Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי לנסר 89-אוטומט. ככל הנראה יש בעיה באלטרנטור-בדקתי טעינה ואין.

אני לא יודע האם הבעיה היא באלטרנטור או בכבל?

לפני כן לא היו שום סימנים המעידים על איזושהי בעיה-רק אתמול כאשר תוך כדי הנסיעה נדלקה לי נורית הטעינה בצורה די חלשה ואז כעבור חצי שעה כבר לא יכולתי להתניע. יש לציין כי החלפתי את המצבר כבר היום בבוקר(הוא היה בן 6 שנים) והוא חדש לגמרי.

אם הבעיה היא אכן באלטרנטור-האם יש איזשהו מקור מידע על מנת לעשות(לשפץ) את זה לבד.

ואם זה הכבל אז איך מחליפים אותו?

או שאולי אם לא מומלץ לעשות את זה לבד, אז איפה הכי כדאי לעשות את זה?

פורסם
יש לי מיצובישי לנסר 89-אוטומט. ככל הנראה יש בעיה באלטרנטור-בדקתי טעינה ואין.

אני לא יודע האם הבעיה היא באלטרנטור או בכבל?

לפני כן לא היו שום סימנים המעידים על איזושהי בעיה-רק אתמול כאשר תוך כדי הנסיעה נדלקה לי נורית הטעינה בצורה די חלשה ואז כעבור חצי שעה כבר לא יכולתי להתניע. יש לציין כי החלפתי את המצבר כבר היום בבוקר(הוא היה בן 6 שנים) והוא חדש לגמרי.

אם הבעיה היא אכן באלטרנטור-האם יש איזשהו מקור מידע על מנת לעשות(לשפץ) את זה לבד.

ואם זה הכבל אז איך מחליפים אותו?

או שאולי אם לא מומלץ לעשות את זה לבד, אז איפה הכי כדאי לעשות את זה?

סוטקה שלום רב!

מספר שאלות לי אליך ברשותך!

א-אתה כותב שבדקת טעינה ואין, איך בדקת טעינה, האם יש לך מכשור יעודי לכך,

או שביצעת זאת אצל חשמלאי?

ב-אם בדקת ואין לך טעינה, מדוע החלפת מצבר, ולא אלטרנטור??

ג-האם החלפת מצבר אצל חשמלאי, שאמור לבדוק טעינה לפני החלפת מצבר,או

קנית מצבר באחת מרשתות עשה זאת בעצמך?

ד-על איזה כבל אתה מתכוון?

ה- הכי מומלץ לעשות את זה אצל חשמלאי רכב מקצועי, ולא אצל , "חפר-זול"=יקר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לגבי שאלותיך

א-בדקתי בעצמי עם וולטמטר.

ב-החלפתי כבר את המצבר ועשיתי את זה לבד כי גם ככה הוא ישן ולפחות עכשיו אני יכול להתניע את הרכב.(משהו שהייתי בלאו-הכי לעשות עוד כמה חודשים)

ד-מה שהתכוונתי בכבל זה לרצועה של האלטרנטור.

 

בתודה מראש.

פורסם
לגבי שאלותיך

א-בדקתי בעצמי עם וולטמטר.

ב-החלפתי כבר את המצבר ועשיתי את זה לבד כי גם ככה הוא ישן ולפחות עכשיו אני יכול להתניע את הרכב.(משהו שהייתי בלאו-הכי לעשות עוד כמה חודשים)

ד-מה שהתכוונתי בכבל זה לרצועה של האלטרנטור.

 

בתודה מראש.

מר סוטקה שלום רב!

א- בדיקה עם וולטמטר גילתה חוסר טעינה,אז מדוע רצת להחליף מצבר, שהלאו הכי

היית מחליף , עוד כמה חודשים,ולא רצת להחליף אלטרנטור, שאתה זקוק לו היום,

אפוא ההיגיון!

ב- מה הקשר לרצועה של האלטרנטור, לבין טעינה, רק אם רצועה רופפת לגמרי, תיתכן

חוסר טעינה!

ג- יש לך מצבר, ואין לך טעינה, מהאתה עושה עכשיו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

ברגע זה אני צריך להחליף אלטרנטור, מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול ליקנות את חלקי השיפוץ בעצמי?

פורסם

היי

 

יש הסבר יפה איך לשפץ אלטרנטור (אמנם ההסבר הוא על 'יפ אבל העיקרו זהה) האתר של ג'יפלוג

הנה הקישור

 

תהנה...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

האוטו שיש לי זה ציטצובישי לנסר. אני מפ"ת.

 

כבר פירקתי את האלטרנטור, והוא שוכב אצלי עכשיו בבית, מה שנישאר זה ליקנות את החלקים הפנימיים הלא תקינים שלו (קבל, פחמים, דיודה...). הבעיה היא שבחלקי חילוף לאוטו הם לא מחזיקים את זה, ואין לי מוסג אחפה לחפש את זה.

אז כל מי שיוכל להמליץ על מקום אני אודה לו מאוד. ואם אתם יודעים כמה הם עןלים תוסיפו גם, אבל זה פחות חשוב.

פורסם

אני מחפש אלטרנטור למיטצובישי לנסר. אז אם מישהו יודע על מיגרשים שיש מצב ששם אני אמצא את החלק, אז שיזרוק מקומות.

אני מהמרכז, פ"ת, אז עדיף באיזור.

תודה מראש.

פורסם
אני מחפש אלטרנטור למיטצובישי לנסר. אז אם מישהו יודע על מיגרשים שיש מצב ששם אני אמצא את החלק, אז שיזרוק מקומות.

אני מהמרכז, פ"ת, אז עדיף באיזור.

תודה מראש.

 

 

לך לד.ש. בקרית אריה (רח' גיסין , ע"י "טעם וריח") וקנה משופץ - במגרש אתה עשוי בקלות ליפול על אחד גמור וכל החסכון הולך לעזאזל...

פורסם

תודה על התגובות!

 

הלכתי למסגר, הוא קדח בבורג, והוציא אותו, לקח 10 ש"ח.

הבעיה באלטרנטור הייתה הווסת, קניתי אותו ב 100 ש"ח, והחלפתי.

התקנתי בחזרה את האלטרנטור באוטו(לקח לי 30 דקות ברוטו), ולפחות ברגע זה הוא עובד :smile:

סה"כ עלות התיקון (לא כולל את העבודה שלי, אבל גם ככה לא היה לי מה לעשות) 110 ש"ח.

ולהחליף למשופץ היה עולה לי 700 ש"ח בד.ש.

×
×
  • תוכן חדש...