Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור פיג׳ו 206 xs - איך כמה למה איפה.


שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אחרי שרציתי להשתדרג ולהחליף לרכב חזק יותר אך זה לא יצא לפועל בגלל תקציב נמוך (50 אלף) וגם בגלל שאין ברגע זה רכבים שמורים מבחינתי שכדאי לקנות.

אבא שלי שהוא מכונאי רכב הציע שנשפר את הרכב שלי. 206 xs 2006 עשתה 98,500 ק״מ.

אני אוהב את הרכב שלי בטירוף וממש חבל לי שהוא מרגיש חלש כי אני לא רוצה להיפרד ממנו.

חשוב לי לציין מראש שאין לי או לאבא שלי מושג בשיפורים, זה כמו ג׳יבריש בשבילי. לכן אני פונה אליכם בשביל לקבל מידע מא׳ ועד ת׳. החל ממה לשפר עד לאיפה לקנות ואיפה עושים את ההרכבה.

לפני שתגידו לעשות חיפוש בפורום, עשיתי. יש המון תוצאות ורק יצאתי מזה מבולבל יותר.

 

תקציב התחלתי לשיפורים: 10,000.

לפני שאתחיל, נראה לכם שחכם להיכנס ל״פרוייקט״ כזה כשאין לי שום ידע בשיפורים?

יש לי חבר במשפחה עם לאון משופרת 280 כ״ס וכמובן חשבתי להתייעץ איתו אבל אני לא יודע אם יכול לעזור הרבה כי הרכב שלי אטמוספרי לעומת הfr שלו.

 

לפני הכל אני מצטער אם אני מדבר שטויות לגמרי, תבינו אותי.

ראיתי בחיפוש כל מיני דיבורים על להתחיל לשפר עם מערכת פליטה מלאה (שפעם אמרו לי שיש קיט כזה ייעודי לרכב הספציפי הזה שאפשר להזמין מוכן, , אני מקווה שאני לא מדבר שטויות לגמרי) ואחר כך להמשיך עם קאמפשטים חמים ודוד אחורי וסעפת ופילטר ועוד כל מיני מושגים בג׳יבריש.

העניין שהיו המון דיבורים על זה חלק אמרו שזה טעות לשפר ככה, חלק אמרו שאין טעם לשפר את האוטו, חלק אמרו לשים מנוע של 206 ג׳יטיאיי, בקיצור סלט.

אלה היו גם נושאים ישנים. בגלל זה עכשיו אני פונה אליכם שתעזרו לי. אני מעוניין להיכנס לפרוייקט כזה ולהשקיע וכל מה שזה דורש. אני צריך את העזרה שלכם ממה להתחיל לשפר שנכנס בתקציב ההתחלתי, איפה אני משיג את החלקים האלה, איפה מרכיבים לי אותם (הולכים לסדנא?!) וכו׳. כמו שאמרתי אני צריך עזרה מא׳ ועד ת׳.

 

מקווה שלא דיברתי יותר מידי שטויות.

תודה והמשך יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש מערכת פליטה מלאה של חברה בשם Supersprint.

הבעיה עם מערכת כזו שהיא מבטלת את הממיר הקטליטי = לא חוקי, והרכב לא עובר טסט.

רוב הכח משיפור זה (סוסים בודדים, כן? לא עשרות כמו ברכבים גודשים) מגיע בגלל החלפה של סעפת הפליטה, ואצלך ברכב הממיר יושב על סעפת הפליטה :-(

החלפה של דודים/צנרת לא יתרמו יותר מידי.

 

אז מה כן לעשות? לחפש C2 VTS מפירוק, ולקחת ממנה את הקאמשאפטים וסעפת היניקה (אולי גם צריך את המצערת, לא בטוח).

החלפה של חלקים אלו + שינוי בתוכנה יוסיפו לך כ-15 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב כמו שלך, לא מומלץ לשפר, בזבוז כסף.

לא תוכל להגיע לתוצאות יפות עם פליטה\פילטר וכו'. אלו שינויים מינוריים אך יקרים שיניבו לך כ"ס בודד ואולי טיפה יותר.

האם הרכב תקין? שמן מוחלף בזמן? קומפרסיה? החלפת פילטר אוויר? צינורות? דליפות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב תקין, כל הטיפולים בזמן, פילטרים הכל. אין נזילות אין כלום.

אני יודע שיש פחות טעם לשפר רכב אטמוספרי אבל הרכב ממגיע עם 110 סוסים ושעשיתי חיפוש היה מישהו שרשם איזה חלקים צריך להחליף לפי הסדר מה העלות שלהם ורשם שבסוף מגיעים ל170 סוסים. שלדעתי זה נתון יפה מאוד.

