Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מיטב הבנתי מדובר באותו רכבים.

 

מדוע ישנם הפרשי מחירים, וכל כך חדים?

 

פאביה ואיביזה - סביבות ה-70K

פולו - סביבות ה-90K

A1 - אומנם 1.4TSI ולא אטמוספרי, אבל 140K.

 

מדוע ההבדלים אם בסופו של דבר, מדובר באותם רכבים (כמעט - חוץ מבהבדל המנוע האודי)?

פורסם

ההבדל הוא בסמל שמותקן על הגריל הקדמי ועל הדלת של תא המטען. למשל לסקודה פאביה 'ספורט' והסיאט איביזה 1.6 מצויידות באותו מנוע BTS מוכר ואמין (בשנתונים המוקדמים יותר), אותו דבר בדיוק! אני וחבר עמדנו והסתכלנו בפליאה בהתחלה. כמעט לכל החלקים בסקודה מוטבע סמל פולקסווגן.

אם אתה רוכש רכב קנה את הרכב שאתה הכי מתחבר אליו כי זה ממש לא משנה, בעיקר לא בין פאביה לאיביזה שנמכרות במחיר זהה (אגב האיביזה נראית טוב הרבה יותר מהפאביה).

פורסם
לפי מיטב הבנתי מדובר באותו רכבים.

 

מדוע ישנם הפרשי מחירים, וכל כך חדים?

 

פאביה ואיביזה - סביבות ה-70K

פולו - סביבות ה-90K

A1 - אומנם 1.4TSI ולא אטמוספרי, אבל 140K.

 

מדוע ההבדלים אם בסופו של דבר, מדובר באותם רכבים (כמעט - חוץ מבהבדל המנוע האודי)?

 

פולו הייתה לתקופה מסויימת ב 80K אז ההבדל יותר קטן. והיא בעצם איביזה/פאביה עם גימור פנימי יותר טוב!

 

ההבדל, לדעתי, הינו בין השלושה לעומת האודי. כך שהאודי נחשבת למותג יוקרה (ולכן המנוע/ הריפוד ואיכות החומרים גבוהה

 

יותר) והשאר עממיים. המחיר אינו מוצדק, אבל איך יימכרו לך רכב יוקרה במחיר של סיאט, לא הגיוני, צריך לשלם יותר

 

על מנת להרגיש את ההבדל :lol:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

ההבדל הוא במיתוג, גימור ואבזור. להוציא את הפאביה שמבוססת על פלטפורמה ישנה יותר ומקבלת 4 כוכבי בטיחות לעומת 5 של כל השאר.

 

ההשואה שלך לא כ"כ נכונה כי אתה צריך לקחת בחשבון שיש גם רמות גימור שונות.

 

לדוג' פולו TSI עולה על הכביש 110-120K. פולו GTI עולה כבר 155K.

 

גם לאיביזה ולפאביה גרסאות יקרות יותר עם מנועי TSI ואבזור רב יותר. ב-70K אתה מקבל רכב עירום מאבזור ועם מנוע 1.4 אטמוספרי משודך לגיר ידני.

פורסם
ההבדל הוא במיתוג, גימור ואבזור. להוציא את הפאביה שמבוססת על פלטפורמה ישנה יותר ומקבלת 4 כוכבי בטיחות לעומת 5 של כל השאר.

 

ההשואה שלך לא כ"כ נכונה כי אתה צריך לקחת בחשבון שיש גם רמות גימור שונות.

 

לדוג' פולו TSI עולה על הכביש 110-120K. פולו GTI עולה כבר 155K.

 

גם לאיביזה ולפאביה גרסאות יקרות יותר עם מנועי TSI ואבזור רב יותר. ב-70K אתה מקבל רכב עירום מאבזור ועם מנוע 1.4 אטמוספרי משודך לגיר ידני.

 

הצגתי כאן את גרסאות הבסיס של כל רכב.

פורסם

המחיר המוגזם לחלוטין של הA1 יעיד על דבר אחד עיקרי - מיתוג. תסלחו לי אבל לרכוש רכב כזה במחיר של 140K זה מגוחך.

גם עם מנוע חזק יותר ואיכות חומרים SLIGHTLY טובה יותר, עדיין המחיר שכמעט כפול מהאחיות העממיות יותר, זה אבסורדי.

