Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במבחן שנערך במוסף ממון של ידיעות אחרונות שנערך אתמול הסופרב ניצחה.

 

על המאזדה: ״ מכונית מנהלים מרשימה מהנה ומאובזרת, אבל חסרה את האיכות, הנוחות והשימושיות של הסקודה. פער צריכת הדלק לטובתה היה קטן ממה שהיה אפשר לצפות״.

 

על הסקודה: ״כל מה שאפשר לצפות ממכונית מנהלים, כולל עליונות ברמזור. יקרה יותר לרכישה ולאחזקה מהמאזדה, אבל מספקת איכות חיים של מכונית באלון ולכן היא המנצחת שלנו״.

 

דרך אגב מצויין שהסופרב היא רכב המנהלים הנמכר ביותר בשנת 2012 ומותג סקודה בכלל מכר יותר ממותג מאזדה.

 

הסתייגות עיקרית יש לי מהמבחן, מי שערך אותו הם אודי עציון ובבני ברק, שני כתבי רכב שלמדתי לא להתייחס ברצינות גדולה מדי לכתבות שלהם בהן הגיעו למסקנות תמוהות. גם במבחן זה הם מתייחסים לסופרב בעלת גיר dsg שלא נמכרת יותר בארץ אלא נמכרת עמ גיר אוטומטי רגיל 6 הילוכים ולמיטב ידיעתי לא חזרו למכור את גירסת ה- dsg. 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
במבחן שנערך במוסף ממון של ידיעות אחרונות שנערך אתמול הסופרב ניצחה.

 

על המאזדה: ״ מכונית מנהלים מרשימה מהנה ומאובזרת, אבל חסרה את האיכות, הנוחות והשימושיות של הסקודה. פער צריכת הדלק לטובתה היה קטן ממה שהיה אפשר לצפות״.

 

על הסקודה: ״כל מה שאפשר לצפות ממכונית מנהלים, כולל עליונות ברמזור. יקרה יותר לרכישה ולאחזקה מהמאזדה, אבל מספקת איכות חיים של מכונית באלון ולכן היא המנצחת שלנו״.

 

דרך אגב מצויין שהסופרב היא רכב המנהלים הנמכר ביותר בשנת 2012 ומותג סקודה בכלל מכר יותר ממותג מאזדה.

 

הסתייגות עיקרית יש לי מהמבחן, מי שערך אותו הם אודי עציון ובבני ברק, שני כתבי רכב שלמדתי לא להתייחס ברצינות גדולה מדי לכתבות שלהם בהן הגיעו למסקנות תמוהות. גם במבחן זה הם מתייחסים לסופרב בעלת גיר dsg שלא נמכרת יותר בארץ אלא נמכרת עמ גיר אוטומטי רגיל 6 הילוכים ולמיטב ידיעתי לא חזרו למכור את גירסת ה- dsg.

 

 

ראשית, לדעתי גיר ה-DSG, נמכר בסופרב 2 ליטר.

 

שנית, ההשוואה שהוצגה בעיתון מתבססת יותר על "נתונים על הנייר". לא ברור לי אם ביצעו השוואה בפועל"ראש בראש".

פורסם

אתה צודק ב100% לא צריך להתייחס ברצינות לכתבות של שניהם, אין להם שום ידע הכי בסיסי במכוניות, אין כתבה אחת בלי שגיעות בנתונים או בהספקים בקיצור בדיחה.

מהכתבה: למאזדה רמת גימור אחת בלבד. נו באמת.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הסופרב 1.8T חזרה להמכר עם הגיר DSG, היא נמכרה עם הגיר האוטומט בגלל בעיות אספקה (היה אפשר להזמין עם DSG אבל היה צריך לחכות יותר זמן).

די מוזר שהמאזדה יצאה מקום שני, במבחן של YNET (אתר הבית של ידיעות אחרונות) היא קיבלה ציון 9 ונאמר עליה והיא מצטיינת הקבוצה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שאלה, המאזדה 6 החדשה שנמכרת בארץ מיוצרת ביפן? ומה לגבי הדגם הישן (עד 2012) של המאזדה 6? גם מיוצר ביפן?

