Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר בקנדה כרגע והוא יכול לקנות לי טאבלט משם. אני מעוניין בטאבלט חזק,חד ,ובמידה ואני ארגיש שהוא מיותר לי , או לא לצרכים אני אוכל למכור אותו בקלות מבלי להפסיד יותר מדי(אם בכלל) כסף. כול זה פשוט תפור על הנקסוס 7 החדש שיצא.

 

אבל אני מפחד שמסך 7 אינץ יהיה קטן מדי,ולא ירגיש משמעותית גדול מהנקסוס 4 שלי.

 

הטאבלט ישמש לגלישה באינטרנט וצפייה בסרטונים פה ושם. והוא לא צפוי לצאת מהבית.

 

מה אתם חושבים?

פורסם
יש לי חבר בקנדה כרגע והוא יכול לקנות לי טאבלט משם. אני מעוניין בטאבלט חזק,חד ,ובמידה ואני ארגיש שהוא מיותר לי , או לא לצרכים אני אוכל למכור אותו בקלות מבלי להפסיד יותר מדי(אם בכלל) כסף. כול זה פשוט תפור על הנקסוס 7 החדש שיצא.

 

אבל אני מפחד שמסך 7 אינץ יהיה קטן מדי,ולא ירגיש משמעותית גדול מהנקסוס 4 שלי.

 

הטאבלט ישמש לגלישה באינטרנט וצפייה בסרטונים פה ושם. והוא לא צפוי לצאת מהבית.

 

מה אתם חושבים?

 

נקסוס 10

.We apologise for the inconvenience

פורסם

קודם כל הוא לא חדש.

אני קניתי את הנקסוס 7 בספטמבר 2012

המוצר לא פחות ממדהים.

לגבי הגודל, לא מבין את השאלה, זה אינדוידואלי, כשאני מנווט ברכב עם GPS מספיק לי מסך הטלפון בגודל 3.5, ואילו אבא שלי לא מסתדר עם פחות מ 7".

לך לחנות תתרשם מ 7" ומ 10" ותחליט מה עדיף לך.

אני אוהב א ה7" דווקא בגלל הגודל שלו.

ההבדל בחוויה בין "4 ל "7 בגלישה הוא מהותי

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

יצא דגם חדש לנקסוס 7. הוא משמעותית יותר טוב מהקודם בכל התחומים.

לפותח השרשור. אני הייתי באותה צומת, עם דרישות ושימושים זהים. מעדיף מסך יותר גדול, לכן אני אזמין את הנקסוס 10.

הוא בעל המסך הטוב ביותר מבין כל הטאבלטים הקיימים כיום. יתקנו אותי כמובן המומחים אם אני טועה.

פורסם

אין ספק של-10 יש יתרון אם אתה נוהג לגלוש הרבה ולקרוא כתבות/מלל. מסך 10" הוא קרוב מאוד למסכים של לפטופ ודי נוח איתו.

לעומת זאת - ה-7 הרבה יותר קל, קומפקטי וניתן להסתובב איתו אפילו בכיס של המכנסיים, אם אתה לובש דגמ"ח.

 

אני כמעט לא נוגע באייפד, לעומת זאת הנקסוס 7 נסחב איתי כמעט לכל מקום (וזאת למרות שאני סוחב לפטופ 12" בגלל העבודה), בעיקר כי הוא לא מורגש בסחיבה.

 

הנקסוס 7 החדש נשמע אפילו אטרקטיבי יותר מהקודם.

פורסם

אבל אני מפחד שמסך 7 אינץ יהיה קטן מדי,ולא ירגיש משמעותית גדול מהנקסוס 4 שלי.

ההבדל עלול להיראות לך מספרים כ "רק 2.3" ", אבל אתה צריך לזכור ששטח הולך בריבוע.

7/4.7= בערך 1.5

תעלה את זה בריבוע, ותקבל ששטח המסך של הנקסוס 7 הוא פי 2 ורבע מזה של הנקסוס 4.

