Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מחפש כרית אוויר של רנו קליאו משנת 2006 והלאה. כרית האוויר זהה בכולן, ולכן לא משנה הדגם.

בדקתי בפירוקיות, והן מוכרות את כרית האוויר כסט בלבד עם כרית אוויר נוסע, ונפצי החגורות.

חדשה בקרסו עולה 1300 ש"ח :|

חיפוש באתר "גלגלים" לא הניב תוצאות.

 

אשמח לשמוע הצעות.

 

בתודה, אלי.

פורסם

אסור בתכלית האיסור לפירוקיה למכור לך כרית אוויר משומשת, רק למוסך מורשה מותר לרכוש כרית אוויר משומשת מפירוקיה (לכן הפתרון שלך צריך להגיע דרך בעל מוסך שאתה מכיר טוב).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האם בעל המוסך לא ייתקל באותה התשובה שאני קיבלתי?

 

ובכלל נשמע לי תמוהה כל העניין הזה, טוב שלא ביקשו ממני לקנות את כל הגרוטאה בשביל כרית אוויר. :evil:

פורסם

היי,דבר עם הבחור הזה:

0547429609-קרלוס

תסביר לו שאתה בעלים של קליאו ושאתה צריך כרית אוויר,אני מקווה שהוא יוכל לעזור לך.

אם יש לו ואתה מאזור הדרום אז דבר איתי אני אוכל לקחת ממנו ולהעביר לך.

בהצלחה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

או קיי תהיה איתי בקשר מחר באזור השעה 10 בבוקר אני אנסה לברר לך דרך מישהו.

אני אשלח לך בה"פ את המספר שלי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה, אני מודה לך מאוד!

 

Dan-idin - ברגע ששמעתי שאת רשימת המכולת הזאת פשוט הלכתי בלי לבקש הצעת מחיר :oops:

פורסם
האם בעל המוסך לא ייתקל באותה התשובה שאני קיבלתי?

 

ובכלל נשמע לי תמוהה כל העניין הזה, טוב שלא ביקשו ממני לקנות את כל הגרוטאה בשביל כרית אוויר. :evil:

 

א) מוסך פחחות (שיש לו היתר) יכול לקנות רכיבים משומשים.

ב) גם את הגרוטאה לא תוכל לקנות מהפירוקיה, בעבר רציתי לקנות רכב שלם לחלקים והתנאי של בעל הפירוקיה היה שאני משלם על כל הרכב, מפרק אותו אצלו ולוקח את החלקים מכיוון שמבחינת החוק השלדה חייבת להשאר אצלו (כתור הוכחה שהרכב לא חזר לכביש).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אלעד - תאורתית, גם אני יכול להשיג את הרכיבים המשומשים.

הבעייה היא כזאת, שגם בעל מוסך הפחחות ייאלץ להתמודד עם ההתעקשות של הפירוקיות למכור את כל הסט, ולא רק את כרית האוויר.

 

זהו המכשול העיקרי שלי, למצוא מקום שיסכים למכור לבעל מקצוע את כרית האוויר בלבד.

×
×
  • תוכן חדש...