Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו סוזוקי ליאנה שנת 2007.

שבועיים אחרי שקנינו אותו נדלקה הנורית של המנוע.

הלכתי למוסך מורשה- מוסך הצפון של סוזוקי בקריות , חיברו למחשב ואמרו שהממיר הקטליטי הלך.

שאלו אם לקנות חדש או משופץ. הלכנו על משופץ ב 2000 ש"ח. שנה אחריות

עברה שנה וחודש (בדיוק) ושוב נדלקה נורה.

נחשו מה? ממיר קטליטי...

היא עכשיו בשיחות עם הספק שלה וצעקה עליו שהיא מכירה אותו וזה פעם ראשונה שהולך אחרי שנה ושיבדוק מה הוא יכול לעשות.

 

מה אתם אומרים? אני קצת בהלם...

יכול להיות שהם מכרו לי משהו לא תקין?

מצד אחד היא צועקת עליו בטלפון שייקח אחריות

ומצד שני היא אומרת לי, אוף דה רקורד, שאף ספק לא יסכים להחליף מוצר שעברה האחריות אפילו ביום.

אבל שהיא כמובן בצד שני ומנסה כל מה שהיא יכולה מול הספק.

 

השאלה היא אם זה הגיוני שהלך שוב פעמיים בשנה אחת

ומה אני עושה אם הוא אומר שהוא לא מוכן לקחת אחריות ושזה יכול לקנות במשופץ...

פורסם

הייתה בעיה בסחיבה בהתנעה בסיבובי המנוע?

מה מצב הקויילים?

לחבר הייתה אותה הבעיה רק ממיר מקורי פתר את הבעיה

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אין לי מושג

לדעתי רק בדקו מה זה וגילו שזה שוב הממיר הקטליטי

הרכב מתנהג כרגיל מבחינת נסיעה

שמתי לב שהדלק מגיע ל 1 ל 10 במקום 11+ שהיה עד לא מזמן.

אם מראש הייתי יודעת שכדאי מקורי כי יש סיכוי שהממיר שוב יילך הייתי הולכת על זה

אבל עד כמה שאני מבינה ממיר קטליטי לא אמור ללכת כ"כ מהר שנה אחרי שנה!

הרכב עם 78 אלף ק"מ בלבד.

פורסם

אם יאמרו לך,שלא מחליפים בחינם (וכנראה שזה מה שיקרה) מומלץ לפנות ל:

http://www.aviparts.co.il/autopartscategory/%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9d

אם אינך יכולה להגיע אליו ניתן לבקש משלוח של החלק ואז לגשת למוסך שרק ירכיב ונגמר הסיפור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

דיברתי איתו, עם יוסי, חמוד.

הוא אמר לי להחליף תחנת דלק ושלדעתו לבדוק הזרקת דלק כי לא תקין שילך ממיר פעמיים בקילומטראז של 80 אלף.

אני מתדלקת בתחנה של קוקה קולה. אני יודעת שהמון מתדלקים שם.

אגב, בפעם הראשונה שלך הממיר הרכב בכלל היה ברשותי שבועיים כך שלא הגיוני שזה היה מהדלק- המוכרים בכלל גרו במרכז.

מה אתם אומרים?

הממיר שהציע לי הוא קנדי- חליפי איכותי- לא מקורי.

פורסם

דיברתי עם עוד מישהו - אגסוסטים- הוא אמר שלדעתו לעשות ניקוי למצערת ולחיישנים ולשים תוסף דלק K44

יש מצב שלא יהיה צורך בהחלפת ממיר קטליטי.

נזכרתי במישהו בפורום שהמליץ על חומרים שהןא מייבא- היה איזה שרשור על ניקוי כזה שעשו שניים מהפורום כנסיון.

מה אתם אומרים? שווה נסיון? כי גם זה עולה כסף....

פורסם

אל תשכחי שממיר לא תקין לא משפיע בצורה דרסטית על הנסיעה וכן לא פוגע ברכב (גם לא בעיה בטיחותית..)

