Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני נכה צה"ל חדש ומחפש לקנות רכב בסביבות ה-130K

 

אני סטודנט צעיר בן 23. הרכב יסע ממוצע 140 ק"מ בשבוע.

יש לי אפשרות להחליף רכב כל 4 שנים ולקבל את ההפרש מחירון טויוטה קורולה חדשה למחירון טויוטה קורולה בת 3 שנים.

לכן ככל שהרכב שאקנה ישמור על ערכו יותר - ארוויח, ככל שירד מערכו - אפסיד.

הקרטריונים:

1) חסכוני בדלק, טיפולים, וביטוחים. (יחסית לרכבים שאני מתעניין בהם)

2) רכב שהמחירון שלו לא צונח בצורה דרסטית לאחר 3 שנים -ביחס ממוצע לרכבים אחרים- ושיהיה סחיר (ולא קשה "להפטר" ממנו)

3) רכב צעיר וספורטיבי שנראה טוב.

 

רק אוטומט בא בחשבון.

 

האופציות העומדות על הפרק:

1) סיאט איביזה ספורט אוט' 1200TSI כולל מערכת מולטימדיה חישני רברס - במקום 124,000 (נראה לי) ב-105,000.

 

2) יונדאי ולוסטר הדגם הבסיסי - עשו לי "מבצע" עלק בימי מכירות - 124,000 כולל הכל (א.רישוי, חישני רברס, אזעקה)

 

3) Audi A1 אוט' 3 דלתות הדגם הבסיסי - מחירון 151,200 - מבצע של "חבר" ב-127,900 (כולל חישני רברס ואיתוראן)

 

בכל אחד מהרכבים יש יתרונות ויש חסרונות שאני מצאתי:

בסיאט - יתרון : מחיר מעולה למכונית טובה וספורטיבית, 3 מקומות מאחורה. חסרון: ?

יונדאי ולוסטר - : יתרון: מאובזרת למרות הדגם הבסיסי ומדהימה. חסרון : 2 מקומות מאחורה.

אוודי: יתרון - הנחה משמעותית של "חבר". חסרון: לא מאובזרת בכלל.

 

אחד השיקולים הרציניים הוא זה שאת האוודי אוכל למכור בעוד 3 שנים בטוח בהרבה יותר מאשר את הוולוסטר או את האיביזה.

וזה יתרון רציני - מה אתם חושבים?

 

קצת מתבאס על האיבזור של האוודי A1.

 

אשמח לשמוע דעות , ובכלל אם יש עוד אופציות שיכולות להתאים לדעתכם.

 

תודה רבה!

פורסם

יש מבצע גם בסיאט של הלאון הדגם המאובזר עם חבילת COPA

הכוללת פנסי קסנון (לד מאחור), חיישני גשם וחנייה מקוריים, ריפודים משודרגים ועוד.

מנוע 1.8 ל' TSI (עם 160 כ"ס) ותיבת DSG.

 

מה אומרים חברים?

 

צריך להזמין רכב השבוע - אשמח לעזרה!

פורסם

הדגם כבר בסוף חייו, וזאת העסקה הכי משתלמת שקיימת בשוק כרגע.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
הדגם כבר בסוף חייו, וזאת העסקה הכי משתלמת שקיימת בשוק כרגע.

 

אתה מדבר על הלאון?

 

ומה לגבי האוודי? מה דעתך עליה במחיר הנ"ל?

פורסם

האודי A1 היא פולו\איביזה\פאביה בעלת מיתוג פרימיום ,היא עירומה ותאבד המון מערכה,לא בטוח שתוכל להיפטר ממנה כ''כ בקלות במועד המכירה.

האיביזה נופלת חזק במחירון עקב התנהלות בזויה של היבואן,הביטוח שלה יקר עקב היותה גניבה.

הולוסטר מוצלחת וגם ברמת הגימור הבסיסית מרגישה מאובזרת היטב,היא זריזה,מעוצבת וכנראה שתשמור על ערכה טוב יותר עקב היותה אסיאתית (סטיגמה בעיקר)

פורסם

אתם חושבים שבעוד 3 שנים אמכור את האוודי במחיר כמו או פחות מהיונדאי?

