Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולו 2003 ופני חודש היה לעיתים נדירות מופיע סימן של מפתח ואוטו בצבע צהוב וזה נהיה מהבהב ונותן סטרטר אבל לא מניע,ועכשיו זה נהיה לעיתים תקופתיות ביותר ,לרמה של פעם פעמיים ביום,מה יכולה להיות הבעייה ?

פורסם

זה סימון שהאימובלייזר עוד לא התנתק. חכה 2-3 שניות בין פתיחה של הסוויצ' (on) והתנעה (start) עד שהסימן נכבה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

כנראה בעיה באימובילייזר.

 

כאשר המנורה נדלקת, אחרי פתיחת הסוויץ', הרכב מבצע התאמה של המפתח לאימובילייזר ובודק שזה אכן המפתח של האוטו. מין בדיקת אימות כזאת. אם היא נכשלת, המנורה תישאר דולקת והרכב לא יניע.

 

אופציה נוספת היא שהמפתח תקול.

 

ניסית לבדוק עם מפתח אחר?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

יש מצב שמותקנת ברכבך "יצירת המופת" של רדיו מילאנו - אותו קודן ארור העונה לשם VSI2?

כזה:

אם כן, הבעיה היא ממנו.

kodan2c.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אין לי עוד מפתח , קיבלתי 2 מפתחות של הרכב , אחד מהם זה שאני משתמש בו עכשיו,ואחד מהם לא פותח את הסוויץ' ,נכנס לסוויץ' אבל לא מסובב אותו

  • ספונסר פורום
פורסם

בהנחה שאין התקנות של משבש אמובילייזר כל שהוא

אז הבעיה הינה בדרך כלל במפענח שנמצא בתוך לוח השעונים .

אם הרכב חונה בשמש התופעה שכיחה יותר ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תופעה זהה קיימת גם אצלי בפולו מאותו שנתון. לא זיהיתי קשר בין הבעיה לחנייה בשמש שכן הדבר קורה גם בבוקר לאחר לילה בחנייה מוצלת. אני נועל ופותח את האוטו בשנית ובד"כ הבעיה נפתרת. מאחר ולא קיים משבש אמובילייזר(אני מקווה, בכל זאת האוטו בידי מיומו הראשון) האם תוכלו להרחיב על אותו מפענח?

אתה מהמעטים,שמצליחים להפוך חרא לקצפת,כל הכבוד.
  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא חייב להיות קשור בשמש , זה מאפיין שלרוב יהיה קשור בתקלה אבל לא חייב .

לעיניין הטיפול בלוח עצמו ,כאן אני לא יכול להרחיב כי אני עצמי שולח את הלוח למעבדה

ושם מתבצע התיקון .

מהניסיון שלי זוהי בדרך כלל התקלה לכל הבעיות שקשורות באמובילייזר בפולו מהשנים האלו .

דרך אגב את הלוח ניתן לשלוח לבדיקה ובמעבדה יכולים לומר בוודאות אם יש בו תקלה או שלא .

אם לא נמצאה תקלה אתה מחוייב על בדיקה בלבד שזה יוצא כולל עבודת המוסך 200 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...