Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עודף שמן מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי עשה לפני כמה ימים סיכה לרכב שלו,

בטעות הוא שם בערך 5 ליטר במקום 4.

לפני יומיים הוא שם לב שאזור המנוע [קצת יותר גבוה מהפילטר שמן] רטוב משמן, וכשהוא הוציא את המדית היה נראה שנעלמו חצי קילו [מהעודף קילו], הוא ניקה את המקום שהיה עם שמן, עשה נסיעה קצרה ושהוא חזר הוא שם לב שעוד פעם האזור רטוב והמדית מראה קצת מעל המקסימום.

יכול להיות שהעודף שמן נשפך החוצה? או שזו איזו תקלה שצריך לבדוק..?

פורסם

כעת טיפ לחיים טובים יותר :

 

 

שמן מנוע יש למלא באופן הבא:

 

ממלאים מעט - ובודקים.

ממלאים עוד מעט ובודקים

ממלאים עוד מעט - ובודקים

ממלאים עוד מעט - ובודקים

 

עד שהמדיד מראה שהשמן נמצא איפהשהוא בין הפס התחתון במדיד (מינימום שמן) לבין הפס העליון במדיד (מקסימום שמן) מילוי של שמן מתחת לפס התחתון יגרום ללחץ שמן נמוך, התחממות יתר של השמן ובלאי מואץ למנוע.

מילוי יותר מידי שמן יגרום ללחץ יתר במערכת השימון של המנוע, מה שיכול להביא לפריצת אטם ראש, כשל במשאבת השמן וכמובן - המחלה האהובה על הפורום (וכזו שגוררת אחריה את השאלה "שטיפת מנוע, איפה עושים וכמה זה עולה?") - בריחה של שמן מהנשם!

 

אז כפי שוודאי יכלת להבין, קורא יקר, שמן ממלאים ברגש - או לא ממלאים בכלל.

 

 

 

ודבר חשוב נוסף - אם מילאת שמן עד המקסימום, אחר כך עשית סיבוב , בדקת שמן וגילית שהשמן במדיד לא מגיע למקס - אל תוסיף שמן.

שמן בודקים וממלאים רק על מנוע קר!.

אחרת שמן שטרם הספיק להתנקז לאגן השמן יייראה לך חסר ויגרום לך להוסיף שמן סתם.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אח שלי תילתן אוזבקי, אולי תלחיץ את הילדה עוד יותר???

 

 

וכעת טיפ לחיים טובים יותר :

 

 

שמן מנוע יש למלא באופן הבא:

 

ממלאים מעט - ובודקים.

ממלאים עוד מעט ובודקים

ממלאים עוד מעט - ובודקים

ממלאים עוד מעט - ובודקים

 

עד שהמדיד מראה שהשמן נמצא איפהשהוא בין הפס התחתון במדיד (מינימום שמן) לבין הפס העליון במדיד (מקסימום שמן) מילוי של שמן מתחת לפס התחתון יגרום ללחץ שמן נמוך, התחממות יתר של השמן ובלאי מואץ למנוע.

מילוי יותר מידי שמן יגרום ללחץ יתר במערכת השימון של המנוע, מה שיכול להביא לפריצת אטם ראש, כשל במשאבת השמן וכמובן - המחלה האהובה על הפורום (וכזו שגוררת אחריה את השאלה "שטיפת מנוע, איפה עושים וכמה זה עולה?") - בריחה של שמן מהנשם!

 

אז כפי שוודאי יכלת להבין, קורא יקר, שמן ממלאים ברגש - או לא ממלאים בכלל.

 

 

 

ודבר חשוב נוסף - אם מילאת שמן עד המקסימום, אחר כך עשית סיבוב , בדקת שמן וגילית שהשמן במדיד לא מגיע למקס - אל תוסיף שמן.

שמן בודקים וממלאים רק על מנוע קר!.

אחרת שמן שטרם הספיק להתנקז לאגן השמן יייראה לך חסר ויגרום לך להוסיף שמן סתם.

 

 

 

רון.

לרון הנסיך שלום רב!

ראשית חן חן על המידע הנכון והכמעט מדוייק, השמטת וכנראה בהיסח הדעת,

פרט חשוב מאד שעלול להתרחש במילוי יתר של שמן מנוע והוא: פריצת מחזירי שמן,

שעלולה לגרום לאבוד שמן רב, ממחזיר שמן אחורי, ולחדירת שמן למצמד,

ולגרום לצורך לפרק תיבת ההילוכים ו/או מנוע, ולהחלפת מחזירי שמן,מצמד ועוד..

בקיצור:עשו לכם כלל תמיד עדיף חצי קילו פחות במנוע , מאשר חצי קילו יותר!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לרון הנסיך שלום רב!

ראשית חן חן על המידע הנכון והכמעט מדוייק, השמטת וכנראה בהיסח הדעת,

פרט חשוב מאד שעלול להתרחש במילוי יתר של שמן מנוע והוא: פריצת מחזירי שמן,

שעלולה לגרום לאבוד שמן רב, ממחזיר שמן אחורי, ולחדירת שמן למצמד,

ולגרום לצורך לפרק תיבת ההילוכים ו/או מנוע, ולהחלפת מחזירי שמן,מצמד ועוד..

בקיצור:עשו לכם כלל תמיד עדיף חצי קילו פחות במנוע , מאשר חצי קילו יותר!!

בברכה

צביקה

 

:)

 

 

אין כמו מחמאה מאדם שמעריכים :)

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...