Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטר פלייס מארחת את נבחרת קארספורום ליום חשמלי.


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 4265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום חמישי הקרוב (19.7.2012) נבחרת קארספורום מתארחת בחברת בטר פלייס. ביום המיוחד הזה ישתתפו כ-15-20 מחברי הנבחרת, אשר ישמעו הסברים אודות הפתרון של חברת בטר פלייס, המכונית החשמלית, יבצעו נסיעת מבחן בת מספר שעות על המכונית החשמלית וכן יקבלו הרצאה קצרה מבכירי החברה וממייסד ומנכ"ל החברה, שי אגסי. לסיום, הם יוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות פנים מול פנים. בקיצור, יום 100% חשמלי.

 

בשרשור זה אתם, חברי הפורום, מתבקשים להעלות שאלות עבור בטר פלייס, ואת הטובות מביניהן אנו ניקח איתנו אל המפגש עם בכירי החברה.

 

ביום האירוע השרשור ישמש את חברי הקבוצה שיספרו על חוויותיהם LIVE, על הדיאלוג עם בכירי בטר פלייס וכן יביעו את דעתם האישית על המיזם כולו.

 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 525
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום

המצב היום הוא שמי שמתאימה לו מכונית חשמלית, הוא כזה שנוסע מעט: בית-עבודה-בית (ורצוי גם בית פרטי).

בפועל כדאיות מתקבלת רק עבור מי שנוסע הרבה.

איך בטר פלייס מתייחסת לקונפליקט הנ"ל.

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. עם כל הכבוד לקונספט החלפת הסוללות, מכונית חשמלית אמורה להיכנס ל"תדלוק" בערך פי 3 ממכונית רגילה כלאמר שכשיגיעו לנפח שוק של 10% יצטרכו כמות של תחנות החלפה של כ 30% מכמות משאבות התדלוק (משאבות ולא תחנות) שזה אומר יותר מכל תחנות הדלק הפרוסות היום בארץ (אם בתחנה ממוצעת יש 6 משאבות אז עדיין יצטרכו פי שתיים תחנות החלפה לעומת תחנות דלק רגילות וגם זה בהנחה שזמן התדלוק זהה). איך מתכוננים לעומס האדיר הזה.

 

2. כיום הרכב נמכר למעשה ללא הסוללה. האם יש אפשרות לרכוש עמוד טעינה ואת הסוללה ולהשתחרר מהסכם עם בטר פלייס?

 

3. כידוע לסוללות יש אורך חיים ועם התקדמות מחזורי הטעינה הקיבול יורד. מה הסף שבו בטר פלייס מוציאה סוללה משירות?

 

תעשו חיים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מה עושה בנאדם שמחליט לרדת לאילת? הרי אין לו תחנות טעינה בין באר שבע לאילת.

2. האם הם יכולים לפרסם קצת מספרים לגבי זיהום האויר שנפלט כתוצאה מטעינת הסוללות ולהשוות לזיהום האויר הנפלט מרכב בנזין מקביל?

3. האם ואם כן אז מתי צפויים להכנס לשירות רכבים נוספים מלבד הרנו? - עם דגש על מכוניות קטנות וקטנטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב שלי עושה 1:10 בנזין - עולה לי 73 אג' לק"מ והרכבים החסכוניים המוצעים היום בשוק -המיני הידניות או הדיזלים הקטנים עושים באזור ה1:20 זה אומר 35 אג' לליטר - למה לי לעבור לרכב שעולה 65 אג' לק"מ? וזה בכלל בלי לדבר על מערכות הגז

 

בהנחה ואני תומך בסביבה והייתי מעוניין ברכב חשמלי, איפה ההליכה לקראתי? איפה הסבסוד? מכל בחינה אני משלם יותר אז בשביל לתמוך בפרויקט החשמלי צריך להיות אמיד פלוס? האם לממשלה יש תוכניות להוזלת המס על רכבים מסוג זה?

 

הייתי מעונין שנציגי בטר פלייס יתנו תשובה על השאלות האלו

 

 

בנוסף אני יודע שהייתה בעיה כזו בהיברידיות אולי קוראי הפורום יוכלו לענות מה עם הטענה לגבי קרינה בתא הנוסעים? נכון לא נכון ולמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לשמוע תשובות לשאלות ששאלתי בעבר, כגון:

 

  • אם אין צורך בטווח גדול מ-150 ק"מ בערך, מפני שיש (יהיו) כארבעים תחנות הטענה/החלפה, מדוע יצרני הרכב הרגיל מתקינים מיכלי דלק המספקים טווח כפול או משולש, בשעה שיש לא עשרות כי אם מאות תחנות דלק?
  • אתם מציעים חבילת ק"מ במחיר ידוע מראש למשך שנים. מה תעשו אם המדינה תעלה את המס על רכב חשמלי בעקבות מעבר משמעותי של נהגים לרכב מסוג זה?

