Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיוב לא מוצדק במהלך טיפול בצ'מפיון


yakirmac
שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במסגרת האחריות של הרכב (סיאט לאון 2011) תמיד הקפדתי לטפל בצ'מפיון, נניח רגע לשאלה האם בחרתי נכון או לא.

היום לאחר טיפול קילומטראז' (קטן) סטנדרטי, חוייבתי בחשבונית בין יתר הסעיפים על "חומרי עזר".

כששאלתי מה הם אותם חומרי עזר, נעניתי כי חומרי העזר הם כל אותם התרסיסים בהם משתמשים המכונאים לצורך השלמת העבודה.

אמרתי לה שלדעתי החיוב לא מוצדק מאחר וחיוב האדם על אותם חומרי עזר, כהגדרתם, מגולם כבר במחיר העבודה.

כדרכם של צ'מפיון הם טענו שזה חלק מעלויות הטיפול.

 

מבחינתי, על אותו משקל יכולים גם אינסטלטורים לחייב לקוחות על "שימוש במפתח צינורות".

 

הדבר שצורם לי ביותר הוא לא המחיר שחוייבתי (כמה עשרות שקלים כמדומני) אלא החוצפה לחייב את הלקוח על הכלים בהם המכונאים משתמשים בנוסף לחיוב על "עבודה".

 

איך יכולתי להתנהל במקרה כזה? האם ניתן לבקש פיצוי?

 

יקיר.

MX-5 NC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אכן עוד תופעת ישראבלוף מצוייה.

אין יותר מדי מה לעשות נגד זה אלא להצביע ברגליים וללכת למוסך אחר, בטח לאחר שנגמרת האחריות.

ובלי קשר ל"חומרי עזר" - בעת פתיחת כרטיס העבודה לוודא שנרשם עליו כי אין להוסיף מים לוישרים או תוסף דלק, עוד תחביב של מוסכים שמנפח כל חשבונית בעשרות שקלים מיותרים.

 

עצוב שיש בעלי מוסכים שעדיין רואים רק דרך החור של הגרוש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תוסף לדלק ונוזל שמשות משחילים לי כל פעם בצ'מפיון...חומרים עוד לא.

אבל עד כה נפגשתי איתם אחת לשנה, ואני מצליח לשכוח לבקש מראש להמנע.

בעצם, כשאני חושב על זה, תוסף גם אני הייתי שם אם הם לא...אז מדובר רק בהפרש זניח שעלות הנסיעה לרכישתו הייתה עולה יותר.

נוזל שמשות אני באמת לא צריך, אבל זה 12-15 ש"ח.

אז מי שרוצה להגיד שאני פרייאר - סבבה, מקבל בכיף...

 

 

המלצה - אם דברים כאלו מציקים לכם, אז אתם יודעים מראש שלא חסרים אומנים של שיטת מצליח. תפעילו גם אתם שיטת אנטי-מצליח.

היא פשוטה - מבררים מראש מה התעריף הצפוי ומה הוא כולל. מה שלא מתאים לכם, תגידו מראש וברור!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מת על תוספי דלק בכללי, אלוהים יודע מה הם שמים שם. בספר הרכב כתוב "אוקטן 95" וזה מה שמעניין אותי. מה שכן, לא מבין מה הבעיה בלשים נוזל שמשות. הרי צריך שם נוזל. אם מילאו, סימן שהיה חסר.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא שהם שמים, הבעיה שהם מחייבים אותך על זה בסכומים מנותקים מהמציאות.

 

גם במוסכי יונדאי תוסף הוא חלק מהטיפול אבל הם תמיד מודיעים לפני שזה בתשלום כמובן, אני תמיד מוותר עליו.

על מילוי נוזל שמשות מעולם לא חוייבתי וגם לא על "חומרי עזר". בדלק מוטורס לא מציעים תוסף וגם לא מחייבים בעבור נוזלים או תרסיסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מת על תוספי דלק בכללי, אלוהים יודע מה הם שמים שם. בספר הרכב כתוב "אוקטן 95" וזה מה שמעניין אותי. מה שכן, לא מבין מה הבעיה בלשים נוזל שמשות. הרי צריך שם נוזל. אם מילאו, סימן שהיה חסר.

 

לא תמיד חסר כשממלאים וגם אם היה חסר 2 טיפות הם יחייבו אותך על בקבוק שלם.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשו לי את זה כבר בצימפיון , חוייבתי על ת.דלק 110 שח ועל חומרי עזר 60+- ועוד איזה שטות.

