Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשישי, 25.1.2013, במפגש השבועי, נציין את ט"ו בשבט במטעמי שבעת המינים שנשתבחה בהן ארצנו.



כולם מוזמנים !!

 

 

220090-tb-5411.pngClip_resize.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

אנחנו מגיעים לחגיגת ט"ו בשבט במפגש הצפוני.



 

יש לנו רק בעיה קטנה, עם איזה רכב אספנות להגיע למפגש בט"ו בשבט :roll:

 

יש המלצות ??

tubishvat21_resize.jpg

 

 

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם.

חפשו אותנו בפייסבוק "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

עם כל מה שזז בכוחות עצמו ,

צריך נהגים ? תגיד :-)

ומה שלא זז , אני יכול להמליץ לך על גרר מצויין !!! :-)

 

נתראה בשמחות .

 

דרור .

 

 

אנחנו מגיעים לחגיגת ט"ו בשבט במפגש הצפוני.

 

 

 

יש לנו רק בעיה קטנה, עם איזה רכב אספנות להגיע למפגש בט"ו בשבט

:roll:

 

יש המלצות ??



tubishvat21_resize.jpg

 

 

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אנחנו מגיעים לחגיגת ט"ו בשבט במפגש הצפוני.

 

 

יש לנו רק בעיה קטנה, עם איזה רכב אספנות להגיע למפגש בט"ו בשבט

:roll:

 

יש המלצות ??

 

 

 

 

עם הגרר :-D

עדי גולדנברג 13399

פורסם

אנחנו מגיעים לחגיגת ט"ו בשבט במפגש הצפוני.

 

 

יש לנו רק בעיה קטנה, עם איזה רכב אספנות להגיע למפגש בט"ו בשבט

:roll:

 

יש המלצות ??



tubishvat21_resize.jpg

 

 

עם אחד מהם !!!

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

היה כיף של מפגש צפוני,



רכבים יפים, חברים וחובבים נהדרים, יין ומטעמי שבעת המינים לכבוד ט"ו בשבט.

תודה להשתתפות כולם ב"קופת המפגש".

להתראות ושבוע טוב,

דודי ואוריאן

 

DSCF1138_resize.jpg

 

DSCF1123_resize.jpg

 

DSCF1131_resize.jpg

 

DSCF1126_resize.jpg

 

DSCF1135_resize.jpg

 

DSCF1130_resize.jpg

 

DSCF1140_resize.jpg

 

DSCF1139_resize.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

תמונות נוספות של רכבי החברים והחובבים

 

DSCF1137_resize-2.jpg

 

DSCF1128_resize-2.jpg

 

DSCF1134_resize-2.jpg

 

DSCF1139_resize-2.jpg

 

DSCF1183_resize-2.jpg

 

DSCF1184_resize-2.jpg

 

DSCF1186_resize-2.jpg

 

DSCF1177_resize-2.jpg

 

DSCF1143_resize-2.jpg

 

 

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

תודות לכל החברים והחובבים שהגיעו למפגש הצפוני בסימן ט"ו בשבט.



עוד מפגש צפוני בכיף,

להתראות במפגשים ובאירועים הקרובים.

ב- 22 לפברואר חוגגים פורים בצפון ובהמשך במפגש, תחפושות חובה !!

להתראות ושבוע טוב,

ליאת ואמוץ

 

DSCF1160_resize-2.jpg

 

DSCF1166_resize-2.jpg

 

DSCF1165_resize-2.jpg

 

DSCF1164_resize-2.jpg

 

DSCF1171_resize-2.jpg

 

DSCF1176_resize-2.jpg

 

DSCF1149_resize-2.jpg

 

DSCF1153_resize-2.jpg

 

DSCF1146_resize-2.jpg

 

DSCF1147_resize-2.jpg

 

DSCF1149_resize-2.jpg

 

DSCF1167_resize-2.jpg

 

DSCF1162_resize-2.jpg

 

DSCF1158_resize-2.jpg

 

DSCF1156_resize-2.jpg

 

DSCF1149_resize-2.jpg

 

DSCF1191_resize-1.jpg

 

DSCF1190_resize-1.jpg

 

DSCF1192_resize-1.jpg

 

DSCF1170_resize-2.jpg

 

DSCF1172_resize-2.jpg

 

DSCF1174_resize-2.jpg

 

 

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
כיף של מפגש שישי בטו בשבט

חברים נהדרים , אורחים , פירות יבשים כיד המלך ...

 

אחחחחח

 

תגידו ,

יש על מפגשי שישי ? חחחח

 

כן ירבו ,

חברים יקרים , שנהיה בריאים תמיד לעד .. ונפגש ..........!!

 

דרור .

 

 

דרור ידידי,

שנמשיך ביחד בשדרוג מפגשי החברותא בצפון, כפי שהתקיים בשבת החולפת בחורשת שער הכרמל, ובאירועים המתוכננים בצפון ו/או בשיתוף מפגשים נוספים.

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

תודות לכל החברים והחובבים שהגיעו למפגש הצפוני בסימן ט"ו בשבט.



עוד מפגש צפוני בכיף,

להתראות במפגשים ובאירועים הקרובים.

ב- 22 לפברואר חוגגים פורים בצפון ובהמשך במפגש, תחפושות חובה !!

להתראות ושבוע טוב,

ליאת ואמוץ

 

 

 

אחרי דיונים בבית, החלטנו לבוא למפגש ט"ו בשבט בצפוני, עם הגולף

:lol:

 

דודי ואמוץ, תודה לארגון מפגש ט"ו בשבט בצפון.

 

אנחנו כבר מחכים לחגיגת פורים בצפון ובמפגש :roll:

 

שבת שלום לכולם.

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם.

חפשו אותנו בפייסבוק "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
דרור ידידי,

שנמשיך ביחד בשדרוג מפגשי החברותא בצפון, כפי שהתקיים בשבת החולפת בחורשת שער הכרמל, ובאירועים המתוכננים בצפון ו/או בשיתוף מפגשים נוספים.

 

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

תמיד בכיף........... :-)

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

לדודי ואמוץ

תודה על אירגון סדר ט"ו בשבט אמש במפגש הצפוני.

פירות יבשים יין ומטעמים.

התמונות מדברות בעד עצמן - כמה שמח היה..

יישר כוח !

הפסיד כל מי שלא הגיע (וחסך 5 ש"ח).

שנמשיך להיפגש ולשמוח יחדיו מהחברותא והתחביב המשותף- מחכים לפורים.

Dr laster Israel

×
×
  • תוכן חדש...