Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי קצת(הרבה) על הוספת מנוע קטן לפתיחת תא המטען עם כפתור מתא הנהג

אבל כמה שקראתי לא הבנתי איך אני מחבר את זה לנעילה של הבגאז'

כאילו ראיתי מספר פרוייקטים כאלו ויש לי אופל קורסה שנת 96 ואני מנסה להבין איך אני עושה את זה על הרכב שלי

מישהו יכול להסביר לי בדרך הכי פשוטה כי אני לא כלכך מבין :oops:

בנוסף איפה אני יכול להביא מנוע כזה , מפירוקייה ?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדיף לך לחפש מנגנון חשמלי של תא מטען אחר ולהתאים אותו בצורה כזו או אחרת לתא מטען שלך.

כך ישאר לך רק לחבר את ההפעלה שלו לשלט הרכב\מפסק.

 

שי.

פורסם

פירוקיה, חנות חלפים, מתקיני אזעקות...

 

יש קיטים אוניברסליים. מדובר במנוע חשמלי הכי פשוט.

אורך החיים של המנוע מושפע מיחידת הבקרה. נדרשות כמה עשיריות השניה בשביל לבצע פתיחה או סגירה נורמליים. רוב המנועים נשרפים בגלל "פולס" ארוך מידי או איכות נמוכה של המנוע\חלק.

 

אם יש לך נעילה מרכזית ברכב - אין בעיה, חבר את המנוע לאחד המנועים הקיימים.

 

אם אין לך נעילה מרכזית, אתה יכול להזמין מ EBAY קיט שלטים+יחידת בקרה+מנועים+מתאמים ב 31$ (כ 110 שח) כמו זה: http://www.ebay.com/itm/Car-Central-Remote-Control-Locking-Power-4-Door-Lock-System-Keyless-Entry-Kit-/160751073429?pt=US_Car_Alarms_Security_Systems&hash=item256d82b895

 

בהצלחה אבאל'ה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מצטרף לשרשור, גם בקוואליר שלי אני צריך דבר כזה (כל הכבלים של התא מטען התבלו ואי אפשר לפתוח אותו, רק אם אני נכנס חצי גוף לתא-מטען).

 

למי שמבין, אם אני משיג מנוע של נעילה-מרכזית, ומחבר אותו במקביל למנוע שמורכב באחת הדלתות (יש לי מפסק שפותח את כל הדלתות), זה יפעל? (זה לא יגרום נזק למערכת המקורית הקיימת?)

 

או שיותר פשוט, המנועים הללו, אם אני מחבר אותם למפסק קפיץ (בלי בקר ובלי כלום), אז פולס אחד הם פותחים ואז חוזרים למצב סגור? (כמו פעולה של סולונאיד בקיצור).

 

הנה כזה לדוגמא

http://www.ebay.com/itm/Car-Locking-System-2-Wire-2-Wire-Central-Door-Lock-Single-Gun-Type-Actuator-/310400850610?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item4845551ab2

פורסם

מצטרף גם ..

 

איציק : הקיט שצרפת נראה טוב, האם הוא יכול להתחבר לבקר של אזעקה קיימת ?

ובנוסף, האם הוא שווה משהו בכלל, היות והוא מיוצר בסין ?

פורסם
מצטרף גם ..

 

איציק : הקיט שצרפת נראה טוב, האם הוא יכול להתחבר לבקר של אזעקה קיימת ?

ובנוסף, האם הוא שווה משהו בכלל, היות והוא מיוצר בסין ?

 

כנס ליוטיוב, זה אותם מנועים שם, נראה שיש להם הרבה כוח.

 

לגבי אמינות, במנועים לפחות (לא יודע מה עם הבקר), זה לדעתי פועל על אלקטרו-מגנט, ככה שאין כל כך מה להרס (אין מכאניקה כמעט, זה נטו כוח חשמלי).

פורסם
מצטרף גם ..

 

איציק : הקיט שצרפת נראה טוב, האם הוא יכול להתחבר לבקר של אזעקה קיימת ?

ובנוסף, האם הוא שווה משהו בכלל, היות והוא מיוצר בסין ?

 

1. אין לי מושג (זה תלוי גם באזעקה עצמה, אני משער, וגם בקיט עצמו). בגדול, ברוב האזעקות יש יציאה לנעילה מרכזית וגם אם הפולס לא מתאים (נניח מינוס במקום פלוס) אין בעיה לבצע חילוף עם ממסר - אבל כל מקרה לגופו ואתה צריך לבדוק את האזעקה שלך.

 

2. כולם מיוצרים בסין, אל תשלה את עצמך :) רובם דווקא עובדים בסדר במשך שנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גם אני צריך משהו כזה.

 

אפשר לקחת את הסלנואיד ולחבר לו מתח ומפסק?

 

אני צריך הפרדה בין הדלתות לתא המטען כי ברגע שפותחים עם המפתח הדלת האחורית קופצת. כל פעם שנכנסים לרכב יהיה צריך לסגור את תא המטען.

