Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולדוזר או ג'יפ?


Kenworth Man
שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני יודע שאני שואל הרבה שאלות,

אך אני נתקל בהרבה דברים ברחבי הרשת האינסופית שמעלים בי שאלות

 

אשמח לקבל תשובה על השאלה מה זה?:

Cj5specs1.jpg

 

הם זה בולדוזר? האם זה ג'יפ? האם זה מחפרון?

מה זה?

 

 

תודה מראש לכל העונים,

 

ושיהיה שבוע טוב לכולם,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

על קצה המזלג

אחרי מלחמת העולם השניה קרו כמה דברים מענינים.

1 עודף עצום מייצור גיפים שלא היה להם ביקוש.

2 היו כמויות אדירות של גיפים וקונים איין

3 לחקלאים לא היו טרקטורים כי כול התעשיה עסקה במלחמה

ואז קם מישהוא חכם לקח גיפ והתאים אותו לעבודה חקלאית וזה הפף ללהיט בארה"ב

וים חקלאים קנו גיפים גם לחריש וגם לזריעה ,לקדיחת בורות לעמודי גדר ומה לא.

אגב גם בישראל שווקו ביזמנו גיפים "חקלאים"

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

על קצה המזלג

אחרי מלחמת העולם השניה קרו כמה דברים מענינים.

1 עודף עצום מייצור גיפים שלא היה להם ביקוש.

2 היו כמויות אדירות של גיפים וקונים איין

3 לחקלאים לא היו טרקטורים כי כול התעשיה עסקה במלחמה

ואז קם מישהוא חכם לקח גיפ והתאים אותו לעבודה חקלאית וזה הפף ללהיט בארה"ב

וים חקלאים קנו גיפים גם לחריש וגם לזריעה ,לקדיחת בורות לעמודי גדר ומה לא.

אגב גם בישראל שווקו ביזמנו גיפים "חקלאים"

 

 

בברכה בני ל

 

תודה רבה,

 

בקיצור הרכב הזה עבד כבובקט, רעיון גאוני לתקופה! תודה בני

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כל כך ישן.

גם היום יש בדפים האחוריים של popular mechnics מודעות למטוס/מסוק/טרקטור זחל/באגר/אופנוע על מנוע B&S/מכונות שמייצרות כל דבר - מגלידה ויין עד ריהוט ובית מעיתונים ,בקבוקים ודבק על תבנית גומי מנופח - בבניה עצמית מתכניות שהם מוכרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, ברשותך, אגדיל מעט את המזלג...

שלום.

על קצה המזלג

אחרי מלחמת העולם השניה קרו כמה דברים מענינים.

1 מאות אלפי חיילים חזרו מהחזית, אחרי שימוש מסיבי בג'יפ, שהיה רכב "חדיש", בעל יכולות מדהימות לזמנו וצבאי למהדרין.

2 עודף עצום של כושר ייצור של גיפים שלא היה להם ביקוש בצבא, במיוחד בחברת "וויליס אוברלנד". גרם להנהלת החברה לפנות לשוק האזרחי ו"לנגן" על המוניטין שיצא לג'יפ בשנות המלחמה, במיוחד לחילים המשוחררים. פורד חזרה לייצר מכוניות "רגילות".

3 לחקלאים לא היו טרקטורים כי כול התעשיה עסקה במלחמה והג'יפ היה ייצור כילאיים של טרקטור וגם רכב שירות.

ואז קם מישהוא חכם לקח גיפ והתאים אותו לעבודה חקלאית וזה הפף ללהיט בארה"ב ושמו "אגרי ג'יפ".

וים חקלאים קנו גיפים גם לחריש וגם לזריעה ,לקדיחת בורות לעמודי גדר ומה לא.

אגב גם בישראל שווקו ביזמנו גיפים "חקלאים"

 

 

בברכה בני ל

 

הג'יפ שבתמונה, דגם מתקדם הרבה יותר מהאגרי ג'יפ ה"מקורי" מתקופת סוף המלחמה. היצרן הוא קייזר, כבר לא וויליס...

אני מצרף תמונות של אגרי ג'יפ בפעולה, פרסומת למבנה החסון של הג'יפ (חדי העין יבחינו בוודאי ביציאה של PTO מאחור) וכן עמוד מהקטלוג של אפשרויות לכלים חקלאיים לרתימה לג'יפ.

