Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :).

אז ככה כבר הרבה זמן אני מחכה לעלות איזה שרשור משלי של איזה פרויקט ,מכיוון שלא קניתי הכול במכה אחת

והתקנתי חלקים כול חצי שנה אז צברתי תמונות וחווית וניסיון שבהם למדתי במשך השנתיים שעברו.

 

טיפה לפני ההתקנה קצת רקע : נכנסתי לתחום האודיו לפני שנתיים (סה"כ חיפשתי רדיו דיסק פשוט ל4 רמקולים :))

אמרו לי להגיע למפגש ובום! משם זה התחיל אהבה לתחום למוזיקה ובעיקר לכמה שיותר איכות.

במפגש הראשון(אני לא ישכח ) הכרתי לראשונה את בוריס עזר לי להכיר את שאר החברה לקח אותי למספר מכוניות ומערכות.

אט אט הכרתי ככה גם את סרולניק ,גוניור ,אוהד ,ואודי,ואורן וכך עוד ועוד אנשים.

אין ספק שהם קיבלו אותי בחום ובאהבה גם אם המערכת שלי היא מערכת של תינוקות ( מגבר לוגיק plx 44 ) רדיו דיסק פיונר,סאב קנווד,חיווט מפוזר בכול האוטו, ורמקולים של פוקל שחפרתי עליהם שבוע לפני המפגש. פה המקום להגיד תודה !.

 

מאז אותו מפגש ישראל(סרול) ישב איתי לימד אותי והרחיב לי את הידע ,אמרתי לו איזה כיוון אני מחפש ומה התוכניות לעתיד והוא סידר לי את המחשבות בראש.

לאחר המפגש (שזה היה תקופת החופש בגדול) עבדתי חודשיים וקניתי מערכת יותר "רצינית" (הכול זה יחסי אך בכול זאות למתחיל) הקנייה היתה מגבר cerwin vega 300/4 וסאב של jbl gto1204br , נשארתי עם הרדיו דיסק והקומפוננט , בסך הכול סטאפ מאוד נחמד למתחילים הסאב היה מספק וכך המגבר .

למדתי ששווה להיתפאק לחכות לחפש ולהקשיב לחברה עם ניסיון ,כי הקנייה היתה מתוך מיהור ורצון למערכת חזקה וטובה שעלתה לי בלא מעט כסף ברגע שהשתדרגתי למערכת כיום.

אז לכול חברי הפורום המתחילים , תתאפקו תחסכו את הכסף לדברים טובים שלאחר מכן לא יהיה צורך להחליף!.

הייתי עם המערכת זו במשך שנה נהנתי ממנה בכול רגע והופ הגיע עוד חופש גדול ,עוד עבודה ,עוד כסף, עוד רצון להשתדרג.

לאחר עבודה של חודשים והתיעצות עם סרול היתה לי את המערכת בראש שתעביר אותי 4 שנים בכיף עד לסיום הצבא (שדרוג עתידי).

 

אז ככה המערכת שנמצאת אצלי באוטו היא:

רדיו דיסק- eclipse 5030 שהחליף את הפיונר הקודם( נלקח מאחי עקב מכירת האוטו).http://www.eclipse-web.com/us/download/manual/cd5030_en/audio/index.html

מגבר שנקנה מהיבואן -celestra fa475 מרוצה ממנו מאוד לא מתחרט לרגע( השיקול למגבר 4 ערוצים הוא הגברה של הקומפוננט והגבר בגישור לסאב).http://celestra.co.il/products/fa/475x/

סאב שנקנה מהיבואן- dc lvl 2 600 rms 2 סלילים של 2 אום אפשרות לעבוד ב4 אום בטורי וב1 בחיבור מקביל.http://www.dcsoundlab.com/level2.html

קומפוננט קדמי- focal ps 165 http://www.focal.com/en/expert/280-ps-165-3544052750119.html

בקשר לחיווט נשארתי אם אותו חיווט "4 גייג" אני אפרט בהמשך.

 

אז ככה אני מאוד נהנה מהמערכת אין מילים ,עם עזרה של אוהד בכיוונים , ולמידת הרדיו דיסק הגעתי לתוצאה הרצויה.

המגבר מוציא מהקומפוננט את המקסימום שלו הרמקולים נשמעים טוב מאוד וסאב משתלב יפה ( שדרך אגב הסאב יושב בתיבה 70 ליטר פתוחה על מנת לנצל את כוח הסאב ב300 rms ).

הרדיו דיסק פשוט מעולה מלא פונקציות וכיוונים איכותי ביותר ונוח לתפעול.

 

מכאן אני יעלה כבר תמונות ויפרט על המשך המערכת שזה כולל החלפת חיווט בגלל בעיה , ואיטום אוטו.

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיפור שמי שמתחיל בתחום יכול ללמוד ממנו המון! (מי שכבר לא צריך לדעת שלא קונים ביהירות)

 

אגב- חבל כשראיתי אוהד חשבתי שהתכוונת אליי ואז נזכרתי שיש גם את האינדיאני.. :p או שבכל זאת התכוונת אליי :lol: .

