Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז ככה אני מחפש קטנוע שיהיה אמין !! וחסכוני לא חייב מפואר

שלא יהיה לו תקלות

מה מומלץ לקנות ?

אני נוסע כול יום 60 קילומטר בלי קשר לעבודה אני צריך קטנוע אמין

כמו כן רק אם אפשר לדעת מחירי ביטוח של קטנועים אלה

נ.ב

אני בחור גבוהה וגדול

אני צריך כלי שיהיה לי נוח

בתודה רבה S3

פורסם
אוקי אז ככה אני מחפש קטנוע שיהיה אמין !! וחסכוני לא חייב מפואר

שלא יהיה לו תקלות

מה מומלץ לקנות ?

אני נוסע כול יום 60 קילומטר בלי קשר לעבודה אני צריך קטנוע אמין

כמו כן רק אם אפשר לדעת מחירי ביטוח של קטנועים אלה

נ.ב

אני בחור גבוהה וגדול

אני צריך כלי שיהיה לי נוח

בתודה רבה S3

60 קילומטר ביום? קטנוע 50? לא בטוח שזה רעיון טוב במיוחד.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם

לכרוב ולאיקס,

 

יכול להיות שבגלל הסיבות שפרטטם הוא כתב מעל 50 סמ"ק.:wink:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
לכרוב ולאיקס,

 

יכול להיות שבגלל הסיבות שפרטטם הוא כתב מעל 50 סמ"ק.:wink:

רשמתי מעל 50 סמ"ק!!!!

עד 200

בין קטנועי ה 125 מה הכי אמין וזול

וחסכוני

ושיסע טוב ?

פורסם
לכרוב ולאיקס,

 

יכול להיות שבגלל הסיבות שפרטטם הוא כתב מעל 50 סמ"ק.:wink:

אבל...

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל....

 

 

 

 

 

 

אבל...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה ה-X אשם !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:oops:

 

אוופס..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אבל...

אבל....

אבל...

זה ה-X אשם !

:oops:

אוופס..

השליכוהו לבור!

 

ובקשר למר בחור.

 

חפש דינק 150, יופי של קטנוע נוח ואצלי החזיק חצי שנה של התעללות מאסיבית ולאחריו הגיע אחר לעוד חצי שנה.

 

אולי איזה הקסגון 250?

נוח ביותר. מנוע שלא שמעתי יותר מדי בעיות איתו.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

מזדרז לפני כל מי שיגיד "השוק של ההקסגון ברצפה!":

נכון, בגלל זה גם אפשר לקנות קטנוע מעולה וחדש יחסית בכלום כסף. הכל יחסי.

אם אתה חושב על אחד כזה, תבדוק את ה-GTX המודרניים יותר, עם בלם דיסק אחורי בין היתר.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
מזדרז לפני כל מי שיגיד "השוק של ההקסגון ברצפה!":

נכון, בגלל זה גם אפשר לקנות קטנוע מעולה וחדש יחסית בכלום כסף. הכל יחסי.

אם אתה חושב על אחד כזה, תבדוק את ה-GTX המודרניים יותר, עם בלם דיסק אחורי בין היתר.

דווקא בגלל השוק...

 

אחלה קטנוע בכל מקרה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אם כבר בקטנועים עסקינן, מה דעתכם על הסופר דיוק 125 של סאן יאנג ?

בשביל אבא שלי, 30 ק"מ ביום. יחזיק מעמד ואמין?

 

 

הייתי חייב להידחף! כן!

פורסם
אם כבר בקטנועים עסקינן, מה דעתכם על הסופר דיוק 125 של סאן יאנג ?

בשביל אבא שלי, 30 ק"מ ביום. יחזיק מעמד ואמין?

 

 

הייתי חייב להידחף! כן!

ילעס ויוריק אותם בלי למצמץ בכלל...

והדרך עודנה נפקחת לאורך...

×
×
  • תוכן חדש...