Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 אימוני הראלי האחרונים שעשינו + תמונות...


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחודש האחרון ביצענו 2 אימוני ראלי. אז החלטתי להעלות פה כמה תמונות וגם קצת לתאר מה היה לנו שם.

היות ואלון(לא אני אלא קונדסון a.c) לא שלח לי אותן עדיין (אלון - אתה מתבקש בתוקף לשלוח - אזהרה אחרונה!) - אני פותח פה את השרשור ומקווה שאחרי שהוא יגמור את המירוץ קארטינג שלו היום הוא גם יעלה תמונות. אם זה לא מעניין אף אחד אפשר להעביר את זה לאוף טופיק... מי שרוצה להצטרף לאימונים הבאים צריך להיות מישהו מוכר בפורום עם המלצה של אחד מהמנהלים (רוני, עומר..) כי כרגע אנחנו לא מעוניינים שיגיעו כל מיני בעייתיים....

 

אז מה היה לנו שם:

1. AX ספורט מנוע 1000 גיר מקוצר עם דיפרנציאל ננעל וכ- 100 כוחות סוס.

2. סיטרון ויזה 2 על 4.

3. סיטרואן ויזה 4 על 4 אלף המסלולים.

4. 205GTI1.6 עם כ 130 סוסים גיר קצר ודיפרנציאל ננעל (אחד מרכבי הראלי 2 על 4 הטובים בארץ אם לא הטוב שבהם).

5. ZX קופה 2.0L 16V עם כ 160 סוסים.

6. 106S16 - מצ"ב תמונה.

7. אימפרזה GT.

8. ג'יפ - מצטער שלא זוכר מה ומי - תראו בתמונות (פשוט יותר התעניינתי ברכבים)

 

כל הרכבים מוכנים כמובן בתקן בטיחות FIA. האימון אורגן במקום סגור ופרטי באישורים הנדרשים ותחת שלטי "במבחן" על מנת שיהיה כיסוי ביטוחי לבחינה, כחלק מהכנת הרכבים למעבר החוק לספורט מוטורי, במהרה בימינו ואימרו אמן.

 

מה קרה:

היה אימון מהנה מאוד ובעיקר בחינה של הרכבים לפחות מצידי. היו גם נזקים.

רכב שהתהפך - כמובן ללא נפגעים למעט בכסף.

הרכב שלי חשף בפני את כל הליקויים שצריך לשפר וזה כלל צינורות שמן שפשוט קפצו החוצה מחיבורם לראש המנוע (הלחץ ב 6000 - 7000 סל"ד הכריע אותם), תומך גיר שנקרע לחלוטין וכתוצאה מכך כל המנוע רקד, תיבת פילטר האויר התפוצצה ממכה שקיבלה ממוט קישור הבולמים (סטראט עליון), ההאוזינג של הגיר חטף מכה והתבקע (מלמעלה למזלי וככה לא ברח כל השמן) ועוד כל מיני מטעמים. למרות זאת הצלחנו לעשות תוך כמה תיקוני שטח וכן לעשות כמה סיבובים. כמובן שכבר סידרתי את הכל וברגע כתיבת שורות אלו הרכב מוכן כבר לאימון/מבחן הבא.

חשוב לציין שזה חלק מתהליך הכנת רכב למירוצים - הניסיונות הללו גוררים תקלות שמהן לומדים כיצד לשפר ולחזק את הרכב. מה בעייתי ולמה צריך לתת התייחסות.

הארגון היה מעולה (מישל גדז' - כמובן) וכך יכולנו לבחון את הרכבים ללא חשש שיקרה משהו לא רצוי.

מישל גם הפתיע (או שלא - תלוי איך מסתכלים על זה) בביצוע זמני הקפה מדהימים וטובים משמעותית משאר הרכבים (נהג על האימפרזה). היה יפה לראות גם את ה AX 1000CC, עם שני ווברים 45 ומנוע משופר מאוד, מגיבה מעולה (הרבה בזכות הגיר המצויין) לתנאי המסלול הקשים יחסית.

בקיצור,

 

אופס... חייב לסיים, אז אני מקווה שאלון(קונדסון) מעלה פה תמונות בהקדם ומוסיף עוד פרטים...

גם אני אחזור כשאתפנה ואוסיף עוד...

 

אלון (a.c) - אם אין פה תמונות עד שאני חוזר - אני מוסיף לך סוכר למיכל דלק של הקארט שלך...

:wink: :wink: :wink: (איך היה היום - באיזה מקום סיימת?)

אלון

ראלי טבריה 1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים.

