Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות העובדה שחיפשתי לעצמי רכב כמה חודשים והלכתי לבדוק רכבים שחברי פורום אחרים בדיעבד גם הלכו לבדוק.

אז היו הרבה פעמים שמישהו כבר לקח את הרכב שהתעניינתי בו לבדיקה וגילה "שאסי" או נזילות בגיר לדוגמא, זה מנע ממני

הרבה כאב ראש, בזבוז זמן וכסף. פשוט שלחו לי את הבדיקה בפקס או במייל.

היו גם מקרים שאני הלכתי לראות רכב, פתאום אחרי חודש חבר מתקשר שהוא הולך לראות רכב ושואל אם אני רוצה לבוא איתו

והסתבר שכבר ראיתי את הרכב הזה והוא היה במצב נוראי והמוכר שקרן מארץ השקרנים. בזכות המידע הזה החבר אפילו לא התקשר למוכר.

 

אז חשבתי על רעיון!

נכון יש עכשיו נושאים כמו: "רכב כללי", "ייעוץ לפני קניה", "שיפורים", "אוף טופיק".

להוסיף נושא שיקרא: "מידע על רכב משומש".

 

בנושא הזה אנשים שהלכו להתרשם מרכב יוכלו להזהיר חברי פורום אחרים! זה יחסוך בדיקה במכון (600-1000 ש"ח),

המון טרטורים ועצבים. יהיה אפשר להעלות לפי מס' רישוי, תמונות, קישורים ל"יד 2", לצלם את הבדיקה ולהעלות לפה וכו'...

 

דוגמא:

למשל אני רוצה לקנות קורולה.

אני נכנס לנושא "מידע על רכב משומש" כדי לראות אולי מישהו בדק את הרכב הספציפי שאני רוצה.

מדפדף... רואה בכותרת קורולה מס' רכב 12-123-12 (למשל). הופה! זה האוטו שאני התעניינתי בו!

נכנס... רואה שאושריקו כבר הלך לראות את האוטו ורושם שהפחח שלו אמר שיש תאונות מכל הכיוונים ולכן הוא לא קנה אותו.

הוא גם אומר שהיה קרע במושב האחורי (יכול להיות שלא הייתי שם לב) ומד הק"מ תקוע...

ואז אני מסיק אם שווה לי ללכת לראות את האוטו. והכי הכי חשוב, אני יודע כבר את רוב מה שעבר על האוטו והסיכוי שאופתע יורד לרצפה.

 

מה דעתכם? :twisted:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מדפדף... רואה בכותרת קורולה מס' רכב 12-123-12 (למשל). הופה! זה האוטו שאני התעניינתי בו!

נכנס... רואה שאושריקו כבר הלך לראות את האוטו ורושם שהפחח שלו אמר שיש תאונות מכל הכיוונים ולכן הוא לא קנה אותו.

הוא גם אומר שהיה קרע במושב האחורי (יכול להיות שלא הייתי שם לב) ומד הק"מ תקוע...

.

 

מה דעתכם? :twisted:

 

דעתי שאתה מבלבל את המוח, אושריקו קנה את הרכב בלי לחשוב פעמיים ועוד קנה 3 קורולות לחלקים.

 

שבורה, קרועה, תקועה הכל בטל בשישים- זו פאקינג טויוטה!

 

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

^ מה שאתה מציע בעצם זה הקמת מאגר מידע שיתופי אודות רכבי יד שניה.

רעיון נחמד לדעתי. :-o

 

אבל לדעתי עדיף לקנות רכב מחבר פורום אחר - יותר פשוט לא ? 8)

זמין 8)

פורסם

כדי שלא תהיה סגירת חשבונות, רצוי שיצורף טופס בדיקה.

 

לי למשל יש תמונה של רכב ספורט מרוסק שבמקרה צילמתי בעבר הלא רחוק כי נדהמתי ממה שקרה לו, ובמקרה בימים האחרונים הוא עלה ליד 2, והמספר רישוי תואם.

אז גם הוכחות כאלו יכולות להיות.

