Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במערכת ה Stop Start באודי A1 ממש חדשה.


Notepad
שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום. רכשתי אודי A1 DSG לפני מספר חודשים. כבר כשהייתי בערך ב 500 ק"מ קרתה לי תקלה מוזרה, שחזרה על עצמה עכשיו, ב 3,500 ק"מ. בפעם הראשונה לא הבנתי מה הייתה הבעיה כי עוד לא הכרתי את האוטו מספיק טוב. פשוט לא הבנתי למה לא קורה כלום כשלחצתי על הגז, ושיערתי שתיבת ההילוכים פשוט מתעכבת או משהו.

עכשיו, זה התיאור של מה שקרה לי. עצרתי, הרכב נכבה, עד כה הכל כשורה. עזבתי את הברקס - הוא פשוט לא נדלק בחזרה. נאלצתי ללחוץ מהר על הברקס, לשים בהילוך P, לכבות את האוטו, להדליק שוב, להכניס לדרייב ולנסוע בבושת פנים.

 

האם זאת בעיה מוכרת ברכבי VAG? האם מישהו שמע על recall לבעיה כזאת? קבעתי כבר תור למוסך בכל מקרה.

 

היה נחמד מאוד אם היה אפשרי לבטל את המערכת הזאת קליל, אך כשלוחצים על כפתור הביטול, הלחיצה לא נשמרת להתנעה הבאה ויהיה צורך ללחוץ על הכפתור הזה כל פעם מחדש.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שאלתך המקורית, אם לאחר העצירה שבה המנוע כבה ביצעת פעולה כלשהי שמבטלת את המערכת, כמו למשל שחרור חגורה או פתיחת דלת נהג, המערכת לא תניע את המנוע כשתרצה לחזור לנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההתנהגות הצפוייה?

 

מתי בדרך כלל המנוע נדלק חזרה?

 

כשקיבלתי a1 בספרד, ידנית, המנוע היה נדלק חזרה כאשר הייתי לוחץ על הקלאץ'.

מגאן 265

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את האוודי, אבל זה יכול להיות משחרור בלם בגיר אוט', הפעלת מפוח מזגן בעצמה גבוהה, שחרור מצמד, התרוקנות מצבר, לחץ גבוה מדי בבוסטר הבלם, דרישה למיזוג כשהטמפ' החיצונית גבוהה ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההתנהגות הצפוייה?

 

מתי בדרך כלל המנוע נדלק חזרה?

 

כפי שציינתי לרכב יש תיבת DSG חצי אוטומטית, ולכן בעת שחרור הברקס (למעשה, מספיק להרים אותו ס"מ) המנוע אמור להידלק מיידית. וזה אכן קורה ב 99% מהפעמים.

 

מה שמעניין זה שכמעט ולא מצאתי שום מידע באתרים בחו"ל אודות הבעיה, כלומר, היא כנראה רק ברכב הספציפי שלי. קשה לי להאמין שזה רציני, אולי רק בעיית חיווט פשוטה כמו מגעים איפשהו או אולי אפילו סנסור בעייתי כלשהו. בד"כ מכוניות לא אוהבות לשבת חצי שנה בשמש עד שקונים אותן :| .

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון:

 

טסתי לחו"ל למשך שבוע והשארתי את הרכב במוסך המרכזי של אאודי, יחד עם סרטון שבמזל צילמתי תוך כדי שהדבר קורה. לפי הבנתי, מנהל העבודה הראשי של צ'מפיון, רונן, טיפל במקרה שלי ספציפית. הם אמרו שהם היו בהתקשרות עם גרמניה, קיבלו הוראות לגבי מה לבדוק וכו'. תוך בערך שבועיים מהיום בו שמתי את הרכב התקשרו ואמרו לי שהרכב מוכן, וכי הם עשו עדכון תוכנה שהגיע מגרמניה. בינתיים, במעט שנסעתי, המערכת עבדה בצורה חלקה. אני אעדכן אם זה לא יפעל כמו שצריך שוב.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...