Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אז לאחר בדיקה מעמיקה היתברר כי גומיות השסתומים נחוצים החלפה לחדשים. אני מתעסק כבר לא מעט שנים במכונאות רכב וברשותי את כל הכלים הנחוצים כגון קומפרסור וצינורות אויר המיתחברים להברגות הפלאגים, מכווצי קפיצי שסתומים מכמה סוגים, חולץ גומיות שסתומים וכל מה שצריך בנוסף מסביב. החלפה שכזו עוד לא ביצעתי אך אני כן הולך לבצע זאת בעזרתכם כמובן. האם האם ניתן לבצע זאת ללא הורדת ראש המנוע?

האם צריך להוריד רצועת טיימינג ואת הקאמשאפט לצורך ההחלפה?

אודה לתגובות ולעוד הצעות ממי שביצע זאת וגם ממי שלא ביצע ויכול לעזור.

פורסם

מאור לילה-טוב,

בארועים מהסוג הזה צריכים להיות זהירים כדי שהזול לא יצא יקר, ולמה כוונתי :

- ראשית במידה ומובילי השס' שחוקים החלפת מחזירי שמן בלבד לא תעזור.

- במידה שאחד הקטרבים של השס' לא יישב במקומו לאחר ההחלפה הדבר יביא בהמשך לנפילת שס' והמשמעות היא הרס מוחלט של המנוע.

- כדי לבצע את העבודה נדרש לפרק רצועת טיימינג וקמשפט, פירוק שמשאיר את הראש ערום כך שלפתוח בנוסף ברגי ראש

ולתת את הראש לשיפוץ כללי עדיף בראייתי.

- בגדול פוטנציאל הנזק הוא עצום אז הצעתי היא שתחשוב בשנית לפני שאתה נכנס לסרטים.

- בכל החלטה שתיקח אני מאחל לך בהצלחה.

דודו.

פורסם

תודה על התגובה דודו. כל עבודה שאני עושה בתחום הרכב אני עושה אותה בייתר זהירות ובסבלנות. אין לי בעייה להיתמודד עם הטיימינג והורדת הקקאמשאפט פשוט רוצה להכין את עצמי ליום עבודה ארוך בהתאם למה שצריך להוריד. את הראש עצמו אם לא צריך להוריד אני לא אוריד כי זה עוד כסף ואין את האופצייה לכך. האם השסתומים בסיום העבודה נחוצים כיוון או שמדובר בשסתומים הידראוליים?

×
×
  • תוכן חדש...