Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

 

תופעה גועלית חוזרת ונשנית (הפעם השלישית החודש) כל פעם רכב אחר (לא של השכנים) חוסם את הכניסה לחניה הפרטית שלי.

הרכב הראשון שחנה, חסם באופן כמעט מלא, השני בחציו, והשלישי (השמוק שחוסם לי כרגע את הכניסה לחניה) בחציו.

הוא חוסם את הכניסה שזה בעצם צידי הכביש הצבועים באדום לבן דהוי והמעטפה (איקס לבן המראה על כניסה לחניה) מסומן בקושי.

 

קראתי שרשור דומה של חבר פורום שפרסם פה לפני כ-3 חודשים את הסיפור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=430501&highlight=%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%AA+%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94

 

לא ממש החכמתי מהשרשור שהדבקתי לעיל כיון שמדובר ברכבים שונים בכל פעם, וכשהתקשרתי לעיריה בפעם הראשונה (עירית בת ים) הם ענו באדיבות וטענו שישלחו פקח תוך 10 דקות. למזלו של המנוול, הוא ראה שאני מצלם את רכבו והתחפפף משם כאשר אני נסעתי משם כבר ולא הצלחתי להחליף איתו דברים ולבקש ממנו שלא יעשו זאת שוב.

 

בכל מקרה, אני מבין שאני צריך לבקש מהעיריה שתסמן את האיזור במעטפה + אדום לבן ברור ע"מ שלא תהיה אי הבנה, אך יחד

עם זאת, אני לא מאמין שזה יעזור כיון שעובדה שחוסמים לי את הכניסה/יציאה לחניה ורואים בבירור רכב חונה + מחסום בכניסה.

 

אני ממש לא מעוניין להזמין לאף אחד פקח למרות שאני רואה שזה בלתי נמנע ובסופו של דבר אעשה זאת, מהסיבה הפשוטה

שאיני רוצה שיתנכלו לי לרכב או לי ומניסיון העבר שלי ושל מכריי - אני מעדיף לפתור זאת בדרכים חוקיות וכשרות.

 

האם אפשר לבקש מהעיריה שתתקין איזשהו עמוד / בטונדה בדיוק בסיום המעטפה המסומנת ע"מ שלא יהיה מצב שיחסמו לי

את הכניסה לחניה? אני יודע שזה ממש קלוש ואני לא תמים וככל הנראה אין מצב שהם יעשו זאת, דבר שמוביל אותי לשאלה הבאה:

האם אני יכול לעשות זאת באופן עצמאי? אשמח לפתרונים יצירתיים כי המצב ממש מרגיז ומעצבן.

אני מגיע למצב שאני עושה תמרונים של דקות ארוכות וכמעט דופק את הרכב שלי ע"מ לצאת מהחניה ומנסה לתמרן דרכי פנימה

והחוצה, רק ע"מ לעבור, וזה במקרה הטוב שאני מצליח לעבור, במקרה הראשון לא היה לי סיכוי לעבור כלל!

 

תודה למגיבים, ליאור

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למרות שרבים לא יאהבו את התגובה שלי , אך אני תמיד בעד מכה כואבת לחלאות הללו בכיס והם יותר לא יעשו את זה,

 

הבא פקח, שירשום דוח , הרכב הזה יותר לא יחסום.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

זה אחלה פיתרון אך לא ישים מבחינתי. סבבה, הזמנתי פקח, דפק לו דו"ח של 250/500 ש"ח, יופי.

הנבלה שחסם את הכניסה לחניה יעשה 1+1 ויבין שאני הזמנתי לו את הפקח ואפילו אם זה לא הייתי אני - הוא עדיין יראה בבעל

החניה הנחסם (עבדכם הנאמן) כאשם העיקרי.

בשורה התחתונה, יכאב לי שבעתיים כאשר אראה את התנצלותו הכנה של העבריין חרוטה לי באומנות לאורך הרכב שלי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

חשבתי לנסח לעירית בת ים מכתב המסביר את התופעה הפלילית ולבקש בכל לשון של בקשה שישימו בסוף המעטפה (האיקס המסומן) איזו בטונדה קטנה, רק שלא יחסמו לי את הכניסה והיציאה מהחניה.

מה דעתכם?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חשבתי לנסח לעירית בת ים מכתב המסביר את התופעה הפלילית ולבקש בכל לשון של בקשה שישימו בסוף המעטפה (האיקס המסומן) איזו בטונדה קטנה, רק שלא יחסמו לי את הכניסה והיציאה מהחניה.

מה דעתכם?

 

השאלה הטובה כמה עיריית בת ים מתייחסת למצבים כאלו ברצינות.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
זה אחלה פיתרון אך לא ישים מבחינתי. סבבה, הזמנתי פקח, דפק לו דו"ח של 250/500 ש"ח, יופי.

הנבלה שחסם את הכניסה לחניה יעשה 1+1 ויבין שאני הזמנתי לו את הפקח ואפילו אם זה לא הייתי אני - הוא עדיין יראה בבעל

החניה הנחסם (עבדכם הנאמן) כאשם העיקרי.

בשורה התחתונה, יכאב לי שבעתיים כאשר אראה את התנצלותו הכנה של העבריין חרוטה לי באומנות לאורך הרכב שלי.

 

אני לא חושב שזו תהיה אכן התגובה, במידה וכן מדובר בעילה לתלונה במשטרה על פגיעה ברכוש וגם תביעה שתפשיט אותו עד לתחתונים.

