Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות ביזיוני בחברת HERTZ השכרת רכב לטווח ארוך


reznikevg
שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החברה בה אני עובד משכירה רכבים לעובדים דרך חברת ההשכרה hertz ובכל פעם מחדש אני נחרד לגלות את רמת השירות הירודה והאטימות.

ברכב האחרון שהשכרתי I25 החלו הצפות של מים בתא המטען ומתחת למושבים האחוריים.

מידית הוצאתי את המים ודיווחתי מיד למוקד כדי שיביאו לי רכב חילופי.

לאחר כמעט יום של המתנה ולאחר מספר שיחות(עם המוקד,עם הסניף הלוגיסטי והסניף בחשמונאים בת"א כולל עם מנהלו) הבנתי שאליי כבר לא יגיע רכב חילופי בקרוב והייתי חייב לנסוע לסניף בלוד בעצמי כדי לקחת אותו וכמובן שגם שם הטרטורים והעצבים נמשכים.

לאחר מספר ימים התקשר אליי אחד הנציגים ואמר שהרכב מוכן ואפשר להחליף חזרה,אבל לאור ההכרות שלי מהחברה ביקשתי ממנו שיבדוק באמת מה נעשה וכמובן שגילינו שלא נעשה דבר ולכן הרכב נשאר בסניף "להמשך טיפול".

לאחר עוד מספר ימים הובטח שהעניין טופל והנציג הגיע אליי עם הרכב,הרכב הגיע כאשר הבעיה לא טופלה ועדיין יש רטיבות ניכרת בכל האוטו, לא די בכך הרכב היה מלוכלך בצורה קשה ביותר כשהשיא היה כמות גדולה של שערות חתול מפוזרות ברכב(נשמע הזוי אבל מדויק).כמובן שסירבתי לקבל כך את הרכב.

כל זאת מתווסף למקרים דומים שקרו מול החברה שכללו רכבים לא תקינים שניסו לדחוף לי. הרכבים שנתנו לי היו ברובם המוחלט רכבים אחרי תאונות רציניות שאינם מיועדים לנסיעה ובמקרים מסוימים העניין הגיע לסכנה חיים של ממש(בעיות היגוי וכדומה)

כל רצוני כלקוח הוא לקבל רכב תקין בתמורה לסכומי הכסף הלא קטנים שאני משלם עבורו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבל מאוד שהשירות כל כך גרוע.

 

לי אישית יש ניסיון מצויין איתם, קיבלתי מהם רכבים להשכרה תפעולית ותמיד הם היו נקיים ומסודרים והטיפולים היו בזמן, הייתה I30 אחת שהייתה קצת חבוטה אבל הרכב היה עם קילומטראז' דיי גבוה וזה לא ממש הפריע לי, הייתה לי גם סיויק שסבלה קצת מסימני מדבקות שקולפו ואף אחד לא טרח לנקות כמו שצריך. שאר הרכבים היו כמה יונדאי אקסנט, מיצובישי לאנסר קלאסיק ומאזדה 3 שלא היו לי טענות אליהן.

אני עבדתי עם סניף באר שבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי יש הבדל בין הסניפים אבל אצלי המצב פשוט הפוך כל הרכבים במצב שפשוט לא מתאים לנהיגה.

וכל התיאורים שכתבתי זה רק על קצה המזלג,פשוט עייפתי מהתיאורים הללו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה,

אם המקרים הללו קורים אצל עוד עובדים למה אתם לא מעבירים את התלונות שלכם למעביד שלכם?

אולי לחץ מכיוון המעביד שלכם יגרום להם להתעורר?

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם לנו בחברה היה רכב אחד מהם, והשירות והיחס לא מחמיאים.

היה אצלנו רכב ישן שלהם, והבוס שלי רצה לעשות איתם עסקה חדשה על רכב

חדש בליסינג. אבל היתה מחלוקת לגבי הרכב הקודם, והם דרשו עליו תשלומים

שלא הגיוני לדרוש על רכב כזה. כל הנסיונות למצוא פשרה כלשהי ולהשאר לקוחות

שלהם לא עזרו, ועוד בסוף האשימו אותו שהוא מחזיק ברכב שנגמר לו החוזה,

ובגלל זה הם סופגים עלויות ולא יכולים להתפשר איתו על כלום, וזה אחרי שחודשים הוא

מנדנד להם שימצאו כבר דרך להחליף את הרכב שיש אצלנו ולעשות עסקה חדשה.

