Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

א מתלבט בימים אלה לגבי בחירת רכב חדש בליסינג מהעבודה

חשבתי על פוקוס סטיישן, אבל בגלל זמני ההספקה המטורפים אני חושב על ההאצבק, 2 שאלות חשובות:

1. האם קיימת בעיית גיר בדומה למה שהיה לטיוטה?

2. האם האוטו מספיק מרווח למשפחה צעירה עם שני ילדים קטנים (כולל עגלת תינוק)

תודה מראש לכל המגיבים

פורסם

שאלה נוספת:האם מישהו מכיר את זמני ההספקה של גרסת ההאצבק? והאם באמת אין להשיג בחודשים הקרובים את הטורר?

פורסם

אני רק יכול להגיד שההאצ'בק רכב צפוף בתא המטען וגם מאחור! אפילו הסטיישן לא מבריק מבחינת מרווח אבל ההאצ'בק זה כבר בדיחה לא מצחיקה ובטח למשפחה עם 2 ילדים, אני יודע שאת העגלה שלי בחיים אני לא אצליח להכניס להאצ'בק ואפילו לא לסדאן (היא לא מאוד קטנה אבל נכנסת ביונדאי אקסנט בלי שום קושי).

 

לגבי הגיר, זה לא הטויוטה, אבל זה גם לא גיר אוטומטי רגיל, במיוחד לא בעיר ויש לו שיהוקים.

שורה סופית, הייתי מחכה לסטיישן.

פורסם
אני רק יכול להגיד שההאצ'בק רכב צפוף בתא המטען וגם מאחור! אפילו הסטיישן לא מבריק מבחינת מרווח אבל ההאצ'בק זה כבר בדיחה לא מצחיקה

 

מסכים אתך לגבי תא המטען, בהאצ׳בק הוא פשוט קטן מדי וב4 דלתות הגישה קטסטרופה, אבל המרווח לנוסעים מאחורה זהה בשלושת התצורות - אין שום הבדל.

פורסם

לאחי יש פוקוס 5 דלתות בליסינג.

 

הרכב מאובזר מאוד יחסית לרוב רכבי הליסינג בקטגוריה (שליטה קולית, דיבורית BT וכו').

 

אני 1.80 ונסעתי מאחור מספר פעמים ללא בעיה. מדובר ברכב עם מרווח ברכיים ממוצע ולתחושתי גדול מקורולה ומאזדה 3.

 

בנוגע לתא המטען - אכן לא מרשים בגודלו, אבל קצת הגזימו פה לדעתי עם התגובות על גודל תא המטען.

 

הגיר פועל כמעט כמו גיר אוטומטי רגיל. היציאה מהמקום לעיתים עם השהיה בת מספר מאיות השניה, אך לדעתי מרבית האנשים כלל לא ישימו לב שמדובר בגיר שונה מגיר רגיל (אחי, גיסתי ואימי לדוגמא - לא הבינו על מה אני מדבר).

 

סה"כ - אני מאוד ממליץ על הרכב יחסית למתחרות. הרכב היחידי הקטגוריה שלדעתי נותן פייט (ומנצח) הוא ה-C4, אבל לא הצלחתי לשכנע את אחי לקנות אותו.

 

בהצלחה

פורסם
לאחי יש פוקוס 5 דלתות בליסינג.

 

הרכב מאובזר מאוד יחסית לרוב רכבי הליסינג בקטגוריה (שליטה קולית, דיבורית BT וכו').

 

אני 1.80 ונסעתי מאחור מספר פעמים ללא בעיה. מדובר ברכב עם מרווח ברכיים ממוצע ולתחושתי גדול מקורולה ומאזדה 3.

 

בנוגע לתא המטען - אכן לא מרשים בגודלו, אבל קצת הגזימו פה לדעתי עם התגובות על גודל תא המטען.

 

הגיר פועל כמעט כמו גיר אוטומטי רגיל. היציאה מהמקום לעיתים עם השהיה בת מספר מאיות השניה, אך לדעתי מרבית האנשים כלל לא ישימו לב שמדובר בגיר שונה מגיר רגיל (אחי, גיסתי ואימי לדוגמא - לא הבינו על מה אני מדבר).

 

סה"כ - אני מאוד ממליץ על הרכב יחסית למתחרות. הרכב היחידי הקטגוריה שלדעתי נותן פייט (ומנצח) הוא ה-C4, אבל לא הצלחתי לשכנע את אחי לקנות אותו.

 

בהצלחה

 

הוא לקח את הדגם עם הגלגל הקטן אני מניח אז זה מרגיש מעט יותר גדול אבל זה עדיין לא רציני כשאתה מסתכל על אורך הרכב, זה פער של בין 150 ל- 200 ליטר מהמתחרות ואני חושב שזה בהחלט לא רציני.

 

אתה 1.80 וישבת מאחור, האם לפניך ישב מישהו?? אם ישב לפניך מישהו והיה לך נוח אז כנראה שהוא 1.60 כי בכל מצב אחר היה אמור להיות לך צפוף מאוד מאחורה. הבעיה המציקה היא לא ביציאה מהמקום, למרות שגם זה יכול להיות מעצבן, הבעיה היא בהחלפות הילוך במהירות נסיעה איטית בפקק או תוך כדי בלימה.

פורסם

חסרונות פוקוס חדשה:

הגיר לא חלק ורהוט כמו גיר אוטומטי טוב.

הישיבה מקדימה קלסטרופובית.

איכות ההרכבה לא משהו.

תא המטען השתפר לאחר שהחליפו את הגלגל הרזרבי לקטן.

 

לליסינג, סביר בהחלט.

פורסם

בליסינג, לאור הצרכים שלך כמשפחה עם 2 ילדים, הייתי בודק את האסטרה (גם ההאצ'בק, היא מציעה מרווח מאחור ותא מטען מוצלחים), את היונדאי I35, האוקטביה, ואת ה-I30 שעתידה להגיע בקרוב ממש.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...