Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש משהו בסגנון כפפת USB או כל דבר בסגנון שיחמם לי את היד של העכבר, עד עכשיו כל מה שמצאתי נראה כמו בובספוג או הלו-מיצי!:?

המלצות? קישורים? DIY? לא חובה USB, גם שקע רגיל זורם לי...

בקשר ליד שמאל...

al-bundy.jpg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הנה, שלייקעס, אפילו יש סופר מריו גברברי ביותר...

 

AFN2012 new washable usb hand warmer mouse pad

 

ובמיוחד בשבילך, Washable.

Yeah, right...:lol:

 

 

i+see+what+you+did+there+_d5597f17acded4c87204270fbe524d9e.jpeg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

סעמק זה הכל לילדות או ליפנים!!!

מה לנערים אירופאים שמשחקים קול אוף דיווח לא קר ביד?!?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

להם יש שכבת בידוד בצורת פיכסת-צ'יטוס.

 

PASS_71cecc_1946207.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי הברווז עשה משהו בסגנון והעלה את המדריך לפה.

יש ברווזים בקהל?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ExoduS

אתה לא טועה, מפניני הברווזון המכוער.

 

http://www.flickr.com/photos/77556393@N06/page2/

 

לקח בערך 50 דקות טוטאל, אבל רובם היו המתנה לאקדח דבק ופירסום שטויות בפורום ובפייסבוק...

דרגת קושי: מתחילים.

חומרים: דברים שיש בכל בית\לא בעייה להשיג חינם, שמיכת פליז.

כלים: מקדחה, מקדח דקיק, אקדח דבק חם, נרות לאקדח, אזיקונים קטנים.

הבעייה: היד שלי קופאת על העכבר בחורף. זה לא כיף המציאות המתוגברת הזו, לשחק בשלג בסקיירים ולקפוא מקור במציאות.

הפיתרון: מאורה לעכבר!!! (עכבר אלחוטי, למרות שעקרונית גם עם חוטי אין בעייה. חור בבד וזהו...)

וניתן לתמונות לדבר.

יצא קצת חוראני, והאמת היא שדילגתי על שלב או שניים בדרך- ברח לי מהראש עד שנהייה מאוחר מדיי.

אני אוהב "לסבך" כל מיני דברים, אז ברגע שהסתדר לי בראש תכנון פשוט, התנפלתי עליו, ושכחתי את כל השאר...

אגב: רעיון לרגליים: קחו קופסת נעליים, רפדו עם שמיכת פליז, ושימו את הרגליים בפנים. חמים ונעים. חוסך לי בצריכת חשמל ויותר יעיל ממפזר חום לדעתי כשאני מול המחשב.

 

בתמונות: החומרים, הפלסטיק המחורר, השלד, המדידה הגסה, הוכחת הקונספט, דחיפת היד לחור (בדיחה גסה צונזרה ע"י הכותב) לבדיקת יעילות החימום, הדבקת הבד עם דבק חם, גזירת העודף להתאמה יותר טובה (PINK!!!), סגירת הקצוות- והתוצאה המוגמרת.

 

(לעזאזל עם עמוס, התעצבן עליי- היה כבד לו לסחוב את התמונות. אז העליתי אותם לפליקר...)

פורסם

אופהה!!! עכשיו רק צריך לשנורר לאמא חתיכת פליז!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זכרתם אותי! איזה חמודים!!!

:lol: :lol: :lol:

 

יש גם כמה דברים לקנייה באיביי ובמקומות אחרים.

למשל יש את הפתרון הזה. חיסרון: כבד ולא נוח לשימוש. כמעט שלא משתמש בשלי, מחד הוא קטן מדיי ליד שלי ומאידך הוא כבד מדי (ליד הגדולה שלי...).

יש מחממי ידיים של זיפו, לא ניסיתי, ולא נשמע הכי נחמד בעולם- אין דרך להפסיק את הפעולה שלהם.

יש שמיכה קטנה שפועלת על USB, אפשר "לעכבר" מתחתיה, שומרת על היד בצורה סבירה. כשקניתי את שלי, היא עלתה סביב 11$, אבל החורף בא והמחיר עלה...

 

אם תחליט בסוף לבנות מאורה לעכבר, תזכור 2 דברים:

הראשון הוא, שמוצרים לחימום במיקרו לא ממש מחממים את המאורה.

השני הוא, שאם כבר בנית מאורה לעכבר, שים שם גם מנורה, שיהיה לו אור- ותדאג שזו תהיה מנורת ליבון, כי הן מחממות דווקא לא רע...:wink: בשימוש האחרון שלי במאורה כיוונתי עליה מנורה של 40W, לא ממש עזר- הייתי צריך להתקין את המנורה בפנים :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם היה אתר DIY או פורום DIY או בלוג DIY או חרטא DIY אז היה יותר פשוט להפנות למקום המתאים.

מאחר ואין לנו אחד האמצעים האלה לרכז פרוייקטים DIY, זה מה שקורה- במזל ורק במזל אקסודוס נזכר שאתה זה שבנית מאורה, אני בכלל חשבתי שזה היה פרנקוס.

(זה היה רמז דק מאוד!) גם זה אגב

פורסם

יוסי, תודה שהיום היה קיצוני. תודה.

(אם אתה בארץ בכלל, לא מצליח לעקוב כבר)

אפילו אני, שגם בינואר מסתובב עם רק טריקו לגופי, קפוא היטב היום. אפילו כתבתי על זה בפייסבוק שלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

היום ספציפית זה Fucked up ברמות.

יצאתי לכמה דקות מהבית והתמלאתי ברד.

 

מצטער שאני שוב מזכיר את אשתי (מסתבר שיש פה רווקים שנפגעים מזה) אבל עמדנו לרדת מהאוטו והיה לנו ויכוח:

 

-היא: קח מטרייה

-אני: לא

-היא: קח אותה, אתה תירטב

-אני: לא צריך מטרייה

-היא: אבל תירטב

-אני: מטרייה זה אידיוטי עם הברד והרוח הזאת

 

אז יצאנו מהאוטו ותוך שלוש שניות המטרייה שלה עפה לקיבינימאט...

×
×
  • תוכן חדש...