פורסם

לא כדאי לקנות לוקר של דלת. מאחר והוא אינו קפיצי והמהלך שלו ארוך, הוא עלול לגרום למצב שבו לא תוכל לטרוק את מכסה תא המטען, כי המנעול ישאר במצב "משוך".

 

יש קיטים יעודיים, כמו זה:

http://www.aliexpress.com/wholesaleproduct/wholesaleProductDetail.htm?productId=543368140&productSubject=Trunk-release-kits-good-quality-free-shipping

שבאים אפילו עם לחצן (מכוער משהו:-D ) לפתיחה מתוך הרכב. כמובן שאפשר בקלות לחבר גם לשלטי הנוחות.

 

הרעיון הוא כזה:

את הכבל שמציץ מהסולנואיד אתה מחבר ל"אוזן" של המנעול,זו שמחוברת לצילינדר עצמו ובעצם מושכת את המוביל שמחובר למנעול עצמו.

ההסבר נשמע מפותל, אבל אם תעלה תמונה של המנעול מבפנים אצלך, אסמן לך בחץ לאן מחברים את הכבל.

(יש לו מותחן U קטן ופשוט)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בפולו שלי התקנתי רגיל של דלת .

מגיע רק + מהמצבר מגיע לכפתור וזה למנוע .

בלחיצה תא מטען נפתח ללא הבעיות.

אני יעלה תמונה מהמשך.

פורסם
לא כדאי לקנות לוקר של דלת. מאחר והוא אינו קפיצי והמהלך שלו ארוך, הוא עלול לגרום למצב שבו לא תוכל לטרוק את מכסה תא המטען, כי המנעול ישאר במצב "משוך".

 

יש קיטים יעודיים, כמו זה:

http://www.aliexpress.com/wholesaleproduct/wholesaleProductDetail.htm?productId=543368140&productSubject=Trunk-release-kits-good-quality-free-shipping

שבאים אפילו עם לחצן (מכוער משהו:-D ) לפתיחה מתוך הרכב. כמובן שאפשר בקלות לחבר גם לשלטי הנוחות.

 

הרעיון הוא כזה:

את הכבל שמציץ מהסולנואיד אתה מחבר ל"אוזן" של המנעול,זו שמחוברת לצילינדר עצמו ובעצם מושכת את המוביל שמחובר למנעול עצמו.

ההסבר נשמע מפותל, אבל אם תעלה תמונה של המנעול מבפנים אצלך, אסמן לך בחץ לאן מחברים את הכבל.

(יש לו מותחן U קטן ופשוט)

 

האתר הזה אמין מניסיון שלך?

כי באיביי המחיר של הקיט הזה הוא 24$.

 

בפולו שלי התקנתי רגיל של דלת .

מגיע רק + מהמצבר מגיע לכפתור וזה למנוע .

בלחיצה תא מטען נפתח ללא הבעיות.

אני יעלה תמונה מהמשך.

 

רק + ממצבר הולך למפסק ואז למנוע, ומינוס תוקע איפשהו וזהו? (שאתה עוזב את הכפתור המנוע חוזר למצב סגור)?

פורסם
האתר הזה אמין מניסיון שלך?

כי באיביי המחיר של הקיט הזה הוא 24$.

 

 

 

רק + ממצבר הולך למפסק ואז למנוע, ומינוס תוקע איפשהו וזהו? (שאתה עוזב את הכפתור המנוע חוזר למצב סגור)?

 

כפתור קליק כזה לחיצה ומשתחרר לבד והמנוע החשמלי חוזר לבד בעזרת קפיץ שיש למנגנון נעילת תא המטען..

אני יצלם ויעלה פה תמונה איך עשיתי.

פורסם

העזרה שלכם מאוד עוזרת כאן :lol:

הסברתם לי הכל כמובן וברור, אבל למרות זאת הדבר היחיד שאני מבין שאמור לצאת חיבור מסויים של פלוס ומינוס

ההבנה שלי בחשמל ובחיבורים היא מאוד קטנה אם תוכלו להוסיף תמונות של חיבורים או סרטון קצר משהו

זה יעזור לי יותר

פשוט כל העבודה שאני עושה באוטו אני עושה ותוך כדי לומד.... (להתקין רמקולים מאחורה ולחווט ולהסתיר ולהתחשמל לקח לי 4 וחצי שעות.....היו דברים לא נגישים ברכב בגלל שנעלם לי מברג)

השאלות שנוספו לי בעקבות התגובות הם : מה זה אוזן (לא האיבר)

יש לי נעילה חשמלית היא ישנה ואני מוכן להחליף את כולה להשקיע שעות

אם אני יעלה את התמונה מישהו יסביר לי לאן הכל מתחבר

או יכול לשאול מישהו שיש לו אופל קורסה זהה לשלי ויכול ממש לעזור לי עם תמונות

 

בגלל שהרכב לא נמצא אצלי היום בגלל שהוא זקוק לתיקון קטן בחלון :???:

אתה מעוניין שיפתח (לרווחה) התא מטען או שינעל\יפתח ?

