Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם אני באופן קבוע קונה מהפרסי את השמן של LM (בקבוק זהב) שהוא חצי סינטטי,ככה הוא טוען

 

אבל בשביל להיות בטוח העליתי תמונה ולפי מה שרשום אפשר לדעת איזה סוג זה. אני לא הצלחתי להבין:???:

 

אשמח את עזרתכם,ואני מקווה מאד שזה לא שמן מינרלי.

P1010003.JPG

פורסם

שיט איך לא שמתי לב הפרסי המנובל הזה עבד עליי בגדול:x

 

אני חייב להחליף שמן לא מתאים לי בכלל אחרי שהחלפתי מנוע לשים שמן מינרלי.

 

רק לפני חודש החלפתי שמן,יש מצב למשוך עם זה או שכבר להחליף בזמן הקרוב?

פורסם
צהריים טובים ,

 

 

תסתכל היטב בתמונה..

אמנם אני לא דובר גרמנית, אבל לעניות דעתי כתוב שם שזהו שמן מינרלי עם מרכיבים סינטטים- כלומר שמן חצי-סינטטי (או חצי מינרלי, תלוי איך מסתכלים על זה...)

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
אמנם אני לא דובר גרמנית, אבל לעניות דעתי כתוב שם שזהו שמן מינרלי עם מרכיבים סינטטים- כלומר שמן חצי-סינטטי (או חצי מינרלי, תלוי איך מסתכלים על זה...)

דני.

בגרמנית:

Mineralisches motorenol mit synthese komponenten.

 

תרגום לעברית:

שמן מינרלי עם מרכיבים סינטטים.

 

:-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
צהריים טובים ,

 

 

תסתכל היטב בתמונה..

זה לא חצי סינטטי זה מינרלי עם"מרכיבים סינטטיים" כנס לאתר של ליקי מולי ותיווכח.

 

יש עוד שמן באריזה צהובה מאד דומה אך הכיתוב 10W-40HD יותר קטן זה בדרגת איכות SL להשיג באוטו דיפו .השמן שבתמונה אינו HD

 

ניצן

פורסם
זה לא חצי סינטטי זה מינרלי עם"מרכיבים סינטטיים" כנס לאתר של ליקי מולי ותיווכח.

 

יש עוד שמן באריזה צהובה מאד דומה אך הכיתוב 10W-40HD יותר קטן זה בדרגת איכות SL להשיג באוטו דיפו .השמן שבתמונה אינו HD

 

ניצן

 

אני אמרתי חצי סינטטי? לא שזכור לי..

 

דני - מה , נו? אמרת נכון :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
זה לא חצי סינטטי זה מינרלי עם"מרכיבים סינטטיים" כנס לאתר של ליקי מולי ותיווכח.

 

יש עוד שמן באריזה צהובה מאד דומה אך הכיתוב 10W-40HD יותר קטן זה בדרגת איכות SL להשיג באוטו דיפו .השמן שבתמונה אינו HD

 

ניצן

צודק, מדובר על שמן על בסיס מינרלי עם מרכיבים סינטטים. אין לי מושג מה ההבדל בינו לבין שמן חצי-סינטטי "טהור".

אז מה עם לא כתוב HD? מה לדעתך החשיבות של HD?

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
שיט איך לא שמתי לב הפרסי המנובל הזה עבד עליי בגדול:x

 

אני חייב להחליף שמן לא מתאים לי בכלל אחרי שהחלפתי מנוע לשים שמן מינרלי.

 

רק לפני חודש החלפתי שמן,יש מצב למשוך עם זה או שכבר להחליף בזמן הקרוב?

וואי וואי וואי...

 

המנוע בסכנת חיים ממשית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

גש מייד למוסך להחלפת שמן לחצי סינטטי פן תאלץ לעשות ראש מנוע וגומיות שסתומים !

 

מהרררררררררררר לפני שיגמרררררררררררררר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עופר, תישאר עם השמן הזה. אומנם אין לי ניסיון עם הרבה שמנים, אבל הוא הכי טוב ששמתי עד היום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
עופר, תישאר עם השמן הזה. אומנם אין לי ניסיון עם הרבה שמנים, אבל הוא הכי טוב ששמתי עד היום.

שים לב למה שאיציק רשם...

 

אתה בטוח שאתה משתמש בשמן הזה? המנוע שלך במצב תקין?

Back to the original - NC again.

פורסם
וואי וואי וואי...

 

המנוע בסכנת חיים ממשית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

גש מייד למוסך להחלפת שמן לחצי סינטטי פן תאלץ לעשות ראש מנוע וגומיות שסתומים !

 

מהרררררררררררר לפני שיגמרררררררררררררר.

 

איציק

נו..באמת..TB, אינך שם לב לסרקזם של איציק????????

 

יש גם שמנים מינרליים מעולים...העיקר שהוא עונה על דרישות היצרן..במיקרה זה לדעתי עולה עליהם בהרבה....השמן שכן אצלי במנוע כ 6 חודשים(לפני שנה וחצי בערך)...שמן מעולה(גם אני לא שמתי לב שהוא מינרלי לכן קניתי..ולא התאכזבתי).

 

מה שכן מה ההבדל בין שמן עם "מרכיבים סינטטיים" לשמן "חצי סינטטי" ????שלרוב אחוז השמן הסינטטי בו מגיע רק ל20-30 אחוז מכלל השמן(בדוק-זה לא 50 אחוז סינטטי חמישים אחוז מינרלי כמו שזה נשמע)....לגרמנים הפיתרונים.(אך אני מניח שההבדל זניח):smile: אה..יצא לי חרוז :hihi:.:hihi::hihi:

 

ועל זה ז'וז'ו חלסטרה היה אומר:"מה זה החרטה הזה??????" :mad2:

פורסם
נו..באמת..TB, אינך שם לב לסרקזם של איציק????????

 

יש גם שמנים מינרליים מעולים...העיקר שהוא עונה על דרישות היצרן..במיקרה זה לדעתי עולה עליהם בהרבה....השמן שכן אצלי במנוע כ 6 חודשים(לפני שנה וחצי בערך)...שמן מעולה(גם אני לא שמתי לב שהוא מינרלי לכן קניתי..ולא התאכזבתי).

:mm_yeah:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...