Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמיי מנהיגת טויוטה GT86 והתייחסות לצמיגים הסטנדרטיים


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפעם אעשה זאת קצר. לאחר נשיאת לפיד הטויובארו בפורום הזה במהלך השנתיים האחרונות, התיישבתי מאחורי הגה הטויוטה(הידנית) אחוז ציפיה, בתחושה ששלוש שנים של מעקב צמוד אחר הפרוייקט הזה הבשילו לרגע המיוחד הזה. אפילו כבישי הנהיגה הטובים של אזור הכרמל האירו אלי את פניהם, ריקים מתמיד.

 

כשיצאתי לנהיגת המבחן, ניסיתי להתנקות מכל מה ששמעתי וקראתי לפני כן וגם מרשמיי המוקדמים מ-15 דקות של נהיגה ב-BRZ(ואינני מתייחס כאן לאירוע של יפנאוטו ב"מסלול" כוכב יאיר). רציתי לענות לעצמי על שתי שאלות עיקריות;

1.כבעלים לשעבר של מיאטה, האם היא מסוגלת להעניק לי יותר פאן ממיאטה?

2.האם אפשר למצוא בכל זאת איזושהי הצדקה למחיר הגבוה.

 

התשובה לשאלה הראשונה עסקה בסובייקטיבי לא פחות מבאובייקטיבי. אם ננטרל את אלמנט הגג המתקפל מהמשוואה, מיאטה עדיין מציעה יותר באותם אזורים מענגים, הנוגעים לקשר שבין אדם ומכונה. ההגה שלה "חי" יותר, איכות החלפת ההילוכים עדיפה משמעותית, המנוע מציע פעולה נעימה יותר ותמיד יש חשק למצות כל סל"ד וסל"ד עד המגביל. ההתנהגות על המגבלות פרוגרסיבית יותר וכשהזנב יוצא למחול, הוא עושה זאת בצורה מעודנת יותר.

 

הנחתי שחלק מבעיות הטויובארו נעוץ בצמיגיה החסכונייים. היום בבוקר נתקלתי בקישור הבא - וקיבלתי אישוש לתחושותיי ; http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=10253

 

בעייה חמורה יותר היא המנוע. אמנם זה שבמכונית המבחן היה עוד בתולי(1300 ק"מ), אך הוא בפירוש לא מרגיש כמנוע המספק 200 כ"ס. בור המומנט בסל"ד הביניים מטריד(בסל"ד נמוך הוא דווקא מגיב היטב) ובסל"ד הגבוה מקבלים בעיקר רעש. כמו של מסור. לא צליל סקסי של מכונית ספורט, המפתה אותך למשוך עוד ועוד. בגלל אותו רעש והחוסר בדחף מרשים, מצאתי את עצמי עובר להילוך הבא עוד לפני שהמחט נגעה בספרה 7 שבמד הסל"ד, עוד לפני הקו האדום.

 

השוויתי את המנוע לזה שבספורט קליאו הנוכחית(דור 3.5). הנתונים דומים, יחס משקל/הספק דומה. איזה הבדל. מנוע הקליאו בשרני, מגיב היטב ברוב קשת הסל"ד ועליה למעלה עושה לו רק טוב. בכח, בתחושה ובצליל. בקו ישר, הקליאו פותחת פער על הטויובארו - וגם הנהג שלה נהנה יותר מהתהליך.

 

בהשוואה למיאטה, יש לטויובארו מעט יותר כח, אך זה זניח ויורגש בעיקר בעליות ארוכות. כאמור, פעולת יחידת הכח במיאטה נעימה יותר.

 

ה-GT שימחה אותי דווקא בציוויליות שלה. נוחות הנסיעה היתה נסבלת, המושבים ותנוחת הנהיגה מעולים והשיוט במהירויות גבוהות שקט ויציב.

 

בשורה התחתונה, כשירדתי מההגה, לא חשתי צביטה קלה ורצון לגנוב עוד סיבובון. ידעתי שזהו זה - את המכונית הזו כבר לא אקנה.

 

האם יש צורך בכלל להתייחס לשאלה השנייה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה ממצה

בושה שאלו הצמיגים

ובהשוואה לקליאו יש לך עוד 50-70K בכיסך.