DVD1944.jpg

גיפ על הצד.jpg

brochure_pg23.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוא שחורש זה קוריוז. מענין (אולי בעלי הג'יפים ההרבה יותר מודרניים שהרכיבו SPAL חשמליים יענו) כמה תלמים עשה (בטוח שבפרונט ספיישל כל הזמן !) עד שמנוע ה - 2100 סמ"ק עם אולי 50 כ"ס עשה תה עם המאוורר על החגורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני דווקא חשבתי על השלדה המסכנה של הג'יפ שעכשיו מחובר אליה באגר מאחורה.

כמה זמן היא הצליחה להחזיק מעמד עד שנסדקה ונשברה למוות?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוא שחורש זה קוריוז. מענין (אולי בעלי הג'יפים ההרבה יותר מודרניים שהרכיבו SPAL חשמליים יענו) כמה תלמים עשה (בטוח שבפרונט ספיישל כל הזמן !) עד שמנוע ה - 2100 סמ"ק עם אולי 50 כ"ס עשה תה עם המאוורר על החגורה.

 

מאחר ואני בעלים של האבא של "קוריוז", לא נותר לי אלא לתבוע את עלבונו...:evil:

עם המנוע 2199 סמ"ק, 60 כ"ס. ויכולות וירטואוזיות לזמנו, ניצח את מלחמת העולם השניה (ביחד עם הדקוטה והאסדה), כדברי מפקד בנות הברית.

איני יודע איזה רכבים בדיוק יש לך, אבל אני יכול להזמין אותך לסיבוב על השועל שלי, לא לא, אני נוהג, רק בשביל להראות לך רכב בן למעלה מ70 שנה, שעדיין בשיא כוחו! שיכולותיו לא נפגמו כהוא זה עם חלוף הזמן ושאני סומך עליו עד כדי יציאות לטיולים עם משפחתי ליומיים למדבר יהודה/נגב/רמת הגולן.

אם עדיין תתעקש, אפשר להצמיד את הטמבון הקדמי של הפיורי 3 לטמבון הקדמי של השועל, כשהוא משולב ב"פרונט ספיישל" ולשחרר את המנועים לדרכם... ונראה מי ייסע קדימה ומי לאחור...:twisted:

את התה, ארשה לך להזמין בבית הקפה במפגש השפלה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ואני בעלים של האבא של "קוריוז", לא נותר לי אלא לתבוע את עלבונו...:evil:

עם המנוע 2199 סמ"ק, 60 כ"ס. ויכולות וירטואוזיות לזמנו, ניצח את מלחמת העולם השניה (ביחד עם הדקוטה והאסדה), כדברי מפקד בנות הברית.

איני יודע איזה רכבים בדיוק יש לך, אבל אני יכול להזמין אותך לסיבוב על השועל שלי, לא לא, אני נוהג, רק בשביל להראות לך רכב בן למעלה מ70 שנה, שעדיין בשיא כוחו! שיכולותיו לא נפגמו כהוא זה עם חלוף הזמן ושאני סומך עליו עד כדי יציאות לטיולים עם משפחתי ליומיים למדבר יהודה/נגב/רמת הגולן.

אם עדיין תתעקש, אפשר להצמיד את הטמבון הקדמי של הפיורי 3 לטמבון הקדמי של השועל, כשהוא משולב ב"פרונט ספיישל" ולשחרר את המנועים לדרכם... ונראה מי ייסע קדימה ומי לאחור...:twisted:

את התה, ארשה לך להזמין בבית הקפה במפגש השפלה.

 

:mm_yeah: :mm_yeah:

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ואני בעלים של האבא של "קוריוז", לא נותר לי אלא לתבוע את עלבונו...:evil:

עם המנוע 2199 סמ"ק, 60 כ"ס. ויכולות וירטואוזיות לזמנו, ניצח את מלחמת העולם השניה (ביחד עם הדקוטה והאסדה), כדברי מפקד בנות הברית.

איני יודע איזה רכבים בדיוק יש לך, אבל אני יכול להזמין אותך לסיבוב על השועל שלי, לא לא, אני נוהג, רק בשביל להראות לך רכב בן למעלה מ70 שנה, שעדיין בשיא כוחו! שיכולותיו לא נפגמו כהוא זה עם חלוף הזמן ושאני סומך עליו עד כדי יציאות לטיולים עם משפחתי ליומיים למדבר יהודה/נגב/רמת הגולן.

