Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן נסיעה זה נשמע כאילו יש ציפור לכודה באזור שציינתי בכותרת ,הרעש מתחזק\נרגע בהתאם לטיב הכביש שאני נוסע בו,

שמתי לב שבעת פניות הרעש נעלם .

יש למישהו כיוון ?

 

תודה.

Gn'f'R

פורסם

לא תוכל לדעת בלי להרים את האוטו לפרק גלגל ולראות מה יש שם

בעבר היה לי משהו דומה והתברר שהרפידה היתה מתחכחת על מדרגה בדיסק. ליטוש קל פתר את הרעש

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם

אם בפניות, כשהרכב נשען על הצד השני (השקט) הרעש נעלם, אני הייתי חושד במיסב. תרים את האוטו על ג'ק ותבדוק את המיסב. ברכבים האלו קשה לזהות אז תבדוק הפרש בינו לבין המיסבים בשאר הגלגלים מבחינת החופש.

פורסם

תודה לכם.

 

הלכתי למוסך היום ( יום שישי ) הוא לא יכל לקבל אותי מפאת לחץ בעבודה ,

ביקשתי ממנו שלפחות יקח את הרכב לנסיעה קצרה בכדי לקבל חוות דעת,

בתום הנסיעה הוא משוכנע שזה הבולם זעזועים.

 

שאלה אליכם על מנת לשלול שזהו הבולם :

רעשי הצקצוק אינם מופיעים בעת עליה על פסי האטה ודומיו , ניתן להסתמך על נתון זה ?

לא כל כך מתאים להחליף שני בולמי זעזועים שלא לצורך.

Gn'f'R

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הזנחתי קצת את הנושא מפאת חוסר זמן ,

מעוניין לטפל בזה כעת.

 

הרמתי את הרכב על ליפט ושמתי לב לכך שכרית הבולם בצד המצייץ קרועה

וכמו כן הבחנתי בבולג'ונטים קידמיים לא תקינים.

 

שאלתי היא - לאיזה מחיר עליי לצפות להחלפת 2 כריות בולם קידמיים + 2 בולג'ונטים קידמיים ברכבי ?

Gn'f'R

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב חזר מהמוסך , הנה פירוט של מה שעשיתי אם מישהו מתעניין :

 

חלקים + מחירים

 

זרועות הגה : 360 ש"ח

כריות בולם : 550 ש"ח

מוטות מייצבים: 290 ש"ח

בולג'ונט עליון : 210 ש"ח

כיוון פרונט : 120 ש"ח

 

תוסיפו מע"מ.

 

עלות עבודה כוללת : 1000 ש"ח +מע"מ .

 

מילוי אלומיניום של תושבות בולמים (שבר עקב בלאי ) : 440 ש"ח

 

תחושת נהיגה עכשיו : מיליון דולר !

תחושות אחרות : כואב בכיס .

 

 

העבודה בוצעה במוסך הסרן ב"ש ,מומלץ .

 

** הרעש המדובר אכן נבע מכריות בולם , אבל החלטתי ליישר קו כללי בכל אופן.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...