Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כמו שחלקכם יודעים רכשתי את הלאון FR האחרונה מהתצוגה וביום של הקבלה של הרכב בחנתי את הרכב וראיתי שהכל נראה מעולה.

את הרכב קיבלתי ביום רביעי, עם 23 ק"מ בצג.

כשהגעתי הביתה הרכב הראה 55 ק"מ החנתי את הרכב ויום למחרת קמתי בבוקר כדי לסגור שבת בצבא.

יום ראשון כשהגעתי הביתה ראיתי את הקרע הקטן ובליטה קטנה בצמיג בצד, כשהסתכלתי לבפנים ראיתי שהברזלים של הצמיג נקרעו גם, זה קרע ממש קטן כמעט בלתי נראה לעין.

התקשרתי לצמפיון והלכתי לשם לצלם את הנזק, חיכיתי לתשובה והיום נאמר לי שהמקסימום שהם מוכנים לשלם זה חצי מחיר.

הצמיג הוא PIRELLI PZERO ROSSO שעולה בחברה 3000 עם עבודה, ככה שאני יצטרך לשלם 1500 ש"ח על זה. ובחוץ אני יכול למצוא את הצמיג ב1500 ש"ח במידה 225\40\18 ככה שזה לא שווה.

שמעתי שיש ביטול עסקה עד 14 יום מהקנייה זה נכון? אם כן אני יחזיר להם את הרכב על הדבר הזה, זה נורא מעצבן!

 

תודה לעונים.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה ההבדל אם תשלם להם 1500 ש"ח או במקום אחר 1500 ש"ח? זה אותו הסכום...

 

אני לא חושב שיאפשרו לך להחזיר את הרכב, כי הם יכולים לטעון שצמיג זה לא משהו שהם מכסים, ויכול להיפגע במהלך הנסיעה / חניה / סתם כשלא הסתכלת מישהו בא וחתך

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כבר היה שרשור על זה, הונדה סיויק שמישהו רכש והיה פגם בצמיג ובג׳אנט, תעשה חיפוש ותראה מה נסגר שם כי אני לא זוכר מה היה התוצאה הסופית.

 

בכול מקרה, דעתי האישית:

החברה לא חייבת לך כלום, רכשת רכב, חתמת שקיבלת אותו תקין לחלוטין, נסעת איתו לא 2-3 ק״מ אלא ״קצת״ יותר, וחזרת בדרישות לאחר כמה ימים וקילומטרים, מבחינת החוק היבש הם יכולים להגיד לך ללכת לחפש מי ינענע אותך.

בכול זאת הם באו לקראתך, חצי מחיר זה גם משהו, והתמחור שלהם לא נוגע לנושא הזה.

יכלו באותה מידה לנפנף אותך ולא לבוא לקראתך בכלום.

 

לא יודע מה לגבי הביטול העסקה ברכבים, לפי ידיעתי החוק אומר ״מוצר סגור שלא נעשה בו שימוש״ - תבדוק מה זה אומר בנוגע לרכבים.

 

בכול מקרה אני אישית לא הייתי מחזיר את הרכב גם אם היה אפשרי, רכב שאין אפשרות לרכוש אחד כזה מחר סתם ככה מהסוכנות.

פורסם

כמו שאמרת אתה בדקת את הרכב לפני וכניראה שגם חתמת על מסמך עם קבלת הרכב שהכל תקין, ודבר כזה יכל להיגרם לך גם בזמן שהרכב היה אצלך.

אני ממליץ לך לדבר איתם ואפילו לצעוק קצת ואולי בסוף יסכימו לסדר על חשבונם, ודווקא פה ניראה שזה הרכב הוא מתצוגה יכול לעזור לך ותנסה לשחק על זה.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

בכול מקרה, דעתי האישית:

החברה לא חייבת לך כלום, רכשת רכב, חתמת שקיבלת אותו תקין לחלוטין, נסעת איתו לא 2-3 ק״מ אלא ״קצת״ יותר, וחזרת בדרישות לאחר כמה ימים וקילומטרים, מבחינת החוק היבש הם יכולים להגיד לך ללכת לחפש מי ינענע אותך.

בכול זאת הם באו לקראתך, חצי מחיר זה גם משהו, והתמחור שלהם לא נוגע לנושא הזה.

יכלו באותה מידה לנפנף אותך ולא לבוא לקראתך בכלום.

 

הוא נסע 30 ק"מ. זה כלום. חברה עם שירות טוב הייתה מבינה את החשיבות של לשמח את הלקוח שלה תמורת פחות מ-1500 שקלים (עלות הצמיג האמיתית) ומטפלת לו בבעיה, גם אם מדובר ב"מחווה של רצון טוב".

והחצי מחיר כאן שווה לתחת. אני ואתה יודעים שהמחיר שהם זרקו לו על הצמיג הוא מחיר מחירון, ושבפועל אף אחד לא משלם את המחיר הזה אלא בערך חצי. הם לא באו לקראתו ולא בטיח.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שההצעה שלהם הוגנת.

ברגע שהוצאת את הרכב... הצמיג באחריותך ואתה לא יכול להוכיח שלא אתה גרמת את הנזק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה מאוד מבאס, הבעיה הכי גדולה שגם לא מרגישים את זה בזמן נסיעה, אם לא הייתי שם לב לזה הצמיג בקלות יכול להתפוצץ ככה.

ואחרי שהראתי לו להם את זה הם אמרו לי "כל עוד לא תיסע על 200 הצמיג לא יתפוצץ" ואתמול הייתי בE&A ואביחי אמר לי דחוף להחליף(בלי שום קשר לכל הפנצריות שהייתי בהם אותם אני לא מכליל כי גם אם לא היה צריך להחליף הם יגידו שכן).

