Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש בנרות את הדברים האלה. בשנים האחרונות החלפתי כמה וכמה ג'ילדות סינתטיות ובמקביל אני משתמש במשהו סינתטי בן מעל ל-10 שנים שהוא עדיין עובד בסדר גמור, רק די קרוע. בהום-סנטרים למיניהם אין מה לדבר, הכל באיכות גרועה.

 

איפה ניתן להשיג עור צבי (סינתטי או אמיתי, לא אכפת לי) וספוג לסבון טובים?

 

תודה

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

אני קניתי ג'ילדה מעור צבי אמיתי באוטו דיפו בירושלים , האמת היא נקרעה לי לאחר מספר שימושים .

 

לא ממליץ על ג'ילדה בכלל , אם אתרה רוצה מגבות לייבוש וניקוי הרכב אז רק מטליות מיקרופייבר.

 

יש אפשרות להזמין מ-ebay ?

פורסם

אני משתמש בסמרטוט ריצפה מיקרופייבר בדיוק כמו אלה שיש בסופרים (ניקול ודומיהם). מאד רכים, סופגים מעולה ולא משאירים סימנים או שריטות.

10 שקלים.

פורסם

אני לא אוהב סמרטוט רצפה, הם ממש לא מייבשים את האוטו. עם עור צבי טוב אחרי "וויש" אחד או שניים הפח יבש לחלוטין.

 

במיקרופייבר אתם מתכוונים למשהו כזה? (סתם מגיגול)

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-CarPlan

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
אני לא אוהב סמרטוט רצפה, הם ממש לא מייבשים את האוטו. עם עור צבי טוב אחרי "וויש" אחד או שניים הפח יבש לחלוטין.

 

במיקרופייבר אתם מתכוונים למשהו כזה? (סתם מגיגול)

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-CarPlan

 

כן, ועדיף לקנות מיקרופייבר בסופר או משהו... זה אותה איכות ויוצא יותר זול משמעותית בשביל מוצר כזה.

זה שאנחנו גברים לא אומר שאנחנו צרכים לא לדעת איפה לקנות חומרים לניקוי. ;)

 

אם כבר קנית מיקרופייבר ממקום כזה או אחר, אז כבר תקנה כפפה.

 

(וכמובן מטלית נוספת בשביל הפנים).

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

זה פשוט בא מנסיון עם כל מיני מטליות שונות ומשונות... ואף אחת לא עושה את העבודה כמו עור צבי נורמלי (שוב, אפשר גם סינתטי). אבל אני אנסה שוב, תודה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
זה פשוט בא מנסיון עם כל מיני מטליות שונות ומשונות... ואף אחת לא עושה את העבודה כמו עור צבי נורמלי (שוב, אפשר גם סינתטי). אבל אני אנסה שוב, תודה.

 

יש לי מקום שמוכר ג'ילדה מצבי... שוב את מודע לטווח המחירים כן?

 

רק, לא אמרת איפה אתה גר בשביל שיהיה אפשר לעזור לך.

 

איזור, משהו...

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
אני לא אוהב סמרטוט רצפה, הם ממש לא מייבשים את האוטו. עם עור צבי טוב אחרי "וויש" אחד או שניים הפח יבש לחלוטין.

 

במיקרופייבר אתם מתכוונים למשהו כזה? (סתם מגיגול)

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-CarPlan

 

המטלית הזאת גרועה והיא לא מתאימה לייבוש רכב.

 

שאמרתי מיקרופייבר התכוונתי למשהו כזה : :roll:

 

10-1.jpg?t=1337900873

 

מקצוען.:-D

 

נראית מטלית מצויינת. אין להשיג כאלה בארץ.:|

 

לינקים רלוונטים:

http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=CHE-MAMMOTH

 

http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=MEG-X2000

 

איביי:

http://www.ebay.co.uk/itm/Meguiars-Water-Magnet-Drying-Towel-Car-X-2000-/330481430156?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item4cf23a6e8c#ht_1380wt_1037

 

http://www.ebay.co.uk/itm/DODO-JUICE-Orange-Plush-microfibre-drying-towel-1-/290585361542?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item43a83cbc86#ht_1230wt_1037

 

http://www.ebay.co.uk/itm/390151468191?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_3889wt_1037

פורסם

היא בצבע לבן לא ? רציתי להזמין אחת ובסוף הזמנתי של Swissvax (יותר זול).

 

אגב איך אתה מכבס אותם כדי לגרום להן להיות רכות ?

פורסם
יש לי מקום שמוכר ג'ילדה מצבי... שוב את מודע לטווח המחירים כן?

 

רק, לא אמרת איפה אתה גר בשביל שיהיה אפשר לעזור לך.

 

איזור, משהו...

 

חיפה, ת"א, מה שבא לך.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...