אם עדיין תתעקש, אפשר להצמיד את הטמבון הקדמי של הפיורי 3 לטמבון הקדמי של השועל, כשהוא משולב ב"פרונט ספיישל" ולשחרר את המנועים לדרכם... ונראה מי ייסע קדימה ומי לאחור...:twisted:

את התה, ארשה לך להזמין בבית הקפה במפגש השפלה.

 

 

לייק,

 

לא יפה לרדת על גיבורי מלחמות, וגם הדורות הבאים של הג'יפ שירתו במלחמות,

מלחמת העצמאות, מלחמת סיני מלחמת ההתשה, מלחמת קוריאה, מלחמת ששת הימים, מלחמת וויאטנם,

מלחמת יום הכיפורים (מלחמת אוקטובר 1973) מבצע הליטני, מלחמת שלום הגליל,

והיום האחיין של הג'יפ הקלאסי משרת בצה"ל תחת השם סופה על שלל דורותיה,

כיום יש את יורשי העצר, שזה jeep J8 וסופה סימן 3:

 

wallpapers_jeep_j8_2009_1.jpg

 

scaled.php?server=25&filename=32310746.jpg&res=landing

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ואני בעלים של האבא של "קוריוז", לא נותר לי אלא לתבוע את עלבונו...:evil:

עם המנוע 2199 סמ"ק, 60 כ"ס. ויכולות וירטואוזיות לזמנו, ניצח את מלחמת העולם השניה (ביחד עם הדקוטה והאסדה), כדברי מפקד בנות הברית.

איני יודע איזה רכבים בדיוק יש לך, אבל אני יכול להזמין אותך לסיבוב על השועל שלי, לא לא, אני נוהג, רק בשביל להראות לך רכב בן למעלה מ70 שנה, שעדיין בשיא כוחו! שיכולותיו לא נפגמו כהוא זה עם חלוף הזמן ושאני סומך עליו עד כדי יציאות לטיולים עם משפחתי ליומיים למדבר יהודה/נגב/רמת הגולן.

אם עדיין תתעקש, אפשר להצמיד את הטמבון הקדמי של הפיורי 3 לטמבון הקדמי של השועל, כשהוא משולב ב"פרונט ספיישל" ולשחרר את המנועים לדרכם... ונראה מי ייסע קדימה ומי לאחור...:twisted:

את התה, ארשה לך להזמין בבית הקפה במפגש השפלה.

 

ומאחר ואני בעלים של "אגרי-ג'יפ" שהגיע ארצה היישר מחווה בקליפורניה, לא נותר לי אלא להצטרף אלייך לתה...

והנה עוד קצת על

אחרי שעשה עלייה ועבר גיור כהלכה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומאחר ואני בעלים של "אגרי-ג'יפ" שהגיע ארצה היישר מחווה בקליפורניה, לא נותר לי אלא להצטרף אלייך לתה...

והנה עוד קצת על

אחרי שעשה עלייה ועבר גיור כהלכה.

 

אני לא זוכר (כאחד שאביו לימד אותו לנהוג באמצע שנות החמישים על ג'יפ שלדעתי היה היחיד מסוגו בצה"ל - עם המכסה הגבוה המרובע שרואים בהודו) שמשה שלמה,ידית אחיזה לנוסע לפני המכסה העגול , מדרגה ובטח שלא מיכל עיבוי - ועוד מפלסטיק.

הנדגז היה בכל ג'יפ - לא כזאת ידית ענקית שאומרת שכנראה איזושהי עבודה הוא כנראה כן עשה - אבל הנדגז היה בכולם.

עומד על דעתי שתמונת החריש היא קוריוז. צילמו את הג'יפ בתלם שעשה קיים/אליס/פרמל- מה שהיה אז באמריקה.

עם המחרשה 40 ס"מ באדמה , משקלה והמשקולות הנגדיות על הטמבון היה אולי חורש כמה דקות לפני שיירתח.

שאר התפקידים החקלאיים אולי יכול היה לעשות קצת יותר.

עובדה שחקלאים לא נדבקו ברעיון האוטו טרקטור בגדול ואם הג'יפים האלה הזולים אחרי המלחמה היו תופסים - היו מפתחים להם המשך, אפילו שאונימוג,פינצגאואר וכמה איטלקים (כולם דיזלים - לא בנזין - לא צריכים לצרוח/להוריד רדוקציה משוגעת כמו הג'יפ בראשון פרונט ספיישל בשביל קצת מומנט ) היו יותר לענין ובאמת עבדו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...