בסוף הבוס שלי חטף קריזה והחזיר להם את הרכב. הפסידו לקוח, ולדעתי הרבה יותר

מזה. הבנאדם הוא לא בדיוק איזה כלומניק. הוא אמנם בנאדם מאוד צנוע, אבל אני בטוח

שכל מי שמכיר אותו לא יפנה להרץ, ובכל תפקיד שהוא יגיע אליו, אם הרץ ינסו להתמודד,

לא יהיה להם סיכוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך המקרים חוזרים על עצמם כדרך קבע.

מכיוון שאתם שוכרים מספר רכבים לעובדים שלכם והיום השוק פתוח ויש תחרות גדולה מדוע שלא תחליפו חברה?

הרי אין סיבה שתשלמו כסף ותקבלו שירות לוקה בחסר.

הרכב הוא כלי עבודה ומשמש אתכם ואם בחברת HERTZ לא יודעים לתת לכם את השירות הראויה חפשו חברה אחרת.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אני לא בעמדה מספיק בכירה בחברה כדי להשפיע על כך,לפי משהבנתי יש חוזה ארוך טווח שהחברה עדיין לא רוצה לבטל.

עם שיחות עם הרבה עובדים של החברה הבנתי שאצלם המצב דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכל לפנות לקצין הרכב בצורה מסודרת,

להכין מזכרים מפורטים על כל תקלה ועל שירות שהוא לוקה בחסר.

לתעד כל מפגש כזה עם החברה ולתייד בקלסר מסודר.

להפנות את זה לגורם המתאים כך שברגע שיגיעו לחדש חוזה יחשבו פעמיים.

אתם לא צריכים לסבול משירות גרוע.

לא חסרות חברות השכרה באץ.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שבחברות שהן גדולות, מי שמחליט על עסקה כזו, לא ממהר לבטל אותה, ובטח לא שמדובר על

חוזה ארוך טווח. אם יש קצין רכב נורמלי, אז הוא יושב להם על הראש, וכל תלונה מטופלת כראוי,

הבעיה שבמקרים רבים זה מעניין לו את הסבתא, ומי שמתנהל מול החברה אלה העובדים עצמם.

במקום העבודה הקודם שלי היה קצין רכב שהיה מקפיד על כל דבר שקשור לרכבים, ואם היתה תלונה

כלשהי, הוא היה מטפל בשיא הרצינות, ולכן חברת הליסינג(אוויס) שמרה על רמה גבוהה מאוד של שירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת בדיוק הבעיה וhertz יודעים שלא משנה איזה שירות הם יתנו. ללקוחות מחברות כמעט ואין את האפשרות להחליף חברת השכרה.

ולכן הם מרשים לעצמם פשוט להתעלם ולזלזל בלקוח בצורה הכי בוטה שיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחברה שבה אני עבדתי החליפו לא מעט חברות ליסינג, כשהתחלתי היו באויס, אחר כך עברו להרץ, חזרו לאויס ואז עברנו לשלמה סיקסט, אני עזבתי לפני 3 חודשים והם עדיין בסיקסט.

 

כרגע אני בפיילוט לעבודה חדשה וקיבלתי פיקנטו מאובזרת מחברת יהב אבל אין לי ממש חוות דעת על חברת ההשכרה כי לא נזקקתי לשירות שלהם ואפילו לא נכחתי במגרש כששכרו בעבורי את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה זוועה , הייתי לקוח של סע גל עם ארבע עשרה רכבים , הרץ קנו אותם והשירות שלהם פשוט להקיא ....

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק, אותו סיפור אצלנו. ירשנו את הרץ באמצעות סע-גל.

כנראה שהם צריכים שיצביעו קצת ברגליים, ואז ילמדו מה זה לקוח נאמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...