הנזק העיקרי זה צריכת דלק מעט גבוהה יותר (בחלק מהמקרים)

וזיהום אוויר מעט גבוה יותר.

 

 

לדעתי, אל תמהרי להחליף.

 

שי.

פורסם
יש הרבה תחליפיים בשוק שלא שורדים שנה

אם הייתה בעית תערובת הייתה נדלקת מנורה של זיהום אויר גבוה

מחזק את דבריך ולדעתי אין שום ממיר חליפי ששווה את ההשקעה בו.

לדעתי אם לא שמים ממיר מקורי , עדיף פשוט לא להחליף בכלל ולהמשיך לנסוע עד שנכשלים בטסט על זיהום אויר .

יש לי לקוחות שהקשיבו להצעתי ונוסעים עם תקלה P0420 עם הממיר המקורי ועוברים בדיקת זיהום אויר ללא שום בעיה חלקם כבר 3 שנים כך.

אם כבר מחליטים לא להשים חדש מקורי אז שיהיה ממיר מפירוק מרכב שנסע מעט ק"מ.

פורסם

אני לא חושב שזו עצה טובה כי שנוסעים עם נורת תקלה דולקת כל הזמן אם יש תקלה חדשה הלקוח לא יודע מזה וזה יכול לגרום לנזק ובלאי חריג

פורסם

אולי גם שייסעו עם נורת אזהרת סטופ דולקת?, חברים לא נותנים פתרונות של חאפר ממוסך בקלנדיה שעובד עם מזלגות וסכינים.

 

לפותח השרשור, כדאי לך לרכוש ממיר תחליפי מתוצרת איכותית, תוכל להזמין את הממיר הקטליטי החדש מחו"ל וללכת לאגזוזן שיתקין אותו ברכבך. כך גם תוכל לחסוך בעלויות וגם לפתור את בעיית זיהום האוויר ונורת תקלת מנוע.

 

יש לך מספר יצרנים בכירים, ביניהם CATCO, MAGNA FLOW , EMICO ושאר ירקות.

 

אל תחפש את הפתרונות הזולים שיעלו ביוקר כמו שיפוץ ממיר, שנשמע לי כמו חלטורה, זוהי פעולה מסכנת את הבריאות וקשה לי להאמין שיתעסקו עם החומרים הרעילים בממיר שאותם צריך לרוקן.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
אולי גם שייסעו עם נורת אזהרת סטופ דולקת?, חברים לא נותנים פתרונות של חאפר ממוסך בקלנדיה שעובד עם מזלגות וסכינים.

 

לפותח השרשור, כדאי לך לרכוש ממיר תחליפי מתוצרת איכותית, תוכל להזמין את הממיר הקטליטי החדש מחו"ל וללכת לאגזוזן שיתקין אותו ברכבך. כך גם תוכל לחסוך בעלויות וגם לפתור את בעיית זיהום האוויר ונורת תקלת מנוע.

 

יש לך מספר יצרנים בכירים, ביניהם CATCO, MAGNA FLOW , EMICO ושאר ירקות.

 

אל תחפש את הפתרונות הזולים שיעלו ביוקר כמו שיפוץ ממיר, שנשמע לי כמו חלטורה, זוהי פעולה מסכנת את הבריאות וקשה לי להאמין שיתעסקו עם החומרים הרעילים בממיר שאותם צריך לרוקן.

 

לא תמיד נורת אזהרה שדולקת מסמלת אזהרה.

אם הממיר מבצע את הסינון (הרי ממיר יחסית חדש) ואין זיהום אוויר, אני לא רואה סיבה מהותית להשקיע שוב 2000+

 

שי.

פורסם

יכול להיות שהחיישן חמצן סיים את חייו, מה שהורס את הממיר קטליטי, תבדקי את העניין.

 

ואיך לעזאזל הגיעו ל2000 ש"ח לממיר קטליטי?! לגולף שהייתה לי עלה לי 900 ש"ח כולל עבודה, ושוב, זה גולף!

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

×
×
  • תוכן חדש...