 

נראה לי אבסורד לקנות רכב ב 124 אלף ששווה ככה

כשיש לי אופציה לקנות רכב בליגה אחרת בשווי 151 אלף בכמעט אותו מחיר.

פורסם

בתור בעלים של A1 ידנית , האבזור שאתה מחפש לא ממש משנה אפשר להוסיף וגם זה שטויות מה שנותנים זה מספיק , לי יש את הידנית ונהגתי באוטומט , האוטומט מרגיש פחות ספורטיבי מהוגני אבל אם אתה רוצה רק אוטומט אז בסדר אחלה רכב חזק ואיכותי , המתחרות שהצבת לא קשורות ולא ברמה בכלל . בהצלחה.

פורסם

אשמח לשמוע עוד תגובות!

 

מה אתם אומרים לגבי ירידת ערך?

 

יכול להיות שהאוודי A1 שמחירונה כיום הוא -151,200

תהיה שווה פחות מה-Veloster שמחירונה כיום הינו 124,000?

פורסם

ממה שיצא לי לראות, הולוסטר (כיום) מאוד סחירה, וזה משום שהיצרן לא שולח כמות גדולה (בניגוד לביקוש הגבוה יחסית), ואנשים כבר מעדיפים לקנות יד שניה במחירים הזויים מאשר לחכות 6-7 חודשים.

 

אגב, בולוסטר יש הרבה יותר מקום מבאודי מאחור, וגם מהסיאט (למעט מרווח ראש).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני שואל מבחינת "השתלמות" העיסקה.

 

גם בהתחשבות שאצטרך למכור את הרכב בעוד כ-3 שנים.

 

אני מבין שהסיאט ירדה מההתלבטות.

 

Audi A1 ב-128,000

או

Veloster ב-124,000?

פורסם

אנחנו אמורים להחליט עבורך?

 

שים רגע בצד את עניין הסחירות העתידית. אגב, לא צופה בעיה ב-A1 ולא בולוסטר.

 

האיביזה לא ממש מתחרה ב-A1 ונופלת ממנה אבל גם זולה ממנה משמעותית.

 

תנהג בהן, זה העיקר לא? ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן.

 

יש שוני מוחשי בין רכב אטמוספרי ובין רכב בעל מנוע טורבו.

פורסם

אם השיקולים הראשון, השני והשלישי שלך הם שמירת ערך - אז הוולוסטר נראת האופציה הטובה ביותר, בהתבסס על ניסיון עבר עם דגמי יונדאי ובמיוחד על דגם הקופה עם השוק החזק שלו.

מצד שני - הרבה מכוניות שלפני 3-4 שנים נחשבו לבעלות שמירת ערך מרשימה נפלו חזק (מאזדה3 כדוגמא מובהקת) ולמרבה הצער כדור הבדולח שלי מקולקל כרגע.

 

אם אתה כל כך לחוץ על העניין הזה אני מציע שלא תיקח בכלל נסיעת מבחן על ה-A1 פן חס וחלילה תתאהב בה ואז תתבאס שלא תקנה אותה או לחילופין תקנה אותה ולא תשן בלילות בגלל ירידת הערך.

 

למעשה אל תעשה נהיגת מבחן בכלל בשום מכונית, תבצע אנליזה של ירידת ערך מומצעת של שני המותגים בכלל ודגמים דומים מהעבר בפרט ותקנה את זאת שיוצאת טוב יותר (כנראה שזאת תהיה הוולוסטר).

 

אני מקווה שאתה מזהה את הסרקסטיות שלי.

פורסם

אנשים כותבים פה על ימין ועל שמאל שלאודי ירידת ערך יותר מהולוסטר

אבל לא מתייחסים לפרט חשוב מאוד

שעל האודי יש לי הנחת חבר של 23,000!

 

וגם אם הירידת ערך שלה גבוהה יותר

בטוח בעוד 3 שנים כשאצטרך להחליף את הרכב

(כי מחליפים רכב לנכה כל 3 שנים)

אוכל למכור את האודי -ביותר- מאשר הוולוסטר!

 

מישהו לא מסכים איתי?

×
×
  • תוכן חדש...