ואני מוכן להשקיע עשירייה ולהגיע עם הרכב ל150-170 סוסים ולהישאר איתו עוד שנתיים כי אני באמת אוהב את הרכב.

אני יכול לנסות למצוא שוב את מה שהבחור הזה רשם. אולי הוא דיבר שטויות אבל היה נשמע שהוא מבין.

לא הסתמכתי על זה כי זה לא היה פוסט מהזמן האחרון אז העדפתי לקבל תשובה מעודכנת לזמננו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה תגיע ל סביבות 130 סוסים וזה יפה לרכב אטמוספרי .

כדאי או לא זו תהיה החלטה שלך בלבד .

 

לדעתי זה כדאי ואני רוצה.

איך אני עושה את זה? איך אני מגיע ל-130?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Omri בהמשך להתכתבות בינינו בהודעות הפרטיות,חפש לעצמך 206gti עם 138 כס מקורית ללא שיפורים,במקום להתחיל ולהתעסק עם הרכב שלך..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה כדאי ואני רוצה.

איך אני עושה את זה? איך אני מגיע ל-130?

 

עריכה:

יניב, אני פשוט ממש אוהב את הרכב שלי.

בלי קשר שלמצוא 206 GTI שמורה זה קשה ואני אצטרך ממש להתפשר בשנתון.

 

הנה תגובות שמצאתי בחיפוש בפורום, או שהאנשים האלה מדברים שטויות או שזה אפשרי:

 

"

תהיה לך בעיה חוקית עם טורבו כי אי אפשר לאשר מנוע טורבו ב 206.

להעלות הספק ב 30 כוח סוס ללא טורבו אומר מערכת פליטה בקוטר גדול יותר, סעפת פליטה לזרימה גבוהה, קאמשפטים חמימים וניהול מנוע חיצוני. אם תשתמש בחומרים איכותיים וכיוונים טובים, תוכל אולי להגיע ל 150 כ"ס.

הערכות גסות לחלקים איכותיים:

 

סעפת ומערכת פליטה - 4000 ש"ח

קאמשפטים חמים - סביבות 3500 ש"ח

ניהול מנוע + כיוונים, 6000 ש"ח.

עבודה (כולל ביטול מצערת חשמלית) - 2500 ש"ח

- על זה תקבל בסביבות 150 כ"ס, תורגש ירידה במומנט, בעיקר בסלד בינוני ונמוך.

 

אפשר להעלות יחס דחיסה, זה דורש פתיחת ראש והכיוונים מסוכנים יותר. אבל אז אפשר גם להגיע לסביבות 170 כ"ס - תוסיף 4000 ש"ח. ( + מזרקים גדולים יותר).

אפשר לקנות טלטלים מחוזקים וקפיצי שסתומים כפולים ואז תוכל להעלות מנתק ל 8000 עד 8500 סל"ד. תוסיף 6000 ש"ח ותקבל עוד 15 כ"ס.

אפשר להוסיף מצערות מעל הכל, ואז תוכל להגיע ל 200~ כ"ס. תוסיף עוד 5000 ש"ח לפחות.

 

ולסיכום:

150 כ"ס - 16000 ש"ח

170 כ"ס - 20000 ש"ח (ותצטרך דלק 98 בלבד בשלב זה ומעלה).

185 כ"ס - 26000 ש"ח (עד השלב הזה ועד בכלל תוכל לעבור טסט, בהנחה ששמת גם ממיר קטליטי, והמחשב מכוון כמו שצריך בשיוט ובסרק)

200~ כ"ס = 31000 ש"ח (ותתכן בעיית חוקיות, כי מצערות רואים בעין בלתי מזויינת)

 

בוא נגיד שיש לך את הכסף, אפילו לשלב הראשון. לך תמצא מישהו שיעשה לך את העבודה הזאת בצורה טובה..."

 

 

 

"ל130-140 כ"ס:

 

מערכת פליטה מלאה, מכלולי ראש של NFX (קאמשפטים, וורנרים, קפיצי שסתומים, ריטיינרים ומרימים) וREMAP למחשב.

לא צריך ניהול חיצוני.

ניהול חיצוני זה רק אם אתה מחליף למצערות או מבטל את המצערת האלקטרונית.

 

עלויות:

מערכת פליטה מלאה חדשה תעלה יותר מ4000, באיזור ה7K לדעתי, יד שניה קשה לי להאמין שתמצא.

REMAP : תפנה לגיא פרילינג להצעת מחיר, אני מאמין שזה בסביבות ה2000 ש"ח.

מכלולי NFX: תחפש מישהו שמוכר ראש מנוע של 106GTI ותשתמש בו כתורם איברים.

