Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פירקתי אתח הםפרונט של האולדסמוביל.

וגיליתי שהשלדה עקומה. אומנם שהפח ישב על הרכב הכל ישב ישר בדיוק על המקומות שהוא צריך לשבת אליהם. ובלי בעיה הרכב נוסע ישר פלס.. אבל הקורות עצמן עקומות.

 

כיוון קאמבר או קאסטר נעשה על ידי שייבות מרובעות בחיבור של המשולש העליון לשילדה. מספר השייבות לא שווה בכלל פה חסר שם אין בכלל במקום אחר יש יותר מדי.

 

יש סיכויי שזה קורה בגלל שהכיוון של הקאמבר או הקאסטר דפוק?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך קבעת שילדה עקומה?

קח את הרכב למכון פרונט ותיק לבצע בדיקה,רק שם יגידו לך אם היה בעיה עם הפרונט או שיש בעייה בשילדה.

פורסם

כיוון קאמבר או קאסטר נעשה על ידי שייבות מרובעות בחיבור של המשולש העליון לשילדה. מספר השייבות לא שווה בכלל פה חסר שם אין בכלל במקום אחר יש יותר מדי.

יש סיכויי שזה קורה בגלל שהכיוון של הקאמבר או הקאסטר דפוק?

 

הפוך, גוטה, הפוך...

 

הכיוון של הפרונט כנראה בסדר (ועובדה שהרכב נסע "ישר פלס", כדבריך...)

השלדה כנראה באמת עקומה, כמו שאתה מעיד - בעקבות תאונה או סתם אוסף של מכות.

בשלב כלשהו של חיי הרכב, כדי להחזיר את כיוון הפרונט לקדמותו, וויסתו אותו בעזרת לוחיות מרווח - "שימסים" (או שייבות מרובעות, כלשונך).

ברור שבגלל עקימות השלדה היה צורך בהוספה לא סימטרית של לוחיות. אם עשו זאת נכון, הפרונט חזר למצבו התקין.

עודד

פורסם

אוקיי אז זה מובן לי, עכשיו השאלה היא איך זה שהפח יושב ישר ובדיוק במקומו? :roll:

 

זתומרת. אפשר פשוט לקחת ולקצר כנף בכמה מילימטרים או את המכסה המנוע :roll:

 

בגלל זה זה מעלה לי את הגבה. אם השלדה עקומה והשימסים מורכבים כמו שהם מורכבים, איך זה שהפח יושב ישר בדיוק במקום שלו.

בגלל זה שאלתי אולי בגלל השימסים השילדה ניראת עקומה.

 

omri

מה בדיוק מעניין אותך? אני יצלם לך מחר.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

שבת שלום

יש אפשרות לבדיקת שילדה ,כמו שבדקו בעבר

באמצעות אנכים ממקומות קבועים בשילדה.

ולאחר מכן השוואה וקביעה היכן הבעיה.

לפרטים מדויקים שרטוט והסבר טלפן

לגיסי בן 65 שבעבר התעסק בפרונטים [ועכשיו בחשמל]

0523638383

עזיזי אריאל

פורסם
אני חושב שעדיף שתוותר על להיות מכונאי במיוחד מכונאי בהתכתבות...

 

 

ולהגיע אליך למוסך? האם אני צודק?

 

קובי היקר, מצטער אך התגובות שלא מוצאות חן בעיני,אם אין לך שום דבר מועיל להגיב פשוט אל תגיב.

ויותר מזה. כל פעם שאתה רואה אשכול שלי, פשוט תדלג עליו. אני אשמח מאוד.

תודה.

 

בשביל זה קיים פורום, ועד כמה שזכור לי הוא מתעסק בצד הטכני של הדבר. ואתה יודע מה עוד יותר עצוב? שיש פה פורום טכני. ועדיין אנשים שם ממליצים ללכת למוסך, למרות שהבן אדם רוצה מאוד להעשות את זה בעצמו.

 

טאטרה תודה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
ולהגיע אליך למוסך? האם אני צודק?

 

קובי היקר, מצטער אך התגובות שלא מוצאות חן בעיני,אם אין לך שום דבר מועיל להגיב פשוט אל תגיב.

ויותר מזה. כל פעם שאתה רואה אשכול שלי, פשוט תדלג עליו. אני אשמח מאוד.

תודה.

