Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום השתמשתי בתחליף לפלסטלינה (נקרא לזה ככה) opti-eraser של optimum דגם aggresive.

 

ההרגשה מהשימוש הקצר (ניסיתי רק על הדלת) היא משונה. זה לא כמו פלסטלינה רגילה. נוח להחזיק אותו כי אתה מחזיק חתיכת ספוג שמתאימה בדיוק ליד ולא איזו חתיכה קטנה של 50 גרם של פלסטלינה.

 

השטח העובד של התחליף לא מתלכלך בזמן העבודה, כל הלכלוך שהוא מוציא יורד עם חומר סיכה, לכן צריך הרבה חומר סיכה הרבה לנקות אותו. עוד סיבה שצריך הרבה חומר סיכה: כשלא היה מספיק חומר סיכה וה-opti eraser היה מוצמד עם כל השטח שלו לפח הרגשתי מין וקום שהקשה על התקדמות על הפח.

 

התחליף הזה הוריד כמעט לגמרי סימנים של פתיחת דלתות של רכבים אחרים על הדלת שלי. יש נקודות שחורות ליד גומי של החלון שלא ירדו (לא זוכר מה הייתה תוצאה כשהשתמשתי בפלסטלינה של carplan) אבל יכול להיות בגלל המיקום שלהן והחומר נגע רק עם הפינה שלו זה לא ירד. צריך לבדוק על מכסה מנוע. בסוף הפח היה מאוד חלק, לדעתי יותר חלק ממה שהיה אחרי שימוש בפלסטלינה של carplan.

 

כמו שכבר כתבתי החומר נשאר נקי רק הרגיש מחוספס ממה שהיה לפני העבודה.

 

צבע הרכב הוא לבן.

 

בהתחלה רציתי להקפיץ ולהגיב פה כדי לענות לאורי אבל ראיתי שזה יוצא ארוך אז פתחתי שרשור חדש.

פורסם
היום השתמשתי בתחליף לפלסטלינה (נקרא לזה ככה) opti-eraser של optimum דגם aggresive.

 

ההרגשה מהשימוש הקצר (ניסיתי רק על הדלת) היא משונה. זה לא כמו פלסטלינה רגילה. נוח להחזיק אותו כי אתה מחזיק חתיכת ספוג שמתאימה בדיוק ליד ולא איזו חתיכה קטנה של 50 גרם של פלסטלינה.

 

השטח העובד של התחליף לא מתלכלך בזמן העבודה, כל הלכלוך שהוא מוציא יורד עם חומר סיכה, לכן צריך הרבה חומר סיכה הרבה לנקות אותו. עוד סיבה שצריך הרבה חומר סיכה: כשלא היה מספיק חומר סיכה וה-opti eraser היה מוצמד עם כל השטח שלו לפח הרגשתי מין וקום שהקשה על התקדמות על הפח.

 

התחליף הזה הוריד כמעט לגמרי סימנים של פתיחת דלתות של רכבים אחרים על הדלת שלי. יש נקודות שחורות ליד גומי של החלון שלא ירדו (לא זוכר מה הייתה תוצאה כשהשתמשתי בפלסטלינה של carplan) אבל יכול להיות בגלל המיקום שלהן והחומר נגע רק עם הפינה שלו זה לא ירד. צריך לבדוק על מכסה מנוע. בסוף הפח היה מאוד חלק, לדעתי יותר חלק ממה שהיה אחרי שימוש בפלסטלינה של carplan.

 

כמו שכבר כתבתי החומר נשאר נקי רק הרגיש מחוספס ממה שהיה לפני העבודה.

 

צבע הרכב הוא לבן.

 

בהתחלה רציתי להקפיץ ולהגיב פה כדי לענות לאורי אבל ראיתי שזה יוצא ארוך אז פתחתי שרשור חדש.

 

מקווה שלא תזיק לרכב שלך. מוצרים מהסוג הזה בקטגוריית ה-aggresive תמיד ישאירו סימנים על הרכב.

ההמלצה עבורם היא להשתמש בהם רק כאשר עושים לאחר מכן פוליש אשר יוריד את הסימנים שנוצרו.

 

מבדיקה שלי עם מוצר דומה של חברה אחרת העבודה זהה בדיוק כמו לפלסטלינה בל מהירה יותר בגלל גודלו של האפליקטור הזה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
מקווה שלא תזיק לרכב שלך. מוצרים מהסוג הזה בקטגוריית ה-aggresive תמיד ישאירו סימנים על הרכב.

ההמלצה עבורם היא להשתמש בהם רק כאשר עושים לאחר מכן פוליש אשר יוריד את הסימנים שנוצרו.

 

מבדיקה שלי עם מוצר דומה של חברה אחרת העבודה זהה בדיוק כמו לפלסטלינה בל מהירה יותר בגלל גודלו של האפליקטור הזה.

 

זה התכנון - לעשות פוליש (ידני) לאחר מכן, אך לא התאפקתי ניסיתי את ה-opti eraser היום על הדלת.

×
×
  • תוכן חדש...