עבודה: באיזור ה5000 ש"ח אם תעשה הכל אצל אדם אחד."

 

 

 

"

המנוע שיש לך זה ה JP4 קוד NFU. המנועים האלה הם אותו דבר כמו מנועי ה GTI שמפיקים 125 כ"ס רק המחשב מנוע שלהם והקאמשאפטים מאוד "לא ספורטיביים" בוא נגיד ... רק שמנועים אלו עם שסתומים מוגדלים ( או יניקה או פליטה לא זוכר נראה לי פליטה ) .

אתה יכול להסב אותו למנוע GTI ז"א מנוע J4 עם החלפת מספר מכלולים לא יקרים במיוחד ... קאמשאפטים של J4 ביחד עם המרימי שסתומים וסעפת יניקה ומחשב מנוע של GTI ואתה כבר באזור ה 130-140 כ"ס משוערים .

 

יותר מזה סעפת פליטה 4-2-1 איכותית + קיט יניקה עם הדברים מעל ואתה באזור ה 150-160 כ"ס , על כל זה להוסיף קאמשאפטים ספורטיביים יותר של CAT CAMS לדוגמא וקל מאוד להגיע לאזור ה 170-180 כ"ס בלא יותר מדיי כסף.

 

אין צורך בטורבו או סופר , מדובר באחד ממנועי ה 1600 הטובים והעמידים בעולם , אפשר להיות איתו על הקו האדום כל היום בלי בעיות.

 

כמובן אם כל הדברים הנ"ל צריכת הדלק תעלה לאזור ה 1-5 אני מאמין אם אתה מושך כל הילוך ל 7000 ... עם המכלולים הנ"ל והמנוע הנ"ל פג'ו עצמה בנתה מכוניות ראלי GROUP A משהו כזה ( רק סעפת יניקה שהם בנו לבד כל השאר מה שאמרתי פה ) שהגיעו לאזור ה 185 כ"ס .

 

כמו כן תגובת המנוע תהיה זריזה וספורטיבית הרבה יותר והוא יטפס בסל"ד מהר יותר .

 

 

צור קשר עם מוסך גבע או מוסך מתמחה בצרפתיות כמו מוסך שאפט , אני בטוח שהם יעשו את העבודה הזאת ויבינו על מה אני מדבר בלי בעיה.

אל תבזבז את הזמן עם מוסכים מורשים או סתם מוסך אחר ...

 

אני מאוד מקווה שהאוטו לא אוטומט.

 

אין לך מה לגעת בבולמים קשיחים יותר , רכבים קלים בדר"כ מאבדים מגע עם הכביש עם בולמים קשיחים על כביש משובש ( ז"א 99.5% מהכבישים בארץ ) כמו אבן וזה מאוד מסוכן , תחליף למקוריים שוב ותחליף צמיגים למשהו ספורטיבי.

 

עריכה : שחכתי להוסיף שבשביל להחליף את הסעפת יניקה צריך לקדוח בראש מנוע כי מיקום הברגים התחתונים בסעפת יניקה של ה GTI הוא כס"מ וחצי נמוך יותר ... לא מסובך יותר מדיי אבל בארץ הכל מסובך ... אז כנראה שעדיף להישאר עם הסעפת יניקה המקורית של ה NFU למרות שהיא יחסית מגבילה אותך , אבל לא נורא."

 

 

אז אפשרי העניין או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תגיע ל-150 כ"ס בתקציב הנ"ל.

 

בתקציב הזה תגיע ל סביבות 130 סוסים וזה יפה לרכב אטמוספרי .

כדאי או לא זו תהיה החלטה שלך בלבד .

 

זה לא מספיק ברור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מספיק ברור?

 

לא מספיק ברור.

נפשט את העניין.

תקציב התחלתי: 10K.

עכשיו, בתקציב הזה, מה אני צריך להחליף ברכב? איזה חלקים? איפה אני עושה את זה? איזה מוסך מתמחה בזה? איפה אני רוכש את החלקים?

אני מצטער שאני משגע אבל תבינו אותי שאין לי שום ידע בשיפורים ושום הבנה בזה בגלל זה אני צריך הסברים מא' עד ת'.

באחת התגובות שהבאתי היה רשום מוסך "גבע" או מוסך "שאפט".

מישהו מכיר? שמע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרים טלפון לפיטסטופ, תברר כמה תעלה מערכת פליטה של supesprint (יותר מ-4K זה בטוח), תזמין - והם כבר ידאגו לך למקום שיתקין אותה (לא התקנה מסובכת).

הרווחת 15 כוחות סוס וצליל נחמד, הפסדת את היכולת לעבור טסט באופן חוקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...