פורסם

איזו שימושיות יש בסקודה שאין במאזדה? לשתיהן תא מטען ומושב מאחור. או שאני מפספס משהו?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
איזו שימושיות יש בסקודה שאין במאזדה? לשתיהן תא מטען ומושב מאחור. או שאני מפספס משהו?

 

לסקודה דלת חמישית ותא מטען ענק

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הסקודה גם מרווחת יותר מאחורה.

 

את הכתבה לא יצא לי לקרוא, אבל אני מניח שהם התכוונו שה6 המצויידת במנוע 2.0 באמת יש רק רמת אבזור אחת.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
הסקודה גם מרווחת יותר מאחורה.

 

את הכתבה לא יצא לי לקרוא, אבל אני מניח שהם התכוונו שה6 המצויידת במנוע 2.0 באמת יש רק רמת אבזור אחת.

 

לי זה דווקא נראה שה-6 יותר מרווחת מאחורה, וזה גם מסתדר עם כך שבסיס הגלגלים במאזדה מעט ארוך יותר.

מבחינת איכות הרכבה, הסקודה תמיד הצטיינה, אבל אני לא יודע אם זה שווה את ה20K במחיר (מבחינת גרסאות בסיס).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יכול להיות שאתה צודק, שלפתי את זה מהזיכרון ולא השוויתי את שתי המכוניות אחת אחרי השניה.

 

מה שכן בסופרב זכור לי שממש הופתעתי מהמרחב רגליים מאחורה ואילו במאזדה ההרגשה הייתה יותר צפופה. יכול להיות שזה בגלל הגג המשתפל והחלונות המעט קטנים.

 

לגבי איכות ההרכבה והחומרים, שוב פעם לא ביצעתי השוואה ראש בראש, אבל אני לא זוכר שבסופב נתקלתי בפלסטיק זול ואילו בסעיף הזה ה 6 קצת מאכזבת עם פלסטיקה זולה וחלולה באיזור התחתון של הדלתות והדשבורד.

 

בכל מקרה לפי דעתי שני הרכבים טובים, אישית אנחנו בחרנו ב 6 אבל הסופרב בכלל לא הייתה אופציה (מכוערת, רק שנתיים אחריות ואמינות מוטלת בספק).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
DSG 6 בסקודה.

הכל עניין של מה מחפשים...

ביקורים במוסך, נסיעות עם בוחן שיאמת הרעידות, זמן המתנה לקלאצ'ים ...

 

רענן

פורסם
יכול להיות שאתה צודק, שלפתי את זה מהזיכרון ולא השוויתי את שתי המכוניות אחת אחרי השניה.

 

מה שכן בסופרב זכור לי שממש הופתעתי מהמרחב רגליים מאחורה ואילו במאזדה ההרגשה הייתה יותר צפופה. יכול להיות שזה בגלל הגג המשתפל והחלונות המעט קטנים.

 

לגבי איכות ההרכבה והחומרים, שוב פעם לא ביצעתי השוואה ראש בראש, אבל אני לא זוכר שבסופב נתקלתי בפלסטיק זול ואילו בסעיף הזה ה 6 קצת מאכזבת עם פלסטיקה זולה וחלולה באיזור התחתון של הדלתות והדשבורד.

 

בכל מקרה לפי דעתי שני הרכבים טובים, אישית אנחנו בחרנו ב 6 אבל הסופרב בכלל לא הייתה אופציה (מכוערת, רק שנתיים אחריות ואמינות מוטלת בספק).

 

יכול גם להיות שאני טועה. מרווח גלגלים לא מראה על מרווח מאחורה, אלא באופן כללי על מרחב הפנים. אני מניח שזה (מרחב מאחורה) משהו שניתן למדוד במדויק, אבל אתה צודק כשאתה מדבר על תנוחת ישיבה, אלה דברים שמשפיעים על תחושת המרחב והנוחות, ואצל כל אחד זה עלול להתפרש באופן מעט שונה.

מי שמתלבט, כרגיל, שיבצע נסיעות מבחן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...