פורסם

פותח השרשור ציין במפורש שהוא לא הולך להוציא את הטאבלט מהבית. לכן, אני לא רואה סיבה להעדיף את הנקסוס 7 על פני ה10.

פורסם

אני חושב שאני אקח את הסיכון ואלך על הנקסוס 7 החדש. מקסימום לא יתאים, נמכור אותו(לא חושב שיהיה בעיה למכור אותו ביד 2 ב-230 דולר בשעה שכול החיים בסרט רוצים על הנקסוס הקודם 700-800 שקל), ואקנה מכשיר אחר 10 אינץ(סיני באיכות טובה או את הנקסוס 10 שאמור אוטוטו לצאת).

 

תודה על העיצות !

פורסם
אני חושב שאני אקח את הסיכון ואלך על הנקסוס 7 החדש. מקסימום לא יתאים, נמכור אותו(לא חושב שיהיה בעיה למכור אותו ביד 2 ב-230 דולר בשעה שכול החיים בסרט רוצים על הנקסוס הקודם 700-800 שקל), ואקנה מכשיר אחר 10 אינץ(סיני באיכות טובה או את הנקסוס 10 שאמור אוטוטו לצאת).

 

אתה יודע משהו שאני לא יודע? מאיפה המידע לגבי הנקסוס 10 שאמור אוטוטו לצאת?

פורסם

האממ לא מזמן הודלף המפרט שלו, ובהתחש בעובדה שאפל הולכים להוציא ממש בקרוב את האייפד 5(כניראה ברגע ש IOS 7 תהיה בשלה) , אני לא חושב שגוגל יתעכבו יותר מדי איתו(אולי אפילו גם יקדימו)

 

וכול זה בהתחשב בעובדה שהנקסוס 10 היה מכשיר טוב אבל לא מושלם. היו איתו לא מעט בעיות של בניה שכניראה נבעו מתיכנון לא הכי אופטימלי.

פורסם
התעלקות קטנה על השרשור,

מישהו יודע מתי הנקסוס 7 החדש אמור לצאת בגרסא הסלולרית שלו? (ולא רק WIFI)

 

גוגל אמרו "בשבועות הקרובים", אי אפשר לדעת מתי בדיוק.

 

 

אתה יודע משהו שאני לא יודע? מאיפה המידע לגבי הנקסוס 10 שאמור אוטוטו לצאת?

 

נקסוס 10 ייצא באזור אוקטובר/נובמבר ביחד עם הנקסוס 5.

 

אני חושב שאני אקח את הסיכון ואלך על הנקסוס 7 החדש. מקסימום לא יתאים, נמכור אותו(לא חושב שיהיה בעיה למכור אותו ביד 2 ב-230 דולר בשעה שכול החיים בסרט רוצים על הנקסוס הקודם 700-800 שקל), ואקנה מכשיר אחר 10 אינץ(סיני באיכות טובה או את הנקסוס 10 שאמור אוטוטו לצאת).

 

תודה על העיצות !

 

נקסוס 7 החדש הוא מכשיר מעולה, יש לי אותו כבר כמה ימים, המסך שלו מאוד חד והצבעים יפים, בנוסף הוא מאוד נוח להחזקה ביד אחד, ונוח לגלישה וקריאה.

פורסם

אני רק שאלה -

 

בקנדה גם לא משלמים מיסים כאשר אתה מזמין ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

מקפיץ אבל בנושא אחר.

 

אופציית נקסוס 7 ירדה סופית בגלל גודל מסך.

 

הדבר היחיד שמעניין אותי זה חווית גלישה טובה. באייפד החוויה פשוט מעולה, בנקסוס קצת פחות אבל גם בגדר המספק בהחלט. פחות מזה,זה בעיה.

 

האם מישהו התנסה עם טאבלט סיני בסביבות ה 200 דולר שייתן חווית גלישה טובה?

×
×
  • תוכן חדש...