Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פורד פיסאטה חדשה

 

רציתי לדעת מה המדינות לגבי חלונות שחורים באוטו

ידוע לי שניתן לשים רק מאחורה בצדי היושבים מאחורה

 

אבל גם נאמר לי שבשימה האחורית אסור ומי שיתפס יקבל 1000 שקל קנס והורדה מהכביש

 

האם זה נכון ?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קשקוש בלבוש.

השחרת חלונות.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
קשקוש בלבוש.

 

כל עוד המסמך שאתה מחזיק לא מלווה בשם, דרגה ותפקיד של נותן ההנחיה היא שווה בערך כמו הנייר טואלט שמנגבים איתו את הת... להוא לפחות יש שימוש.

 

ברגע שהמשטרה מוציאה מסמך רשמי לציבור בד"כ "משטרת ישראל - אגף התנועה" או משהו בסגנון יהיה חתום למטה ולמסמך יהיה סימוכין מתאים במערכות המחשוב המשטרתיות על-מנת שיהיה ניתן לשלוף אותו ולהשתמש בו בעת הצורך. המסמך שאתה מציג הוא מסמך שככל הנראה הופץ פנים משטרתית ולא לציבור הרחב ולכן כל עוד אין לו בעלים וכתובת הוא לא שווה כלום כי לא ניתן להצביע מי כתב אותו ומה סמכותו לפסיקה בנידון.

אם תראה את זה לבוחן תנועה יכול להיות שהוא יוותר לך (מהיכרותו את המסמך או מפחד להסתבך עם הממונים עליו) אבל מאידך יכול להיות שהוא יגיד לך בדיוק מה שאני אומר לך עכשיו ואם למסמך אין תוקף חוקי לא יעזור לך כמה שתתווכח ובטח שלא כאשר תגיע לבית המשפט.

 

ד"א, לפי דעתי השם בכוונה תחילה נמחק מהמסמך על-מנת שלא יוכלו לחזור אל אותו אדם שהנחה את ההנחיה הנ"ל מהסיבה הפשוטה שברור מן הכתוב שהמסמך לעולם לא נועד לצאת מחוץ לכותלי המשטרה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

ועדיין, כל מקום שעוסק בהשחרת חלונות טוען בדיוק את אותו הדבר; לא היה להם לקוח אחד שחזר בשביל להוריד מדבקה מהחלון האחורי בגלל בעיה חוקית כזאת או אחרת, רובם אפילו ידפיסו לך צילום של המסמך שצירפתי.

(ותאמין לי שהתקשרתי להמון מקומות לשאול לפני שעשיתי את זה)

 

מתי פעם אחרונה ראית פה שרשור של מישהו שקיבל קנס\הורדה מהכביש (:roll:) על שמשות מושחרות?

גם במשטרה וגם במכוני הרישוי מודעים לנושא הזה, למה אתה שיש חושב עשרות אלפי רכבים מסתובבים מושחרים, (או עם פרסומת על כל השמשה האחורית, נפוץ אצל עצמאיים ומוניות) אנשים ממשיכים להשחיר רכבים חדשים וכל העסקים עובדים כרגיל אם זה נגד החוק?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המסמך המצורף מספיק מהימן בשבילך או שאני צריך להשקיע עוד חמש דקות עבודה כדי לעשות עליו קשקושים כאילו עבר בפקס?

Document1.pdf

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
המסמך המצורף מספיק מהימן בשבילך או שאני צריך להשקיע עוד חמש דקות עבודה כדי לעשות עליו קשקושים כאילו עבר בפקס?

+1 גאוני.

 

(ותאמין לי שהתקשרתי להמון מקומות לשאול לפני שעשיתי את זה)

 

 

אז בעצם בלילה אתה נוסע עם חלונות פתוחים, ובהסתמך על מראות צד בלבד?

כי דרך השמשה האחורית אתה בטוח לא רואה כלום בלילה, והשחרה של 40 אחוזים, צריך עיניי נץ כדי לראות משהו בלילה דרכה לא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ה40% בקדמיים לא מפריע בלילה בכלל.

85% אחורי דרש קצת הסתגלות, אבל עדיין אין שום בעיה להבין מה הולך (או יותר נכון נוסע) מאחוריי, אני בעיקר נהנה מזה שלא מפריעים לי יותר כל המטומטמים שנצמדים לזנב עם אורות גבוהים ופנסי ערפל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יצא לי לנסוע עם רכב עם חלונות מושחרים מקדימה, אני לא יודע באיזו דרגה, אבל זה היה מאוד כהה.

לא ראיתי כלום! זה היה מאוד מפחיד, ונאלצתי לנסוע עם חלונות פתוחים. כנראה ש40% זה מספיק בהיר לנסיעה בלילה.

עברת כבר טסט עם ההשחרות האלה?

 

בקשר לשמשה האחורית, אני עדיין לא חושב שזה חכם מבחינת בטיחות, אני אישית מאוד אוהב את המראה האמצעית, היא מאפשרת לראות כל רכב שמאחורי, ובאיזה מרחק או מהירות הוא נוסע, לא הייתי מוותר על זה בשביל השחרה, כי הסתגלות או לא, אתה עדיין לא רואה טוב כמו שאתה רואה בלי השחרה.

אגב זה גם מסוכן כשאתה נוסע רוורס בלילה, אתה לא רואה הולך רגל שעובר מאחוריך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

האם חורי להתקין מדבקות שחורות לחלונות אחוריים בצדדים של הרכב ?

אם גן, האם אתם ממליצים על הזמנת מדבקות מ ebay ולנסות להדביק לבד

פורסם

כן, חוקי, שים גרביונים ושים בריסטולים שחורים אפילו בחלונות האחוריים, בקיצור-עשה שם מה שבא לך.

אני לא הייתי מזמין מאיביי דברים כאלה, יש מספיק מקומות איכותיים בישראל שאתה יודע איך החומר, נגד מה וכדומה.

פורסם

לא ממליץ לנסות להדביק לבד... השחרתי חלונות פעמיים ובכל פעם היה למתקין פקשוש שהוא היה צריך לזרוק את כל המדבקה לפח.

הקימור של החלון מקשה מאוד על ההדבקה וצריך להיות ממש טוב בזה כדי לצאת חלק בלי בועות או קמטים במדבקה

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs


×
×
  • תוכן חדש...