Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ ה403 שלי


אסף הופמן
שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

זה זמן רב אני מתלבט מה אני עושה עם הפסל הסביבתי הניצב בחניית הבית. מדי בוקר אני מביט בו ותחושת החמצה מתגנבת לה:-(. חשבתי שאם אכסה אותו הוא "יעלם" אך את ריח האוטו הישן (וכן, למכוניות ישנות יש ריח) אי אפשר לסלק.

וכך, אחרי חודשים ארוכים של לבטים גמלה החלטה בליבי: ה403 תחזור לכביש!

אז כבר יש אישורים עקרוניים מהשלטונות ומסגרת התקציב ידועה (פלוס מינוס).

המטרה - לעבור טסט ולא להכנס לאוברדרפט מסוכן.

סטטוס נוכחי - הרכב לא במצב נסיעה אך מניע, הגיר קופץ בשני, הריצפה דורשת החלפה מלאה, פנים הרכב הרוס, גומיות יבשות, ויש להחליף פנסי חזית. חוץ מזה כל בסדר...8)

כעת נותר למצוא את בעלי המקצוע הנכונים וקדימה לעבודה. אציין גם שברצוני להיות שותף מלא בתהליך שהרי זוהי הסיבה העיקרית ללכת לשיפוץ ולא להביא "חתיכה" יפה מצרפת.

אז אנשים נכבדים, אנא שתפו בבעלי מקצוע המומלצים על ידכם מכל תחום הרכב: פחחות/צבע, מכונאות (בני, אל תקפוץ, אצור אתך קשר), רפדות וכדומה. כמובן רצוי מאיזור זכרון יעקוב.

תודה ושנה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בהצלחה,הרכב הראשון שלי היה 403 1962,שהרבה זיכרונות

טובים שלי מאז,היו לצידו.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה

מאחל לך הנאה רבה ואני בטוח שלאחר הרבה בוטוקס סיליקון ועוד השתלות אברים

היא תראה אפילו יותר טוב מ- להביא "חתיכה" יפה מצרפת (ציטוט ).

נשמח לעידכונים ותמונות התקדמות השיפוץ (גם אם יקח כמה שנים).

Dr laster Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה יאללה:

 

"ההנהלה נתנה אישור עקרוני"

"אישורים מהשלטונות"

"שתו לי"

"אכלו לי"

 

תמונות, כדי שנזכר שאתה לא הוזה, ואכן קיים רכב כזה.

נ.ב. דבר איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

זה זמן רב אני מתלבט מה אני עושה עם הפסל הסביבתי הניצב בחניית הבית. מדי בוקר אני מביט בו ותחושת החמצה מתגנבת לה:-(. חשבתי שאם אכסה אותו הוא "יעלם" אך את ריח האוטו הישן (וכן, למכוניות ישנות יש ריח) אי אפשר לסלק.

וכך, אחרי חודשים ארוכים של לבטים גמלה החלטה בליבי: ה403 תחזור לכביש!

אז כבר יש אישורים עקרוניים מהשלטונות ומסגרת התקציב ידועה (פלוס מינוס).

המטרה - לעבור טסט ולא להכנס לאוברדרפט מסוכן.

סטטוס נוכחי - הרכב לא במצב נסיעה אך מניע, הגיר קופץ בשני, הריצפה דורשת החלפה מלאה, פנים הרכב הרוס, גומיות יבשות, ויש להחליף פנסי חזית. חוץ מזה כל בסדר...8)

כעת נותר למצוא את בעלי המקצוע הנכונים וקדימה לעבודה. אציין גם שברצוני להיות שותף מלא בתהליך שהרי זוהי הסיבה העיקרית ללכת לשיפוץ ולא להביא "חתיכה" יפה מצרפת.

אז אנשים נכבדים, אנא שתפו בבעלי מקצוע המומלצים על ידכם מכל תחום הרכב: פחחות/צבע, מכונאות (בני, אל תקפוץ, אצור אתך קשר), רפדות וכדומה. כמובן רצוי מאיזור זכרון יעקוב.

תודה ושנה טובה.

