Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'אנט עקום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים,

 

אני צריך עזרה דחוף יש לי סופר לנסר 97 עם ג'אנטים מגנזיום סטנדרטיים (ג'אנטים שאוטו הגיע איתם מהחברה למי שמכיר),

 

ג'אנט אחד התעקם עקב תאונה קטנה, אתמול חרשתי את כל המגרשים באזור הצפון ורק במגרש אחד מצאתי אבל הוא לא מסכים למכור

 

הוא מוכר רק סט של 4 והוא רוצה 800 ש"ח, אני חושב שזה מוגזם לג'אנטים משומשים בני 16.

 

אני ישמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מקום באזור הצפון שאני יוכל לרכוש שם ג'אנט 1.

 

או שאולי יש פה מישהו שיכול להשיג ג'אנט כזה אני ישמח אם יצור איתי קשר בפרטי.

 

תודה לכולם מראש

פורסם

יש פנצ'ריות שיודעות להתעסק עם יישור של ג'אנטים כאלו גם באיזור הצפון.

תרים טלפון לכמה פנצ'ריות באיזור ותשאל מי יכול לעשות עבודה כזו אם כי אין לי מושג לגבי עלותה.

אני זוכר שלפני מספר שנים התעקם לי ג'אנט רגיל אמנם ולא מגנזיום והיתה פנצ'ריה,שנמצאת אחרי פאב ראש קטן לשעבר,מעט ישר יש תחנת דלק ומאחור ממוקמת הפנצ'ריה (אם היא עובדת עדיין היום איני יודע).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בוקר טוב לך אני אגיד לך משהו מניסיון של התעסקות עם ג'נטים בדרך כלל אף אחד לא מוכר ג'נט אחד משום שזה לא משתלם וגם אם כן המחיר הוא מוגזם בסביבות 300 עד 500 עדיף להשקיע 1000 על ג'נטים חדשים מיוחדים ויפים יותר זו דעתי אבל תוכל לחפש באתרי היד שנייה אולי תמצא אחד בזול מקווה שעזתרי

  • ספונסר פורום
פורסם

נסה אצל ג.מ פורטל. יש להם מלאי עצום של ג'אנטים משומשים מכל הסוגים ויש להם (או ליתר דיוק, ממש בקרוב יהיה להם) סניף גם בחיפה כך שיוכלו לספק לך את הג'אנט גם שם.

×
×
  • תוכן חדש...