יצא איזה 200 שקל מיותרים. הורידו אותם מהחשבון ונתנו 10 אחוז הנחה. יצא לי טיפול גדול לשירוקו 1100 שזה מחיר הוגן לדעתי לרכב בסדר גודל מחיר של 200,000+ ש"ח.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הייתה לי פולו והייתי מטפל בה בצ'מפיון גם, תחת האחריות.

יום אחד אחת מנורות החיווי נדלקה, ואחרי שהיא לא כבתה במשך כמה זמן, החלטתי לגשת למוסך לראות במה במדובר.

אחרי איזה כמה שעות במוסך, צלצל אלי נציג השירות וסיפר לי שהם מצאו את הבעיה, שהם מתקנים ושהרכב יהיה מוכן עוד שעה.

כשהגעתי אחרי שעה, חיכתה לי חשבונית של כמה מאות שקלים על התיקון. פניתי לנציג, כדי להבין למה אני צריך לשלם, כשהאוטו תחת אחריות ובעיקר לאור העובדה שבשיחת הטלפון הוא לא אמר ולו מילה אחת על זה שאני אצטרך לשלם.

הוא, בשיא חוצפתו, אמר לי שמדובר במשהו שלא נכלל ובאחריות וזה "סכום לא כל כך גבוהה".

כמובן שהלכתי למנהל המוסך, או איך שלא קוראים לתפקיד הזה שם, ודרשתי שיבטל את התשלום. במקרה הזה, הוא קלט די מהר שהעובד שלו התרשל, וביטל את החיוב ובסוף לא שלמתי כלום.

המסקנה היא שצריך לבדוק ולריב על כל דבר איתם בערך, ושצריך לוודא בכל פעם על מה הם מחייבים ולמה.

חבל שזו השיטה של המוסך המרכזי של יבואנית גדולה בישראל.

 

היו לי עוד כמה סיפורים איתם, שגרמו לי להחליט שעם צ'מפיון אני לא עושה יותר עסקאות בחיים, וללא ספק אם יש יבואן שאני מאחל לו פשיטת רגל, זה הם :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבודתי הקודמת היה בחור אופנוען, שהיה מטפל במוסך המרכזי של עופר-אבניר (אופנועי סוזוקי). בפעם הראשונה שהוסיפו לו את הסעיף "חומרי עזר", הוא שאל מה זה.

 

המוסך: "נו, איזולירבנד ונוזל קירור, דברים כאלה".

הבחור: "יופי, תראו לי את האיזוליר בנד שהדבקתם".

המוסך: "אמממ, בעצם לא השתמשנו".

הבחור: "טוב, תראו לי שהשתמשתם בנוזל קירור, או לחלופין, שיגיד המכונאי אם השתמש".

המוסך: "אמממ, לא, לא השתמשנו".

הבחור: "ובכן?"

המוסך: "טוב, טוב, נזכה אותך על הסעיף הזה".

 

אחרי הפעם השלישית שבא בטיפול, כבר הפסיקו לחייב אותו באופן אוטומטי. כמובן שזו חוצפה שעשו את זה מראש, בשיטת המצליח. אני לא רוצה לחשוב כמה לקוחות טורחים, כמו הבחור הנ"ל, להוריד את הסעיף הזה מהחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמה מכם היו מורידים את החיוב "אבטחה" בסך 1-2 שקלים לסועד במסעדה?

 

מסעדות היו לוקחות מאבטחים, משלמים להם 4000 שקל לחודש ומרוויחים עליהם 8000 שקל לחודש.....

 

יש דברים שאפשר לומר עליהם "רק בישראל".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכלתי בחומוסיה בתל אביב. מנה חומוס עלתה בתפריט 20 שקל והחשבון שקיבלתי היה 23. סתם כדי להבין את הפער שאלתי את המלצרית והיא אמרה שיש תוספת של שלושה שקלים על פיתות וחמוצים...

כשעבדתי בחברת הובלות בארה"ב היו מחייבים את הלקוח בכמות המסקינג-טייפ שהשתמשו בה בנוסף כמובן על המחיר שהוא היה מחוייב על אריזה של התכולה.

יש עסקים שמגלמים הכל במחיר ויש כאלה שעושים הפרדה. המחיר הוא זהה, וזה רק הקטע הפסיכולוגי בעיני הלקוח. הרי אם טיפול שעולה 300 שקל היה מסתיים ב 348 שקל אף אחד לא היה מעיף על זה מבט שני כנ"ל לגבי מנה חומוס שעולה 20 פלוס שלוש או 23 שקל כולל הפיתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ איזולירבנד/אזיקונים/סיליקון זאת מחלה! חולים על זה בארץ.

אני חושב שישראל זאת הצרכנית איזו ואזיקונים הכי גדולה בעולם!

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...