 

קודם לכל בהצלחה(ואין סיבה ששלא)

אני יכול להבטיח לך כמה הבטחות:

1.אחרי שתגמור לשפץ,ולא חשוב מתי,לרכב יהייה ריח אחר לגמרי,,,,:lol:

 

2.תזרוק לפח את הנייר עם מסגרת התקציב.אם תעבוד עם מסגרת ,לא תוכל להנות מעשייה.(אם אתה ממהר,זה כבר סיפור אחר) תעבוד בזמנך הפנוי.כל דקה היא הנאה.

(וזו הסיבה שאני לא הולך לפסיכילוג.השיפוץ מרפא כל מחלה,,,,,:mm_smile:)

 

3.מצטער.אני מהמרכז ולא מכיר בעלי מקצוע בזכרון.אשמח לעזור לך בעצות טובות.

 

שנה טובה

צביקה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה יאללה:

 

"ההנהלה נתנה אישור עקרוני"

"אישורים מהשלטונות"

"שתו לי"

"אכלו לי"

 

תמונות, כדי שנזכר שאתה לא הוזה, ואכן קיים רכב כזה.

נ.ב. דבר איתי.

 

 

אסף יקירי , כל התשובות הנ"ל מאוגדות במשפט :

 

אישתי ואני החליטה !

 

ונכון אתה צודק - בלי תמונות אין תגובות !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירכם, מחפש בעלי מקצוע - פחחים, מכונאים וכדו' לשיפוץ ה403 שלי.

להלן תמונות ה"לפני".

1) איזה פוטנציאל...

2) לא איטונג לא קונה...

3) ריקבון מתקדם בכל הריצפה. בתמונה פאנל רצפת נהג. זוג פאנלים נמכרים בצרפת ב 270Eur. מנחש שלארץ יגיע מחירן ל500Eur.

4) לוח שעונים. הלחצן השחור מחובר לצופר. אילתור מתג הסוויץ' שמשמאלו עומד להחזיר נשמתו.

5) מחלה של ה403 - ריקבון בכנפיים האחוריות הפנימיות. הפס בתמונה הוא פס ריקבון בדיוק מעל קורת הפלדה. המחלה הזו גורמת לצניחת הכנפיים האחוריות המתבטאת בקפלים בקשתות הגלגלים האחוריים.

6) תא מנוע. שימו לב למספר "507 SB" המצוייר על דופן תא המנוע. מספר זה הוא קוד צבע המקורי של הרכב.

P1070825.jpg

P1070808.jpg

P1070841.jpg

P1070854.jpg

P1070838.jpg

P1070859.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכך היא יכולה להיראות (בתוספת הגג הנפתח, כמובן).

לא הצלחתי לאתר מה היה בגורלה לפני שעברה רישוי בירושלים, באפריל 60.

יבוא סדיר לישראל של פז'ו ב- 1958 בוצע בכמויות מזעריות ממש.

403 en 507.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באם גיר 4 הילוכים של טנדר 404 עשוי להתאים -

תבוא,

תשתה קפה,

תפרק (יש את כל הכלים),

תעמיס,

תשתה קפה,

תסע.

קודם כל, לא אומרים לא לקפה!

בקשר לגיר, ברכב שלי הוחלף הגיר לדגם "חדש" שיוצר משנת 60 בעל 4 הילוכים.

הילוך ראשון אגב מתחיל למטה ולא למעלה ולכן אני מעריך שאינו זהה לגיר שבטנדר.

יכול להיות שניתן להחליף בינהם אבל ניתן למומחים לפסוק. מה אתם אומרים? זה יכנס בתוך זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז מומחה אחד לחש לי "שזה" לא נכנס בתוך "זה".

אז ה403 שלי לא תשודך עם תיבה של 404. כנראה שזה לא נועד לקרות...

בכל מקרה אשמח אם למי מכם ידוע על סליק חלקים שיכול לסייע לי בשיפוץ.

תודה ושנה טובה.

אגב, אני עדיין מוזמן לקפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז מומחה אחד לחש לי "שזה" לא נכנס בתוך "זה".

אז ה403 שלי לא תשודך עם תיבה של 404. כנראה שזה לא נועד לקרות...

בכל מקרה אשמח אם למי מכם ידוע על סליק חלקים שיכול לסייע לי בשיפוץ.

תודה ושנה טובה.

אגב, אני עדיין מוזמן לקפה?