אולי פעם הבאה תפרסמו בפורום תאריך ?

בד"כ אנחנו לא מפרסמים כי זה נסגר ברגע באחרון וגם למנוע הגעה של גורמים בעייתיים. מה גם שהנושא לא מוסדר לגמרי בחוק ולכן אנחנו לא רוצים למשוך אש...

אני תמיד מיידע מישהו ממנהלי הפורום (רוני בעיקר) ואם הוא רוצה הוא מעביר פרטים לאנשים שניתן לסמוך עליהם ש:

1. לא יקפצו לנו למסלול.

2. לא ינסו לעשות את זה על המסלול עם הרכב הפרטי שלהם.

3. לא ישתוללו בדרך חזרה מהאימון על הכביש כדי להוכיח לנו שהם נהגים טובים יותר.

4. לא יפרסמו את זה בכל העולם ובתחנת המשטרה האזורית שאז תהיה חייבת להתערב ואפילו אם יש לנו את כל האישורים זה יפוצץ את העסק או שיהיה תלוי ברצונו הטוב של ה"שוטר בטיטו"...

בקיצור... מי שרוצה להצטרף לאימונים יכול להיות איתי בקשר בפרטי...

במידה ומי מהמנהלים בפורום מכיר אותו כבחור/ה חיובי ולא בעייתי - לא תהיה בעייה לצרף אותו/ה ואפילו שחלק מהאימון ימצא/תמצא בתוך אחד הרכבים כנווט/ת (שימו לב - בנות מוזמנות - a.c. הוא רווק :wink: ).

 

כמו שאמרתי - תמונות ועוד פרטים אני אוסיף הלילה...

אני אמור לקבל את החומר תוך מספר שעות אחרי שייסרק ויערך על ידי a. c (קונדסון) ...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, קודם נתחיל בזה, שהתמונות לא באיכות הכי טובה, כי הן לא צולמו ממצלמה דיגטלית, ולא היה לי כח לשחק עם הסורק. מה עוד שהן צולמו רק מנקודה אחת, כי הן צולמו ע"י אחד מהמרשלים. תמונות של שאר הרכבים, אין לי כרגע באיכות טובה, אז נוותר עליהם [ולא להתנפל עלי, לא אני צילמתי, אני הייתי עסוק בדברים אחרים].

באימון עצמו, היה נחמד מאוד, התכנסנו בשעת בוקר מוקדמת [מאוד] באחד היערות בצפון הארץ, שמונה רכבים כפי שציין אלון, הרכב ה-8 היה פאג'רו קינג.

זמני ההקפה, היו סביב ה-4 דקות [אלון עד עכשיו מדמיין שהוא יכול לרדת מ-4 דקות :loco: ], כשמישל קובע את הזמן המהיר של היום שעמד על 3:42 דקות עם האימפרזה, ושי עם הפאג'רו קובע זמן של 3:54 דקות.

כאב הלב על ההתהפכות שקרתה לאחת המכוניות [לנהג ולנווט שלום, אפילו לא שריטה].

הסיטרואן ZX חיפשה ליפט, בסוף מארק מצא לו מקום נחמד להעמיד בו את הגחון שלו [כפי שאתם רואים באחת התמונות], ומקום טוב יותר מזה, לא היה שם.

יש עוד תמונות מהאימון שקדם לאימון הזה, אעלה אותם יותר מאוחר.

ואלון, עם האיומים האלה, אתה לא תגיע רחוק [אולי עד קפריסין :wink: ], אתה יודע, לקונדסון יש הרבה עוגות הפתעה!! אז להיזהר להבא, כי אני כבר לא אהיה נחמד בפעם הבאה. :scatter:

מארק1.jpg

שי2.jpg

מישל5.jpg

אלון3.jpg

מארק3.jpg

אלון2.jpg

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם העת טריוויה - למיטב ידיעתי קוראים לסיטרואן ויזה 4 על 4 - אלף האגמים ולא אלף המסלולים.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם העת טריוויה - למיטב ידיעתי קוראים לסיטרואן ויזה 4 על 4 - אלף האגמים ולא אלף המסלולים.
טעות, קוראים לה "סיטרואן ויזה MILES PISTS" , שזה בתרגום חופשי, אלף המסלולים, תערוך חיפוש כבר דנו בזה בעבר [אם אתה כמובן לא מאמין לי].

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם העת טריוויה - למיטב ידיעתי קוראים לסיטרואן ויזה 4 על 4 - אלף האגמים ולא אלף המסלולים.

