Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

נתקלתי במוכר באיביי שמחזיק כמה סטים של ברגים שמתאימים למגוון דגמים לרכבי פורד הברגה 7/16

 

http://www.ebay.co.uk/itm/251150602832?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_nkw%3D251150602832%26_rdc%3D1

 

המחיר כרגע 164 שח לסט

המכירה היא ל 20 ברגים וכמדומני יש רק 16 ברגים ברוב הגלגלים :lol: לכן במידה ויהיו סהכ 5 אנשים ושכל אדם יקבל 16 ברגים

הוא יוכל לרכוש אותם ב 90 שקלים

 

לבינתיים בקבוצת הרכישה:

 

nadavboblil

XOFIRX

 

נותרו עוד 3 מקומות פנויים ולאחר מכן נבצע הזמנה.

 

תודה!

פורסם

תוספת למשלוח לכל סט נוסף בהזמנה הוא 5$ לכן הכי משתלם לקנות דרך קבוצת רכישה בדרך שרשמתי למעלה.

 

ברגע שמזמינים 4 סטים משלמים עלייהם 64$ + על המשלוח נשלם 40$

חלוקה ל 5 אנשים מניבה תוצאה של 84₪ ואחרי הוצאות דרך פייפאל, יצא בערך ₪90

 

ברגע שיהיו 5 אנשים תוכל להצטרף בתור שישי ובכך לחסוך עלויות משלוח.

 

נדב.

פורסם
תנסו לדבר עם י.מ צמיגים

מול קניון איילון.

עמוס או יוני

 

דיברתי עם יוני, הוא רוצה 496 שח על 32 ברגים!!!! ניסינו.....

 

עכשיו שהמחיר בארץ ידוע.:mad:

זקוקים לעוד 3 אנשים לקבוצת הרכישה.

 

נדב

פורסם

אני רוצה להוסיף עוד דבר,

אומים כאלו שזהים למקור בדגמי פורד קשה עד לא ניתן להשיג בארץ,

קיימים אומים של רכבים יותר מודרניים אבל שניראים אחרת, לי חשובה הצורה המקורית.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כמו שאתה רואה!

 

אנשים כניראה מעדיפים לפנק את האנגלים בתשלום מלא.

אם כבר השרשור הוקפץ! ההצעה עדיין בתוקף, סט של 16 אומים מכרום הברגה 7/16 מוסיף המון למראה של הרכב!

 

המחירים מצויינים בהודעה הראשונה.

 

נדב.

×
×
  • תוכן חדש...