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

פורמלית צ'מפיון לא חייבת לך דבר בשל הזמן שהרכב היה ברשותך (קצר יחסית אבל בכ"ז).

יבואן סביר היה מחליף לך צמיג תמורת עלות סימלית ולו כדי לשמר לקוח חוזר (שגם הרבה להלל אותם ע"ג הפורום).

 

דעתי היא שאם הם מתעקשים על עמדתם, ואם ברשותך צמיג חלופי בגודל מלא, תרכיב אותו על האופן ואת הפגוע תחליף באחד מפירמה זולה יחסית.

בכל מקרה תוך זמן קצר הצמיג החלופי יהיה שונה מאלה שעל האופנים ולכן לא ירחק היום שהוא לא יתאים יותר לעבודה עם הצמיגים 'המקוריים' של הרכב.

פורסם

למי פנית בצ'מפיון? לסוכנות שרכשת שם? לשירות הלקוחות? אולי תעלה לפה תמונה ונוכל לראות במה מדובר?

אני מציע שתנדנד חזק לשירות הלקוחות. מתישהו הם ישברו ויזכרו שיש כזה דבר כמו שירותיות (מניסיון, לצערי). הם אוהבים לגרום לך להזיע לפני שהם נותנים לך משהו על מנת שתגרום שעשו לך משהו "לפנים משורת הדין".

פורסם
הוא נסע 30 ק"מ. זה כלום. חברה עם שירות טוב הייתה מבינה את החשיבות של לשמח את הלקוח שלה תמורת פחות מ-1500 שקלים (עלות הצמיג האמיתית) ומטפלת לו בבעיה, גם אם מדובר ב"מחווה של רצון טוב".

והחצי מחיר כאן שווה לתחת. אני ואתה יודעים שהמחיר שהם זרקו לו על הצמיג הוא מחיר מחירון, ושבפועל אף אחד לא משלם את המחיר הזה אלא בערך חצי. הם לא באו לקראתו ולא בטיח.

 

לא אמרתי שאני לא מסכים שהמחיר הזוי והם סתם זרקו, בגלל זה רשמתי שהתמחור לא קשור, הם מבחינתם ״באו לקראתו״ ועל זה הם יכולים להתגונן ולטעון שזו בעיה שלו שהוא לא מסכים לפשרה.

בדיוק כמו שהיה לבחור עם הסיויק.

 

ואחרי שקראתי מה שרשמתי (מהאייפון) אני מבין שלא הסברתי את עצמי טוב מספיק - כוונתי הייתה שזה בדיוק מה שהסוכנות תטען להגנתה, חתמת, נסעת, חזרת אחרי מספר ימים, בעיה שלך.

 

אם הם יהיו בני אדם ועם גישה של שירות נורמלי הם יחליפו לו את זה בלי למצמץ, רק הנזק התדמיתי לא שווה את זה, וגם ככה התדמית שלהם לא משהו בכלל!

פורסם

pronella, אני לא יודע אם ניסית אבל צור קשר ישירות מול השירות של צ'מפיון, חווית השירות מהם משמעותית טובה יותר ויכול להיות שייפתרו זאת דווקא בקלות.

 

לא הייתי מתעקש על הצמיג הספציפי הזה (שנראה שמתומחר יקר ואינו "מבריק" כלל) אבל כן על צמיג זהה על אותו הציר.

אם בכל זאת יתעקשו איתך, נסה פתרון יצירתי כמו שני טיפולים ראשונים על חשבונם במקום.

פורסם
זה מאוד מבאס, הבעיה הכי גדולה שגם לא מרגישים את זה בזמן נסיעה, אם לא הייתי שם לב לזה הצמיג בקלות יכול להתפוצץ ככה.

ואחרי שהראתי לו להם את זה הם אמרו לי "כל עוד לא תיסע על 200 הצמיג לא יתפוצץ" ואתמול הייתי בE&A ואביחי אמר לי דחוף להחליף(בלי שום קשר לכל הפנצריות שהייתי בהם אותם אני לא מכליל כי גם אם לא היה צריך להחליף הם יגידו שכן).

 

תסביר לשירות של צ'מפיון שהם סיכנו את חייך בכך שהם שלחו אותך לכביש עם צמיג דפוק.

פורסם

 

דעתי היא שאם הם מתעקשים על עמדתם, ואם ברשותך צמיג חלופי בגודל מלא, תרכיב אותו על האופן ואת הפגוע תחליף באחד מפירמה זולה יחסית.

בכל מקרה תוך זמן קצר הצמיג החלופי יהיה שונה מאלה שעל האופנים ולכן לא ירחק היום שהוא לא יתאים יותר לעבודה עם הצמיגים 'המקוריים' של הרכב.

 

אם מישהו הצליח להבין את הפיסקה המצוטטת מעלה - אנא לתרגם לכל דוברי וקוראי העברית. תודה

פורסם

אני ממש לא מת על צ'מפיון אבל...

לדעתי הם לא חייבים לך כלום וההצעה שלהם הוגנת.

כשאמא שלך קנתה את הרכב ובאה לקחת אותו מהסוכנות היא הייתה צריכה לקחת איתה עוד 10 אנשים שיבדקו

את הרכב מכל הכיוונים כי כנראה היא לא מבינה בזה. יכול להיות גם שאתה עשית את הנזק בלי לשים לב ולא קיבלת ככה את הרכב.

בכל מקרה אם תרצה אני מוכן לקפוץ אליך היום ולהעיף מבט על הצמיג.

לקבוע שכך קיבלת את הרכב זה לא בהכרח נכון.

להחזיר רכב על דבר כזה? נו בחיאת...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...