 

שי.

הכוונה שהיא פשוט תפתח כאילו המנעול ישתחרר ומישהו מבחוץ פשוט יסגור ואז לסגור את זה עם מפתח

(כמו בכניסה לקניון,במקום לכבות את האוטו ואז לפתוח את התא מטען עם המפתח לסגור להתניע את הרכב ואז לסוע זה מעצבן )

 

פירוקיה, חנות חלפים, מתקיני אזעקות...

 

יש קיטים אוניברסליים. מדובר במנוע חשמלי הכי פשוט.

אורך החיים של המנוע מושפע מיחידת הבקרה. נדרשות כמה עשיריות השניה בשביל לבצע פתיחה או סגירה נורמליים. רוב המנועים נשרפים בגלל "פולס" ארוך מידי או איכות נמוכה של המנוע\חלק.

 

אם יש לך נעילה מרכזית ברכב - אין בעיה, חבר את המנוע לאחד המנועים הקיימים.

 

אם אין לך נעילה מרכזית, אתה יכול להזמין מ EBAY קיט שלטים+יחידת בקרה+מנועים+מתאמים ב 31$ (כ 110 שח) כמו זה: http://www.ebay.com/itm/Car-Central-Remote-Control-Locking-Power-4-Door-Lock-System-Keyless-Entry-Kit-/160751073429?pt=US_Car_Alarms_Security_Systems&hash=item256d82b895

 

בהצלחה אבאל'ה

 

איציק

אתה חושב שאם אני אעבוד לבד והדבר היחיד שאני יעשה זה להעיף את המנועים ופשוט לחבר לחוטים זה יעבוד או שאני צריך לחווט מחדש שם הכל ?

בגלל שהידע שלי בחיבורי חשמל ברכב הוא מאוד מועט :oops:

והאם ממליץ על הקיט הזה ?

 

לא כדאי לקנות לוקר של דלת. מאחר והוא אינו קפיצי והמהלך שלו ארוך, הוא עלול לגרום למצב שבו לא תוכל לטרוק את מכסה תא המטען, כי המנעול ישאר במצב "משוך".

 

יש קיטים יעודיים, כמו זה:

http://www.aliexpress.com/wholesaleproduct/wholesaleProductDetail.htm?productId=543368140&productSubject=Trunk-release-kits-good-quality-free-shipping

שבאים אפילו עם לחצן (מכוער משהו:grin: ) לפתיחה מתוך הרכב. כמובן שאפשר בקלות לחבר גם לשלטי הנוחות.

 

הרעיון הוא כזה:

את הכבל שמציץ מהסולנואיד אתה מחבר ל"אוזן" של המנעול,זו שמחוברת לצילינדר עצמו ובעצם מושכת את המוביל שמחובר למנעול עצמו.

ההסבר נשמע מפותל, אבל אם תעלה תמונה של המנעול מבפנים אצלך, אסמן לך בחץ לאן מחברים את הכבל.

(יש לו מותחן U קטן ופשוט)

 

אני חושב שהבנתי את מה שכתבת (אני חושב)

הבעיה שהרכב לא אצלי עכשיו האם יש למישהו תצלום של המנעול בשביל הבחור :?:

והאם אתה ממליץ על האתר הזה? והאם אפשר להזמין משם דברים ?

 

 

כפתור קליק כזה לחיצה ומשתחרר לבד והמנוע החשמלי חוזר לבד בעזרת קפיץ שיש למנגנון נעילת תא המטען..

אני יצלם ויעלה פה תמונה איך עשיתי.

אני חושב שזה בדיוק למה שאני מתכוון חח...

אבל האם מה שתעלה יתאים לכל רכב...? לדוגמא הרכב שלי ?

פורסם
האתר הזה אמין מניסיון שלך?

כי באיביי המחיר של הקיט הזה הוא 24$.

עלי אקספרס אתר אמין באחריות מלאה. 99% מההזמנות שלי מסין הם משם.

הם אתר המכירות הכי גדול בסין (יחד עם עליבבה שמיועד בעיקר לסיטונאים)

אכן לרוב (בעסקאות מול מוכרים סיניים) זול יותר מאיביי.

יש שם מוכרים שעוקצים בדיוק באותה כמות שיש באיביי.

צריך לבדוק פידבקים ומס' מכירות לפני שעושים עסקה.

היתרון בעלי אקספרס הוא שהכסף שלך נשאר אצל עלי אקספרס עד שאתה מאשר שקיבלת את הפריט לשביעות רצונך. רק אז הם מעבירים למוכר.

אם יש דיספיוט בינכם הם משמשים כבוררים ומעבירים למוכר/מזכי לפי החלטת אובייקטיבית.

בעקרון-מאד מומלץ לעשות שם עסקים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...