 

מה שכן , יש פתרון שזוגתי תמיד מיישמת על השכנים שלה שחוסמים את דרכה לחנייה הפרטית, היא חוסמת אותם בחזרה ומשאירה את הרכב כך במשך יממה , בכל פעם שהם באים להתלונן ולבקש שיזיזו את הרכב, היא אומרת להם אין לי מפתח , יהיה רק בעוד כמה שעות. מיותר לציין שאותם שכנים כבר לא מעיזים לחסום אותה - גם לא ל10 דקות בלבד. :lol:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

מניסיוני, זה די חוסר אונים והמנוולים יודעים את זה. אצלכם, לדבריך עוד נותנים קנס, אצלינו (ירושלים) גם את זה מסרבים לעשות בנימוק של "שטח פרטי". אם אתה לא עסקן מקורב בכיר, החניה הפרטית שלך אינה מעניינת את העיריה/משטרה. תקע איזה עמוד עדין, או תניח חצי ביצת בטון. תקווה שהעיריה לא תסיר אותו. בדרך כלל גם העמוד שתתקע לא מעניין את העיריה, אלא אם מישהו יתלונן. תקווה גם שאיש/רכב לא ייפגע ממנו, האחריות היא לגמרי שלך.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
אם מדובר באותם כלי רכב להשאיר פתק שמסביר את המצב

 

מדובר כל פעם ברכב אחר כפי שציינתי בתחילת ההודעה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
מניסיוני, זה די חוסר אונים והמנוולים יודעים את זה. אצלכם, לדבריך עוד נותנים קנס, אצלינו (ירושלים) גם את זה מסרבים לעשות בנימוק של "שטח פרטי". אם אתה לא עסקן מקורב בכיר, החניה הפרטית שלך אינה מעניינת את העיריה/משטרה. תקע איזה עמוד עדין, או תניח חצי ביצת בטון. תקווה שהעיריה לא תסיר אותו. בדרך כלל גם העמוד שתתקע לא מעניין את העיריה, אלא אם מישהו יתלונן. תקווה גם שאיש/רכב לא ייפגע ממנו, האחריות היא לגמרי שלך.

 

אתה רוצה לסבך אותי מבחינה משפטית?

הדבר האחרון שאני צריך זה איזה זקן או ילד שיתקלו בעמוד / מחסום / חתיכת בטון הזאת, יינזקו וייפגעו בגופם ואצטרך לשלם על

זה בבית משפט פיצויים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
זה אחלה פיתרון אך לא ישים מבחינתי. סבבה, הזמנתי פקח, דפק לו דו"ח של 250/500 ש"ח, יופי.

הנבלה שחסם את הכניסה לחניה יעשה 1+1 ויבין שאני הזמנתי לו את הפקח ואפילו אם זה לא הייתי אני - הוא עדיין יראה בבעל

החניה הנחסם (עבדכם הנאמן) כאשם העיקרי.

בשורה התחתונה, יכאב לי שבעתיים כאשר אראה את התנצלותו הכנה של העבריין חרוטה לי באומנות לאורך הרכב שלי.

 

צלם כל רכב חוסם. כשתראה את ה"התנצלות" תעשה גם אתה 1+1 ובבית המשפט הוא כבר יקבל את שלו.

בלי קשר, אם האדון יידע לעשות 1+1 הוא גם ידע שאתה יכול גם, ושכנראה אתה שם לב לרכבו ומצפה לכזה דבר, ככה או ככה, אני בספק אם בחור חוסם שכבר שמת לב אליו והזמנת לו פקח יהיה טיפש מספיק כדי לעשות עוד מעשים נגדך

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

עד כה מדובר בשלושה חוסמים שונים. העניין לא הפך עדיין למגמתי.

אני בדיוק מנסה להתקשר לעירית בת ים, להסביר להם את המצב הבעייתי ושלפחות יצבעו איקס ברור על הכביש + אדום לבן.

כמובן שתפוס כבר מהשעה 9:00 בבוקר עד עכשיו...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

עמוד או חצי כדור לא נראה לי שישימו בכביש, זה מתכון טוב לדפיקות רכב ולתביעות מול העיריה.

מה שכן אתה יכול לנסות לבקש שיעשו "אוזן" במדרכה. כך למעשה נוצר תיחום של הכניסה לחניה.

למעשה במקום שטח האיקס הלבן יהיה מן שיפוע של מדרכה שיוצא לתוך הכביש. הדבר מבליט עוד יותר שמדובר במדרכה האסורה לחניה. את שולי המדרכה צובעים באדום לבן להדגשה.

ממילא כל מי שיחנה ליד מדרכה שכזאת, למעשה חוסם נתיב נסיעה ולכן סביר שלא יחנו שם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אתה רוצה לסבך אותי מבחינה משפטית?

הדבר האחרון שאני צריך זה איזה זקן או ילד שיתקלו בעמוד / מחסום / חתיכת בטון הזאת, יינזקו וייפגעו בגופם ואצטרך לשלם על

זה בבית משפט פיצויים.

 

גם לי יש בעייה דומה. חשבתי להתקין עמוד גמיש כמתואר כאן.

 

העמוד לא יגרום נזק לכלי רכב אבל ימנע מאנשים נורמטיבים לחנות עליו. ברור שבהמות יכולים לחנות על העמוד אבל לפחות זה יחסוך 90% ממקרי החסימה.

 

 

מישהו אגב יודע איך אפשר להתקין עמוד כזה על משטח אספלט? מקדחה רגילה וברגי ג'מבו יספיקו?


×
×
  • תוכן חדש...