 

טוב , מה לא ישלמו אנשים בשביל הפוזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-GT שימחה אותי דווקא בציוויליות שלה.

 

 

סקירה טובה, עם התייחסות ממוקדת, אבל "ציוויליות"...?!

8)

אפשר לכתוב "מתורבתות", לא?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רטרו-שיק :-D

 

בהתייחס לחסרונות שהוזכרו, מהן אפשרויות השדרוג של הטויוברו, לפי מה שניתן לדעת בשלב כל כך מוקדם במחזור החיים שלהן?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל מה שאני קורא בזמן האחרון על הטיובארו, אני בעיקר מבין שהיא תהיה בחירה טובה לפלטפורמה לשיפורים כיד שניה על מנת להוציא מכונה טובה. נעניין לדעת איך תבצע גרסת הקצה לכשתצא לאור.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שיפורים?

המנוע אטמוספרי ואינני רואה אפשרות להגדלת הספק בלי להחליף בו חלקים מיכנים יקרים - ואם משפרים אז למה לא להוסיף את עלות השיפור למחיר הרכב ההתחלתי ולקנות משהו נורמלי שאיננו דורש שיפור מידי?

 

הסלון של הרכב (מתייחס לסובארו - לא ראיתי את הטויוטה) ניראה כמו משהו שמיוצר שבשטחים וזה משהו שאי אפשר לסבול כשמשלמים יותר מ- 220K על רכב.

 

מצידי שיישאר אצל היבואנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להודות שהטויוטה נראת טוב ויש לה את הלוק הספורטיבי, לקחתי אותה לנסיעת מבחן כי על הנייר היא מושלמת (פרט למחיר).

התישבתי ברכב,התחלתי לנסוע וישר היתבאסתי, ציפיתי ליותר כוח,אז אמרתי לעצמי היא נולדה לדריפטים,אז פניתי למגרש קרוב ואחרי ביטול כל הבקרות הבנתי שזה רכב ממש מבאס כי המחשב כל הזמן נכנס ומפסיק את ההחלקות.

לדעתי רכב יקר חסר כוח עם מחשב מסרס,אני לא הייתי משלם סכום כזה בישביל פוזה כי פאן,אני לא מצאתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז פניתי למגרש קרוב ואחרי ביטול כל הבקרות הבנתי שזה רכב ממש מבאס כי המחשב כל הזמן נכנס ומפסיק את ההחלקות.

 

איך זה קרה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.youtube.com/watch?v=7qnd-hdmgfk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל אותו רעש והחוסר בדחף מרשים, מצאתי את עצמי עובר להילוך הבא עוד לפני שהמחט נגעה בספרה 7 שבמד הסל"ד, עוד לפני הקו האדום.

 

 

מנועי הזרקה ישירה לא מצטיינים בסל"ד גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי הזרקה ישירה לא מצטיינים בסל"ד גבוה.

מה הקשר בין סוג ההזרקה להיצטיינות בסל"ד גבוה ?

לרוב, מנועים שמיצטיינים בסל"ד גבוה מתוכננים כך במקור, עם מהלך קצר בהרבה ביחס לקדח, כמו באופנועים, רק שם זה קיצוני יותר מאחר ואופנוע כמעט ואינו נזקק למומנט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה קרה?

 

מה בדיוק השאלה? אם אתה מתכוון לזה שהמחשב מבטל כל רגע נעים ברכב,אין לי איך לענות על זה כי פשוט זה לא ניתן לביטול :( אחרי לקח את הרכב נהג דריפטים מקצועי בשם יון והיתברר לי שגם הוא חושב כמוני,רק שהוא המשיך לבצע דריפטים והמחשב הגביל אותו כנראה,בכול און אני אחרי 7 דק עם הרכב פשוט חזרתי לסוכנות ולאיביזה שלי עם חיוך :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא איך יכול להיות שביטלת את כל הבקרות אבל הן עדיין התערבו?

 

והתשובה היא: לא ביטלת. כיוון שכשמבטלים, הן לא מתערבות :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...