פורסם

בינתיים מידע כזה זה הציל אותי ואת חברים שלי המון פעמים!

החברה האנושית צריכה להיות מושתתת על אמון ועזרה הדדית, בדיוק כמו הפורום שלנו.

אנשים לא טיפשים. אם מישהו נרשם וההודעה ה-1 שלו היא בנושא החדש אז מידע כזה צריך להיות מלווה בהוכחות או צילומים.

אם מדובר בחבר פורום ותיק ומוכר אז יש נטיה להאמין גם בלי כל זה.

שכל אחד יעשה את השיקולים שלו. אנחנו אנשים בוגרים.

 

אני חושב שמאגר כזה של מידע יקל על החיים של כולנו.

יש לי בראש כבר אלפא 159 שעלתה לי בבריאות ושעדיין ביד 2 ואני יכול לפרט גם למה...

למה אנחנו מחכים?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

I am in favor (אני בעד).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

ומה לגבי אי ידיעת כל הפרטים?

אני יכול להרוס למישהו מכירה, אני מכיר רכב ספורט שעבר תאונה מקדימה, במודעה שלו לא רשום שהרכב לא עבר תאונות ולא מצויין כלום בנושא, ואני גם לא יודע עם הנזק הוא קוסמטי בלבד או שיש גם לשילדה, הקוסמטי במאה אחוז תוקן ממה שרואים בתמונות.

פורסם
אני חושב שמאגר כזה של מידע יקל על החיים של כולנו.

יש לי בראש כבר אלפא 159 שעלתה לי בבריאות ושעדיין ביד 2 ואני יכול לפרט גם למה...

למה אנחנו מחכים?!

אז תפרסם את המידע שיש לך!

פורסם
ומה לגבי אי ידיעת כל הפרטים?

אני יכול להרוס למישהו מכירה, אני מכיר רכב ספורט שעבר תאונה מקדימה, במודעה שלו לא רשום שהרכב לא עבר תאונות ולא מצויין כלום בנושא, ואני גם לא יודע עם הנזק הוא קוסמטי בלבד או שיש גם לשילדה, הקוסמטי במאה אחוז תוקן ממה שרואים בתמונות.

אז תכתוב שאתה יודע שהרכב עבר תאונה כלשהי כי היה תיקון. זה מידע לגיטימי שהמוכר אמור לגלות בעצמו.

פורסם
ומה לגבי אי ידיעת כל הפרטים?

אני יכול להרוס למישהו מכירה, אני מכיר רכב ספורט שעבר תאונה מקדימה, במודעה שלו לא רשום שהרכב לא עבר תאונות ולא מצויין כלום בנושא, ואני גם לא יודע עם הנזק הוא קוסמטי בלבד או שיש גם לשילדה, הקוסמטי במאה אחוז תוקן ממה שרואים בתמונות.

 

אם המוכר מודה שיש תאונה אז במקרה כזה לא מפרסמים כלום. לא על כל פיפס צריך לפתוח נושא.

אם המוכר אומר לך שהחליפו רק פגוש ואתה מגלה שהחליפו חצי אוטו כי הוא נכנס במשאית, זה משהו אחר..

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
זה עלול להיות מסוכן מכיון שאנשים יוכלו להשתמש בזה כדי "לסגור חשבון" עם המוכר או סתם להפיץ מידע לא אמין במטרה ללחוץ אותו במחיר.

+1

 

אם אנשים משקרים פנים מול פנים, מה ימנע מאחרים לשקר על דפי הפורום?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כפי שנאמר - לפי מספר הודעות של המשתמש והודעותיו בעבר ניתן לדעת אם הוא משקר או דובר אמת. מן הסתם גם תוכל לדבר איתו מעל הפורום...

אני מאוד בעד, חושב שזה ייקל את החיים לכל משתמשי הפורום.

ואחרי הכל - משתמש שייתפס בשקר שכזה(בין אם שיקר לטובה או לרעה) אף אחד לא יאמין לו יותר.. זה יהיה סוג של אות קין - בפורום כלום לא נמחק(אלא אם המנהלים רוצים בכך).


×
×
  • תוכן חדש...