אבל היי, אני רואה כאלו על הכביש ויחסית הרבה. כנראה שיש לסמל הרבה משמעות לחלק מהאנשים.

פורסם
המחיר המוגזם לחלוטין של הA1 יעיד על דבר אחד עיקרי - מיתוג. תסלחו לי אבל לרכוש רכב כזה במחיר של 140K זה מגוחך.

גם עם מנוע חזק יותר ואיכות חומרים SLIGHTLY טובה יותר, עדיין המחיר שכמעט כפול מהאחיות העממיות יותר, זה אבסורדי.

אבל היי, אני רואה כאלו על הכביש ויחסית הרבה. כנראה שיש לסמל הרבה משמעות לחלק מהאנשים.

 

ואגב, בלי קשר, אולי אנשים כאן יחלקו על דעתי,

 

אבל לדעתי הפולו והאיביזה הרבה יותר יפות מה-a1.

פורסם
לגבי הפולו אני מסכים לגבי האיביזה לא. לא אוהב את המראה שלה.

בכל אופן, לדעתי המראה של הA1 הוא נשי בטירוף.

A1-VW-Polo-Seat-Ibiza800.jpg

A1-VW-Polo-Seat-Ibizahinten.jpg

 

 

הפולו הכי יפה אין ספק (לפחות בין שנינו)

 

חלק אחורי מי יותר יפה לדעתך הסיאט או האודי?

פורסם

העולם הוא לא מקום שיוויוני ויש כאלה שלא חסר להם ואין להם בעיה לשלם יותר כדי לנהוג באודי ולא באיביזה. יש שכונות בארץ שזה מאוד קריטי אם אתה קונה לבן שלך אודי או פולקסווגן. מהצד זה נראה לא הגיוני אבל יש סקטורים שזה מאוד משמעותי אצלם התחרותיות הזו. מעבר לכך, יש הבדלים בטח ברמת הגימור ואיכות החומרים של תא הנוסעים או המכלולים. העובדה שכולם יושבים על אותה פלטפורמה עדין לא הופכת אותם לזהות לחלוטין וכן, כמו שכתבו לפני - יש פה עניין של מיתוג בתוך קונצרן אחרת תהיה קניבליזציה של לקוחות.

פורסם

אומנם חלק הפלטפורמות/מכלולים/רכיבים זהים, אבל רמות הגימור/אבזור/היצע דגמים/היצע מנועים --> שונים.

למיטב ידעתי גם ארץ הייצור שונה.

להלן דוגמה בהשוואת מנועים 1.4L אשר משותף לכולם:

הפולו והאיביזה שמפיק 85 כ"ס.

הפאביה 86 כ"ס.

האאודי מוצע רק עם מנוע FSI שמפיק 122 כ"ס

ואילו איביזה TSI מוצעת עם מנוע TSI שמפיק 150 כ"ס.

גם יש הבדל בניהם (בארץ לפחות) בירידת הערך במחירון, והסחירות.

ואיזה דגם הכי יפה? > זה עניין סובייקטיבי, הרי כבר נאמר בעבר כי היופי הוא בעניי המתבונן:-P

פורסם

נימרוד - מאחורה לדעתי האודי יפה יותר. יש לה מראה טיפה אגרסיבי יותר(בגלל הפנסים). האיביזה בכללי לא נראית טוב לדעתי.

פורסם
נימרוד - מאחורה לדעתי האודי יפה יותר. יש לה מראה טיפה אגרסיבי יותר(בגלל הפנסים). האיביזה בכללי לא נראית טוב לדעתי.

 

אוקי :) כנראה שהבנתי את הרעיון של המחירים

 

תודה לכולם

פורסם
נימרוד - מאחורה לדעתי האודי יפה יותר. יש לה מראה טיפה אגרסיבי יותר(בגלל הפנסים). האיביזה בכללי לא נראית טוב לדעתי.

 

צודק. בבוקר קראתי את השרשור ונתתי את תגובתי. בצהרים נסעתי לצפון תל אביב. עמדה שם A1. נעצרתי לידה בגלל השרשור הזה והסתכלתי עליה טוב טוב. אין מה לעשות. יש לה פוזה והיא נראיית יפה. יש כאלה ששווה להם לשלם יותר רק בשביל הנוכחות והפוזה. הלוואי על כולם האפשרות לבחור מה שבא להם ולא רק מה שהם יכולים.

×
×
  • תוכן חדש...