 

מחכה לתמונות.

JL Audio

פורסם

אכן מומץ לכול מי שמתחיל בתחום.

התכוונתי לאוהד הבדואי אותך הכרתי בשלב מאוחר יותר :)

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

אז ככה : אלה התמונות של הרכיבים + כמה מהתקנה.

רוצה להודות בראש ובראשונה לג'וניור על התקנה איכותית ונקייה.

אחלה בחור!

2.jpg

IMG_2421_640x549.jpg

1.jpg

IMG_0999_640x480.jpg

IMG_1887_640x480.jpg

IMG_1888_640x480.jpg

IMG_1210_640x480.jpg

IMG_1239_640x480.jpg

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

המשך. (חסרים כמה חלקים מהתקנה מפני שלא ההיתי בזמן ההתקנה ).

מי שממש צריך תמונה כולשהו רק תבקשו אני יעלה.

IMG_1745_640x480.jpg

IMG_1885_640x480.jpg

IMG_1886_640x480.jpg

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

תתחדש, נהנתי לשבת באוטו שלך ולשמוע את המוזיקה שלי ;)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אחרי ההתקנה הגעתי למצב כאשר אני מוציא סויץ( מצב בו המגבר לא אמור לדלוק) אז אצלי הוא היה דולק.

הוצאתי רימוט וכול חיווט אחר (השארתי + ו- בלבד) עדיןן נשאר דולק .

התיעצות עם סרול ולקיחת המגבר למעבדה לבסוף התקבל תשובה של שריפת גוק והחלפתו.

תשלום התבצע על ידי האחריות ( מודה מקרב לב לסרול על לקיחת אחריות מרשלנותעצמית שלי). הסיבה?

אז ככה החיוט כמו שאמרתי בהתחלה היה פשוט ביותר ה"4גייג" במרכאות גדולות חברה ללא שם לא עבר וכמובן ללא עתיד.

כמו שכן המגבר לפי הוראות יצרן דורש חיווט של 4 גייג אמיתי . מה שייצר אצלי בבאסים גבוהים נפילות מתח ועל כך שריפת גוק\נגד.

אחרי התלבטויות מרובות לקראת העתיד האם לקנות חיווט 0 או 4 טוב החלטתי ללכת על 4 מכיוון שאני לקראת גיוס ואין צורך לבזבז כסף על 0.

גיבור זריז עם ג'וניור המלך ונסעתי לקחת את הכבל 4 גייג באורך 6 מטר למרות שאני צריך פחות אבל שיהיה לצורך הוספת מגבר נוסף.

לא עבר יום וכבר התחלתי בהחלפת הכבל .

IMG_2777_477x640.jpg

IMG_2778_477x640.jpg

IMG_2830_640x480.jpg

IMG_2831_640x480.jpg

IMG_2832_640x480.jpg

IMG_2833_640x480.jpg

IMG_2835_640x480.jpg

IMG_2836_640x480.jpg

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

אני מוסיף סרטון של הבעיה עם המגבר שהיה נשאר דלוק .

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

אני רק המלצה?

:-P

 

כיף לראות את האהבה לתחום - זה תמיד מחמם את הלב לראות איך זה מזיז, מניע אנשים.

 

אתה אוהב את המערכת? אוהב את הרכיבים? אוהב את הכוונים?

 

לפי מה שראיתי - לא ביצעת בידוד אקוסטי נכון?

 

תבודד, תבודד, תבודד!

 

תבודד נכון את הדלתות הקדמיות ואת תא המטען בראש ובראשונה ואח"כ אם תמצא קצת תקציב - בתי גלגלים ורצפה.

 

כל השאר - גג, מכסה מנוע - בגדר המלצה בלבד.

 

אם לא בודדת את המערכת, אין לך מושג! כמה פוטנציאל אתה עוד יכול להוציא ממנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יפה מאד!

תתחדש ותהנה!

 

בידוד עושה פלאים, ואם עשית אז תן רשמים עליו, אולי ככה עוד חברי פורום יבינו כמה זה קרדינלי ועדיף על רכישת סט "יותר טוב" ממה שיש להם היום.

SCANSPEAK

פורסם

אז בוקר טוב לכול השואלים על הבידוד .

בערך עוד שעה אני יעלה את החלק של הבידוד תודה על הסבלנות :)

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

נהדר - בעיניי לפחות, זה החלק הכי חשוב במערכת.



 

תביא מגברים פשוטים (אבל חזקים ככל האפשר), תביא רמקולים פשוטים או לפחות זולים אבל עם היענות טובה.

 

 

אבל תשקיע ביחידת ראש עם סיגנל טוב.

תשקיע בלבנות תיבה נכונה לסאב.

 

ותשקיע בבידוד, בידוד, בידוד

 

ואתה תיקח בהליכה את רוב הרכבים שאתה תשמע במפגשים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...