Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת הדייט גרה בחור לאן אני כבר יכול לקחת אותה, אודה על תשובה מהירה זה קורה היום בערב!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

מה הכיוון? מסעדה/פאב/סרט/רומנטי ים/פארק?

 

אומנם אני לא מהאזור, אבל אני מאמין שמי שכן, זה יעזור לו לכוון אותך.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

נראה לי פאב או משהו בסגנון, לא נעים לאכול בדייט הראשון, במיוחד לא סרט

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

הייתה זה המזל שרק הייתה ולא עוד, נוו חברהה תיהיו רצינים אני באמת מתוסבך

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

שלחתי קריאה לעזרה בשבילך, מחבר שגר ברחובות, מקווה שיענה מספיק מהר.

 

בכל מקרה, טיפ קטן להבא - כשיש דייט במקום שהוא לא "הסביבה הטבעית" שלך, דהיינו מרוחק טיפה שאתה לא מכיר שם כלום - אני אישית נוהג לעשות חלוקת תפקידים. מודיע לבחורה בחגיגיות שאני מביא את הגלגלים והמצב רוח, היא דואגת לחלק האומנותי של הערב בדמות לאן הולכים. או שלפחות תיתן אופציות, ומשם נחליט ביחד. תתפלא, עובד מעולה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
הייתה זה המזל שרק הייתה ולא עוד.

 

אתה מדבר על ״דנה אטיאס״? (לא לדאוג, הרצת השם בגוגל מפנה לפורום עוד מ-2010)

 

מצד אחד, תמיד התקשיתי להאמין שהיא אמיתית והנחתי שזו פשוט דרך מקורית לפתוח שרשור יעוץ.

מצד שני, אם היא אמיתית ופנויה אני בטוח שלא מעט חברי פורום יתעניינו בבת זוג כה תומכת ומפרגנת.

 

לגבי רחובות, תציץ בשרשור המסעדות והפאבים השווים שרץ פה לפני מספר שבועות, אני חושב שיש שם כמה המלצות רלוונטיות.

פורסם

אם זה דייט ראשון קח אותה למקום שתוכל לשמוע אותה בסבבה

הטמפל בר בראשלצ תמיד היה נחמד יחסית, עכשיו נעים אתה יכול לשבת בחוץ (אבל לבוא מוקדם כי עמוס שם)

Opel Adam S 2017

פורסם

דריש תתפלא אבל היא הייתה אמיתית מאז דנה עברו הרבה מים בנהר בכל מקרה אודה להנהלת הפורום אם ימחקו את השם שלה זה לא קשור לנושא תודה!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אכן עדיף שימחקו בכלל לא נעים שמי שיחפש מידע עלייה יקשור אותנו ביחד, בכל מקרה הלכתי בסוף על כיון אחר של רכב פירסמתי תמונה בפורום דיטילינג אתה יכול לראות אותו שם. בכל מקרה כנראה שאלך על הרעיון שהיא תחליט לאן הולכים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

כפי שרשמתי בשרשור דומה-

לך על "קפה תות", סמטה קטנה שיוצאת מרחוב הרצל הראשי ברחובות.

מקום עם אחלה אוירה, ואחלה תפריט.

שם גם תוכלו לשמוע אחד את השני,

כיוון שיש מוסיקת רקע, ולא כזו שעושה חור בראש.

סלע

×
×
  • תוכן חדש...