 

בשביל זה קיים פורום, ועד כמה שזכור לי הוא מתעסק בצד הטכני של הדבר. ואתה יודע מה עוד יותר עצוב? שיש פה פורום טכני. ועדיין אנשים שם ממליצים ללכת למוסך, למרות שהבן אדם רוצה מאוד להעשות את זה בעצמו.

 

טאטרה תודה.

 

גם פרסומת רעה היא פרסומת.

אם לא בא לך אל תגיב על הודעות של קובי אבל לענות בצורה כזו זה לא לעיניין.

יש מקש בפרופיל שאתה יכול לבקש להתעלם מהודעות של משתמש מסויים.

אבל אז תפסיד חלק מהכיף גם של דאחקות וגם של לימוד.

 

נ.ב

דרך אגב אין לו מוסך וכנראה גם לא מבין כלום ברכבים אולי במוסיקה.

פורסם

שלום לך ראשית אל תיתרגש באמריקאיות מהשנתונים האלה הכל מורכב עם שימסים וזה נורמלי לחלוטין שמיספר השימסים אינו זהה. .ובכל מיקרה תיצטרך להעזר במוסך לכיוון פרונט וגלגלים - תיבדוק את מצב הבוקסות במשולשים- ולפעמים מיתעקם הגשר שמחבר בין הקורות

פורסם
שלום לך ראשית אל תיתרגש באמריקאיות מהשנתונים האלה הכל מורכב עם שימסים וזה נורמלי לחלוטין שמיספר השימסים אינו זהה. .ובכל מיקרה תיצטרך להעזר במוסך לכיוון פרונט וגלגלים - תיבדוק את מצב הבוקסות במשולשים- ולפעמים מיתעקם הגשר שמחבר בין הקורות

 

הבושינגים יוחלפו, הן כבר יבשות.

לכיוון פרונט אני אגש לאחר שאני יסיים את כל השיפוץ מכיבן שיוחלפו גם תפוחי הגה ובול ג'ויינטים וקפיצים ובולמים.

 

גם פרסומת רעה היא פרסומת.

אם לא בא לך אל תגיב על הודעות של קובי אבל לענות בצורה כזו זה לא לעיניין.

יש מקש בפרופיל שאתה יכול לבקש להתעלם מהודעות של משתמש מסויים.

אבל אז תפסיד חלק מהכיף גם של דאחקות וגם של לימוד.

 

נ.ב

דרך אגב אין לו מוסך וכנראה גם לא מבין כלום ברכבים אולי במוסיקה.

 

מצטער, לא לעניין היתה התגובה שלו. אני לא יגיד שנעלבתי אני לא ילד קטן וזה בסה''כ פורום, ויכול ליהיות שהוא אחלה בן אדם, לא מכיר אותו. הוא גם לא מכיר אותי, ככה ש... עדיף פשוט לכבד בדיוק כמו שאני מכבד את כל שאר חברי הפורום שעוזרים ומנסים לעזור. ובמיוחד תגובות כאלה "אני חושב שעדיף שתוותר על להיות מכונאי"

 

 

מעבר לזה רק השורה הראשונה מתייחסת אליו, כל שאר ההודעה מתייחסת בצורה כללית.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
ולהגיע אליך למוסך? האם אני צודק?

 

קובי היקר, מצטער אך התגובות שלא מוצאות חן בעיני,אם אין לך שום דבר מועיל להגיב פשוט אל תגיב.

ויותר מזה. כל פעם שאתה רואה אשכול שלי, פשוט תדלג עליו. אני אשמח מאוד.

תודה.

 

בשביל זה קיים פורום, ועד כמה שזכור לי הוא מתעסק בצד הטכני של הדבר. ואתה יודע מה עוד יותר עצוב? שיש פה פורום טכני. ועדיין אנשים שם ממליצים ללכת למוסך, למרות שהבן אדם רוצה מאוד להעשות את זה בעצמו.

 

טאטרה תודה.

 

 

1.אין לי מוסך , אני לא עובד במוסך ולא מתכוון גם לפתוח אחד כזה

2.אם היה , לא הייתי מטפל בעגלות, סוג של עיקרון כזה.

 

אז בהצלחה עם עם העגלה העקומה שלך ויש דברים שגם אם אנשים ממלצים לעשות פה לבד , זה עדיין לא חוקי במדינת ישראל

מה גם שלפי שהשאלות שלך נראה שכל אוטו שתתקן לבד אתה יוצר מפגע תעבורתי או במילים אחרות אתה רוצח משפחות פוטנצילי.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...