצלמה אוטומטית מתחילה להקליט.

(כן, אני מודע לאופציית קורא הכרטיסים. אין לי כרגע)

 

אוקיי, אז רציתי בכל אופן להוציא את ההקלטות דרך המצלמה, הכנסתי במצב הזה,

ולחצתי על כפתור הPOWER. מאותו רגע העסק השתבש לחלוטין. גם כשמנתקים

את הכבל מהמחשב, האור האדום מאחור ממשיך לדלוק. היתי חייב ללחוץ על חור

הRESET בשביל שיסתדר. ובכל מקרה, זה דפק לי את כרטיס הSD לחלוטין,

כעת בכל פעם שאני מחבר את המצלמה, קופצת לי הודעה you must format the device..

ואחרי שאני מבצע פורמט, הוא שוב פעם אומר לי את אותה הודעה. בקיצור, נדפק הכרטיס.

ניסיתי את כרטיס אחר, וכן עובד.

 

ראיתי פה:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1904559&page=254

(תרד 3803), מישהו בדיוק עם אותה בעיה. כנראה באג במצלמה. אני עם הגירסה האחרונה.

פורסם

אהלן,

עם איזו גרסאת תוכנה אתה, עם 0.53? קראתי שם בפורום על עוד כמה אנשים עם גרסאת התוכנה הזו שיש להם אותה בעיה שאתה מתאר, אני בכל אופן נשאר עם 0.47 עד שאראה שאין באגים קריטיים. תנסה להתקין גרסא 0.47.

 

ההבהובים השחורים, איפה אתה רואה אותם? סתם בתמונה? על כל התמונה? במנורות? באור של רמזורים?

את המצלמה פירמטת דרך אופציית הפירמוט ב Msetup? אם לא, עדיף שכן. תתקין גרסא 0.47, דרך ה GUI תפרמט את כרטיס הזיכרון ותבדוק האם הכל עובד.

 

הנה לינק לאתר שמאכסן את כל ה FIRMWARES, תוריד ותתקין גרסא 0.47, תקרא איך להתקין ידנית בהוראות:

http://members.ziggo.nl/mobius/

 

פורסם
אהלן,

עם איזו גרסאת תוכנה אתה, עם 0.53? קראתי שם בפורום על עוד כמה אנשים עם גרסאת התוכנה הזו שיש להם אותה בעיה שאתה מתאר, אני בכל אופן נשאר עם 0.47 עד שאראה שאין באגים קריטיים. תנסה להתקין גרסא 0.47.

 

ההבהובים השחורים, איפה אתה רואה אותם? סתם בתמונה? על כל התמונה? במנורות? באור של רמזורים?

את המצלמה פירמטת דרך אופציית הפירמוט ב Msetup? אם לא, עדיף שכן. תתקין גרסא 0.47, דרך ה GUI תפרמט את כרטיס הזיכרון ותבדוק האם הכל עובד.

 

הנה לינק לאתר שמאכסן את כל ה FIRMWARES, תוריד ותתקין גרסא 0.47, תקרא איך להתקין ידנית בהוראות:

http://members.ziggo.nl/mobius/

 

 

כן, שדרגתי מיד לגירסה האחרונה 0.53 מתוך מחשבה שהיא הטובה יותר, אבל כנראה גירסה דפוקה.

 

היתי שמח לשחזר אחורה לגירסת 0.47, אבל לא מוצא את הקובץ ברשת. אם יש לכם, אשמח לקבל קישור.

 

 

תודה.

פורסם
אכן, יש צורך ב 0.53 בשביל שיהיה רלוונטי. גם הפיצ'ר של ה Flickering לא פעיל בכל קושחה שהיא לא 0.53.

 

תודה,

 

מה שמוזר לי הוא שגירסת 0.53 די חדשה, אם כך, איך בסיקורי המצלמה(שבוצעו לפני מספר חודשים)

מוזכר שיש את האפשרות שתשמש כמצלמת רכב עם Auto start on external power?

הרי זה לא עבד בגירסאות הקודמות.

פורסם

אלפה, כנראה מחקת את ההודעה שבה אמרת שלא נראה לך שזה היה בגירסאות קודמות.

ובכן, זה קיים גם בגירסאות קודמות. עיין וידאו של Techmoan, כאן, בשניה 16:27

 

 

(אגב, עכשיו אני מבין גם למה הוטעיתי לחשוב שהמצלמה מכילה גם מתקן תליה ומטען לרכב.

כי זה בדיוק מה שהוא מציג בוידאו הזה, והוא מוסיף את הלינק לרכישה מהמוכר באיביי.. אז

לא טרחתי אפילו להסתכל אם יש את המתקן תליה ומטען, היתי משוכנע שהם שם).

 

וכן, כרגע ראיתי שגם בגירסה הזו, ה Auto Start משמש לאופציה זו. והוא יקליט ברגע שיקבל

מקור מתח חיצוני (ולא כזה שמחובר למחשב), וגם בדקתי הרגע את המצב הזה עם מקור

מתח חיצוני, וזה אכן מתחיל להקליט ברגע שמקבל מתח, ומסיים הקלטה ומכבה את המצלמה ברגע שאין מתח.

 

תודה לכם.

1.png

פורסם
עכשיו לא ברור לי מה ה Auto start on external power אמור לעשות :-P

 

אותו הדבר, הם הפרידו את 2 האופציות (כשלוחצים על ה power, או כשהמצלמה מקבלת מקור מתח)

רק שבגירסה האחרונה, האופציה הזו פשוט דפוקה. כי ברגע שאתה מפעיל אותה, ואח"כ מחבר את המצלמה

למחשב כדי למשוך את הקבצים, מבחינת המצלמה זה "מקור מתח", והיא מתחילה להקליט..

(אין את ההפרדה בין מקור מתח חיצוני כמו באוטו, לבין מקור מתח שבא מהמחשב)

 

זה בדיוק מה שקרה לי לאחר השדרוג לגירסה האחרונה, וכשניסיתי להתמודד עם זה ע"י לחיצה על כפתור

ה power, זה דפק לגמרי את העסק, והמצלמה נתקעה. כאמור, גם משתמשים אחרים מדווחים על אותה

בעיה, אז רצוי לא לשדרג בינתיים לגירסה האחרונה.

×
×
  • תוכן חדש...