Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחיל הקיץ.

 

היה לי כיסוי של df, התפורר מהר ועשוי מחרא. עושה סווירלים.

עכשיו יש לי hr גם עשוי מניילון ועושה סווירלים.

לא שם אותו, מחפש פח זבל חם בשבילו.

 

רוצה כיסוי טוב שיהיה רך מבפנים ולא יעשה סווירלים.

 

 

בארץ מוכרים רק זבל, ובחול הכל יקר...

כיסויי איביי חסרי מותג, קצת מפחיד...

חיפוש בפורום מצא לי רק קהל מעריצים לכיסויי זבל שיש בארץ..

מה לעשות?! היכן אוכל לרכוש כיסוי איכותי במחיר הגון? לא יותר מ300 שח? אני מיואש!

Honda civic EJ6

פורסם

יש ברחוב ריבל בתא מול רנו בחור שתופר לפי מידה.יש לו מס סוגי בדים ולא תעבור את השלוש מאות שח.תפרתי אצלו פעמיים והייתי מרוצה.לגבי הסווילרים אין מנוס..כל כיסוי ישאיר מעט סווילרים שאותם ניתן להוריד.את נזקי השמש הים תיכונית קשה עד בלתי אפשרילתקן.לשיקולך...

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

כיסוי איכותי אני מביא מכאן :

http://www.summitracing.com/search/part-type/car-and-truck-covers/section/car-truck-covers/brand/summit-racing

 

קח בחשבון שהמשלוח קצת יקר.

הכיסוי איכותי, מחזיק לי כבר למעלה משנתיים.

לא גורם לסווירלים לצבע

 

קח בחשבון שלא עמיד לגשם, ובימי גשם צריך או למצוא חניה מקורה או לחלופין לנגב את הרכב אחרי הגשם.

 

תזהר מהכיסויים ב EBay שמתפוררים אחרי חודש , טוענים שהם 4 שכבות או 5 שכבות אבל ממש לא.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

כיסוי פשוט מושלם:

http://www.ebay.com/itm/4-Layer-CAR-COVER-Free-S-H-Mazda-Miata-MX-5-2006-2007-2008-2009-2010-/180747474688?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a15639700&vxp=mtr#ht_6173wt_1139

 

אטום לחלוטין למים ואפילו עבר בדיקת ריסוק (רכב פגע ברכב שלי, הכיסוי נקרע לחתיכות ולא הייתה אפילו שריטה על הרכב).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

גם אני פליט HR ודומים.

יעקב מייבא ארצה כיסויים מאוד איכותיים. זה כיסוי רב שכבות, עבה כמו שמיכה עם שכבה רכה בפנים. מגן מצויין מפני אבק, גשם וכו' - נבדק על הרכב שלי אחרי גשמים, סערות חול וכד'.

מאז שיש לי את הכיסוי, אני לא צריך לשטוף את הרכב כבר הרבה מאוד זמן.

הכיסוי פשוט מדהים - מתאים לרכב שלי כמו כפפה, כאילו תפרו לי אותו במיוחד.

 

הנה, קרא כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3720100#post3720100

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה למגיבים.

 

YaronNahum האתר הזה בין המסובכים שראיתי בחיי... נאבדתי..

 

בכל מקרה, אנסה להתקשר ליעקב הזה, אני רואה מס' המלצות לגביו, נראה במה מדובר.

Honda civic EJ6

×
×
  • תוכן חדש...