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם מוזמנים לשטיפת המוח של אגסי במרכז המבקרים! כאן נספר לכם איזה נפלא זה מכונית חשמלית גם אם אין חשמל במדינה להטעין אותה. נספר לכם איזה כיף לנסוע לאילת ולהחליף 4 סוללות בדרך (אפילו שאין עדיין נקודות החלפה) ואיזה בגאז' ענק יש לפלואנס החשמלית שתוכלו להכניס בו את כל הצ'ימידן הקטן שלכם. בואו לשמוע איך העולם מכור לנפט ומזהם את האוויר אבל לא נספר לכם שייצור החשמל בישראל מזהם את האוויר לא פחות. בואו לראות איך קונים פלואנס חשמלית בלי סוללה רק כדי שנוכל לכבול אתכם להסכם של שנים בלי שתוכלו לעשות עם הרכב כלום בלעדינו. למה אתם מחכים?!

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, בגלל זה נבחרה קבוצה קטנה של בעלי ידע, יכולת ניסוח וביקורתיות מידתית על מנת להעלות את השאלות ואחר כך גם להפעיל שיקול דעת.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מעניין אותי מחזור החיים של הסוללה עצמה - מתהליך הייצור המלא שלה והשלכותיו על הסביבה, עד לגמר חייה של הסוללה ותהליך ההשמדה \ הטמנה שלה.

 

המטרה של השאלה היא כמובן לראות כמה הייצור של הסוללות באמת ירוק ביחס למיתוג הכללי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נסיעה לטווח קצר בלבד: מכיוון שזה כך, המכונית טובה רק לנסיעה בתוך ערים. עם זאת, ב"עתיד" היינו רוצים שבתוך העיר נסע רק בתחבורה ציבורית. איך זה מתיישב יחד? ובנוסף, איך ניתן להחזיק אוטו כזה באופן בלעדי כאשר לא ניתן לנסוע ת"א חיפה.

2. תחנות טעינה: איך זה יתבצע, כאשר זמן הטעינה ארוך. כלל לא בטוח שבבית האוטו יהיה בטוח כשהוא מחובר לחשמל (מישהו פשוט יתחיל לגנוב, לנתק וכו'), קל וחומר כאשר אני צריך טעינה ואני לא בבית. תדלוק לוקח כ-10 דקות, טעינה - הרבה יותר.

3. סכנה בריאותית: האם נעשים ניסויים\מחקרים בנוגע לסכנות של השדות החשמליים הנגרמים מהבטריות הללו לאורך זמן.

4. חשמל כאנרגיה זולה: האם לא נכון שהחשמל מופק ברובו מפחם או בכל מקרה בא ע"י חברת החשמל? אם כך, מי ערב לי שהחשמל אכן אנרגיה שבסופו של דבר "נקיה" יותר ממשהו אחר? פרט ליתרון של חוסר באגזוז וכו' שכנראה יוריד את רמת הערפיח בערים... (אך אולי יעלה את הרמה בערים שבהן יש תחנות כח?). בנוסף, מי ערב לי שכאשר יהיה שימוש נפוץ במכונית זו, מחיר החשמל לא יאמיר, או שאפילו הממשלה תטיל קנס בלו על חשמל שמשמש לצורך המכונית?

 

תודה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יקרה אם מחיר הבנזין ירד, האם ישפיע על התשולום לחברה?

ההתיחסות של החברה היא בהשוואה של עלות לק"מ מבחינת השוואה לבנזין. חיפשתי ולא מצאתי תשובה על השאלה מה היעילות האנרגטית של התהליך כולו, מתחנת הכח ועד לגלגלי הרנו ZE יחסית לבנזין. לוא דווקא מבחינת מחיר אלא מבחינת זיהום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, בגלל זה נבחרה קבוצה קטנה של בעלי ידע, יכולת ניסוח וביקורתיות מידתית על מנת להעלות את השאלות ואחר כך גם להפעיל שיקול דעת.

 

אני לא מודאג מכך שנבחרת קארספורום לא תדע להתנסח או לשאול את השאלות, אני מודאג מכושר החרטוט של אגסי ושות' ומכמות המידע ה"לא מדויק" (בלשון המעטה) שהחברה שם יודעים לספר לחרמנים מוטוריים צמאי מידע. ונשמרתם לנפשותיכם - שלא תגידו שלא הזהרתי...

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.כיום ישנו מחסור של חשמל במדינה - במיוחד בימים חמים כאלו - האם חברת חשמל מעדיפה את בטר פלייס על פני צרכנים אחרים מבחינת ניתוקי חשמל

2. אני מניח שישנם ניתוחים עתידיים לגבי צפי מכירות - כיצד נושא זה מתממשק עם כושר ייצור החשמל במדינת ישראל

3. אילו דגמים עתידיים להיות מפותחים ע"י בטר פלייס (חוץ מניסן קשקאי)

4. מה עוצמת השדה החשמלי/מגנטי שקיים ברכב בזמן הנסיעה בו (נראה אותם עונים על זה :twisted: )

 

זה שאלות לסיפתח - אחרי שנראה את רצינות החברה נשאל שאלות קצת יותר כבדות

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובות למרבית השאלות ניתנו כבר באשכול הייעודי שרץ כבר כמה חודשים. לפני ששואלים אותן כדאי לקרוא אותו ביסודיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...