 

יש בחור בדרום שמחזיק כמה רכבים כאלו, אולי הוא יכול לעזור לך ?

בעבר הוא היה איתי בקשר, אני שולח לך בפרטי מס טלפון שלו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בחור בדרום שמחזיק כמה רכבים כאלו, אולי הוא יכול לעזור לך ?

בעבר הוא היה איתי בקשר, אני שולח לך בפרטי מס טלפון שלו.

 

דבר איתי בפרטי. אני יכול לעזור לך.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ערב טוב וחג שמח,



אמנם מצבו הפיזי של הפסל הסביבתי בחנייה לא השתנה אך הדברים רוחשים מתחת לפני השטח בכמה מישורים.

1) איתור בעלי מקצוע. נדרשים מכונאים ופחחים עם עדיפות לאזור הצפון. חברים, יש למישהו המלצות??

2) חיפוש חלקים.

a. ניסיון ליצור קשר עם שאשא ושטרית בת"א העלה חרס. מישהו יכול לומר אם הם עדיין בשטח? יש חנויות אחרות (מלבד קלוש)?

b. רכישת חלקים מאי ביי צרפת ומחנויות אינטרנטיות אחרות. לפעמים יש מציאות אך ישנם מתחרים על כל מכרז כך שהמחירים לא זולים. אה, ועוד בעיה קטנה - צריך לייבא אותם לארץ...

3) עם כל זאת, התחלתי היום לשים ידי לראשונה בשיפוץ הלכה למעשה של הרכב. אמנם מדובר במכלול שולי אך זו הסיבה שנבחר: מנגנון החימום לנוסעים.

בתמונות:

1) בשנים הראשונות של הדגם רדיאטור החימום והמאוורר נמצאים בתא המנוע. החלק האפור ממנו יוצא חוט חשמל הוא בית המאוורר. צמוד לו נמצא הרדיאטור שממנו יוצאים שני צינורות להזרמת מי קירור המנוע. חדי עין יבחינו בברז השולט בזרימת מי הקירור מאחורי הרדיאטור. השליטה בברז מושגת עיי כבל הנמתח מתא הנוסעים. שלושת החלקים הללו נכללים במנגנון החימום הפנימי.

2) בית המאורר מוסר מהרכב ללא התנגדות. הרשת המגינה על המאוורר דורשת החלפה. העניין הוא שאני לא בטוח שזו רשת מתכת. או שזו רשת חבלים או שזו מתכת ממש חלודה...

3) מנוע המאוורר בתוך הבית, מבט אחורי. יש לשפץ את המנוע. קפיץ מאחד מבתי הפחמים נעלם והחוטים המגיעים מתוך המנוע מקולפים וסדוקים. כמו כן ציר המנוע מסתובב בקושי. יש למישהו המלצה על בית מלאכה בחדרה/חיפה לשיפוץ מנועי חשמל?

4) רדיאטור חימום- מבט על. לא הצלחתי להוציא אותו. באופן טבעי הברגים סרבנים ולא רציתי לחרוש את ראשי הברגים. לשניים הימניים יש גישה לאומים שמתחתם אך השמאלי חבוי ואי אפשר להתיז עליו WD40. חוץ מחימום (אין לי מספיק גפרורים), יש עוד דרכים לחלץ את הברגים?

5) הבעיה: חלקים מיוחדים. זוהי אחת משלושת תושבות המאוורר המחברות אותו לגוף בית המאוורר. בתמונה הבאה זהו החלק שבנה מחדש מישהו מצרפת. כמובן שאין לי את הכלים לבנות כזה חלק. יש למישהו המלצות היכן להשיג חלק כזה?

6) החלק שבנה הצרפתי (על כף היד משמאל). ניתן להתרשם מהשיפוץ שערך לחלק בhttp://leoblack403.wordpress.com/http://leoblack403.wordpress.com/2011/01/03/silentbloc/

7) סך כל חלקי בית המאוורר. לא ניתן להסיר את כנפוני המאוורר מציר המנוע מפאת אומים חלודים. יש למישהו רעיון איך עושים זאת?

חג שמח.

IMAG0105_1.jpg

IMAG0106_1.jpg

IMAG0107_1.jpg

IMAG0109_1.jpg

IMAG0114_1.jpg

p1070625.jpg

IMAG0115_1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...