אלף האגמים זה שם של מסלול בסקוטלנד, אירלנד או וולס אחד מהשלושה אני לא זוכר... איפה שהוא בבריטניה... הויזה כיכבה במסלול ההוא ומשם גם דבק בה השם. השם המקורי הוא כפי שכתב קונדסון:

אלף המסלולים - בגלל היכולת המעולה של הרכב במסלולים מסוגים שונים...

אלון.

נ.ב.

קונדסון - אם לא הלכתה לישון תעלה כמה תמונות מהקישון...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי מקבל.

 

דרך אגב אני זוכר כתבה על הרכב הנ"ל משנות השמונים באחד מירחוני הרכב - ושם למיטב זכרוני קראו לרכב אלף האגמים.

 

ועוד דבר - אין ספק שמדובר ברכב קלאסי (עם "עתיד"). רק כדאי לדעתי לשמרו במצב אורגינאלי ככל האפשר.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי מקבל.

 

דרך אגב אני זוכר כתבה על הרכב הנ"ל משנות השמונים באחד מירחוני הרכב - ושם למיטב זכרוני קראו לרכב אלף האגמים.

 

ועוד דבר - אין ספק שמדובר ברכב קלאסי (עם "עתיד"). רק כדאי לדעתי לשמרו במצב אורגינאלי ככל האפשר.

אכן יש יותר מכתב רכב אחד שטעה בשם ולא רק בארץ...

זה נובע מהתוצאות שהויזה עשתה במסלול ההוא והזיהוי שלה עם המירוץ באותו מסלול.

"עתיד" אני לא יודע עם יש לרכבים הללו - נשארו רק 2 תקינות בארץ... ולשמר אותן זו משימה קשה ויקרה..

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הויזה, אני אתקן את עצמי, היא נקראת באופן רשמי "Mille Pistes", שפירושו אלף הדרכים, משמע מסלולים.

בארץ היו 3 מכוניות, מישל, ג'קי ושל דני לוי [שלדברי אחד מחברי הפורום נשמרה ולא החזירה את נשמתה לבורא].

לפני יותר מחצי שנה, עשינו מפגש קטנטן לצורך כתבה של עיתון "הגה בשטח" על מירוצי הראלי קרוס שנערכו בשנות ה-80, הכתבה נכתבה ע"י ניר בן זקן [שהוא גם אחד מחברי הפורום הזה]: http://www.moto4x4.co.il/motocar/news/news.asp?id=3446

למישל יש מחסן מלא בחלקים לרכב שלו, כך שלשמר אותו, אני לא חושב שזו תהיה בעיה גדולה כל כך. הויזה מוצעת למכירה, מי שבאמת רציני, יכול לפנות אלי בה"פ.

 

לגבי האימון השני, מצורפות תמונות. רוב התמונות די דומות [שוב, צולמו בידי אחד מהמרשלים], כך שאין טעם להעלות עוד תמונות דומות ולהעמיס על השרת.

 

 

אלון (:

קישון1.jpg

קישון5.jpg

קישון4.jpg

קישון3.jpg

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו זה חוקי המרוץ ראלי הזה?

מירוץ - עדיין לא.

מבחן בשטח סגור תחת ביטוח במבחן של מוסכים - אולי. המשפטנים חלוקים.

לכן אנחנו לא מקיימים מרוצים אלא מבחני רכב...

 

תראו כמה אבק אני עושה... ממש כמו האימפרזה...

ראיתי את התמונות ולרגע חשבתי שאני איזה EVO. ולחשוב שהסיבוב הספציפי הזה הוא במהירות של כ 80 קמ"ש בלבד... נראה יותר - נכון?

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה - יש לי דבר אחד להגיד לכם:

:mm_yeah: ענק.

 

כשלפייזר יהיה כסף, הוא מצטרף לשורות הנהגים.

אלון - תרשום אותי בבקשה לראלי חדרה 2006.

:-)

 

ובקשר לויזה: 1000 המסלולים (Pistes בצרפתית - מסלולים). רבים וטובים טעו בשם שלה. החלום שלי (כשהייתי קטן וראיתי את מישל ואחרים מתחרים איתה באשקלון) היתה ויזה שכזו, ויום אחד תהיה לי כזו, אם וכאשר אצליח לשים את ידי על אחת.

 

FAZER

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה אני חייב להגיד לכם שאני מופתע לטובה !

לא ידעתי שיש דברים כאלה בארץ

באמת כול הכבוד לכם !

בקשר לגיפ הזה היה עליו כתבה בעיתון אוטו ( אחד המגזינים האחרונים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...