Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי בלנטיס מערכת מעפנה בחלקים....

HU טייפ וצ'יינג'ר של JVC

רמקולים מקדימה של האוטו וטוויטרים שוק שמחוברים לטייפ

רמקולים בדלתות האחוריות שוק שוק שכרגע מנותקים

מגבר של PROSOUND 4יצאות

שכרגע מחובר ל6/9 240W של פיוניר וסאב 800W עם תיבה אורגינלית אטומה של פיוניר.

 

לכל מי שלא האמין במגבר... תודה אבל בינתיים הוא עושה ת'עבודה כמו שצריך..

כמובן שהסאב נלקח בחישוב למערכות הרבה יותר חזקות..

:wink:

פורסם

רק אל תגיד לי שזה המגבר האדום של פרוסאונד ???

עושה את העבודה ?? שמעת פעם מגברים אחרים ?

היה ל אוטו פעם..הוא יותר חלש ממהגבר שיש לרדיו דיסק של פיונר ( 22 RMS )

פורסם

אני יעלה תמונות בקרוב...

מתן יש שני גירסאות מוכרות של המגברים יש אחד ממש קטן כזה שאפשר לשים מתחת לכסא הו זבל אמיתי מה שלי יש הוא יחסית גדול.. וכן שמעתי מגברים אחרים אבל בינתיים אני מרוצה.

:wink:

פורסם

גודל המגבר לא מעיד בהכרח על טיבו, זה לא בדיוק אינדקציה מדעית בשביל חוות דעת ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
גודל המגבר לא מעיד בהכרח על טיבו, זה לא בדיוק אינדקציה מדעית בשביל חוות דעת ..

תגיד, הכל אצלך מדע מדוייק? נהיית לי מועמד לפרס נובל? :)

הבחור מרוצה ממה שיש לו, רצה לעדכן אותך... תפרגן קצת. ;)

פורסם

חח, מדעי ? :)

אני עדיין לא פרופסור, פשוט הרבה אנשים מאמינים שמוצרים גדולים יותר,מעידים על משהו..

אז רציתי להסביר שזה לא המצב, דברים טובים באים באריזות קטנות ! (זה משפט שהולך איתי הרבה זמן, קיבלתי אותו ממישהי)

 

ולא באתי להעביר ביקורת אם הוא מרוצה ממנו או לא, פשוט אמרתי שזה לא אומר כלום לגבי חוות דעת.

שאנשים לא יתחילו לרכוש מגברים של פרוסאונד של 1900 וואט ויבואו לנו לשאול שאלות מיותרות כמו שהיה בעבר...

 

וכמובן, אם הוא אכן מרוצה, זה מה שקובע..

(רק רציתי למנוע מסר שגוי)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
חח, מדעי ? :)

דברים טובים באים באריזות קטנות ! (זה משפט שהולך איתי הרבה זמן, קיבלתי אותו ממישהי)

מעניין למה היא התכוונה :wink:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חחחחחח, שלא תבינו אותי לא נכון !!!!!!

אני תימני !!,

היא דיברה על עצמה, היא היתה נמוכה לעומתי...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

המגבר שיש לו זה פרוסאונד לא עם גו'ק הגברה הוא עם טרנזיסטורים.

אז ככה שהוא יותר חזק ממה שהיה לך מתן.

 

בקשר למגבר של הקנווד. תלה אותו על הקיר ושמור אותו למזכרת.

 

אם תנגב תפוח בדבש ותנגס בו יהיה יותר רעש מימה שהמגבר הזה מסוגל

להוציא בברידג'......רציני. 80RMS.

 

תתחדש על המערכת.

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

×
×
  • תוכן חדש...