Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כל הויכוחים שהיו פה, והסרטון הגרוע של יואב קווה - החלטתי לעשות מעשה ולצלם בלימה מ-120 קמ"ש בירידה תלולה, בלי בלימת מנוע בכלל (הילוך 6).

 

 

 

מרחק הבלימה - בערך 400 מטר (היה אפשר למשוך יותר חזק בהתחלה, אבל עשיתי את זה הדרגתי מאד) :

 

https://maps.google.com/maps?saddr=%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9+705&daddr=%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9+705&hl=iw&ie=UTF8&sll=32.763893,35.025895&sspn=0.010484,0.021136&geocode=FVjz8wEdG3sWAg%3BFXX18wEdC4wWAg&mra=dme&mrsp=1&sz=16&t=m&z=16

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העבירו את 1 באפריל ל-31 במאי ?

 

אתה אמיתי ? נראה לי שערורייתי לחלוטין לבצע כזה "ניסוי" בכביש ציבורי עם תנועת מכוניות סביב

פשוט ביזיון !

 

נגיד שלך יש את המיומנות, ונגיד שיש לך את הרכב ומה שרק תרצה

יבוא נהג בן יומו עם טוסטורון בשמיים וניסיון באדמה

 

יבצע מבהלך כזה > בום גלגלים אחוריים נעולים ב-120 קמ"ש > בום הבחור נבהל > בום ספין > בום

פורסם

פוקוס ליסינג?:lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
העבירו את 1 באפריל ל-31 במאי ?

 

אתה אמיתי ? נראה לי שערורייתי לחלוטין לבצע כזה "ניסוי" בכביש ציבורי עם תנועת מכוניות סביב

פשוט ביזיון !

 

נגיד שלך יש את המיומנות, ונגיד שיש לך את הרכב ומה שרק תרצה

יבוא נהג בן יומו עם טוסטורון בשמיים וניסיון באדמה

 

יבצע מבהלך כזה > בום גלגלים אחוריים נעולים ב-120 קמ"ש > בום הבחור נבהל > בום ספין > בום

 

תרגע ואל תתלהם. וזה שיואב קווה מושך בלם יד ונועל גלגלים זה יותר טוב ? גם בכביש ציבורי בלה בלה :

 

http://www.themarker.com/tv/1.1717725

 

הבעיה היא שהמסקנות שלו שגויות ויכולות לגרום לנהגים לא מנוסים להמנע מלהשתמש בבלם יד, כשזה הדבר הכי טוב שהם יכולים לעשות כשאין להם בלמים.

אז תסתכל על הצד החיובי- שמישהו שרואה את זה יבין שזה אפשרי והוא לא 'מיד יחליק ויתהפך והעולם יקרוס' כמו שרבים מהנהגים

חושבים - אז אולי זה יציל מישהו בזמן אמת.

אם יש מפגרים שיחליטו למשוך בלם יד בצורה אגרסיבית בלי שהם יודעים מה הם עושים - כנראה שזה חלק מהברירה הטבעית..

מפגרים לא חסר וזה לא מה שישנה את זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נראה לי שהבחור צילם את זה כהוכחה שזה אפשרי. היה פה סרטון של מאקו, עם וואן אומנם, שבו הוא קבע שזה לא אפשרי.

לא חושב שזה הועלה כאן בשביל שאחרים יבצעו את הניסוי הזה. הניסוי בוצע. זה עובד. נראה לי שזאת הכוונה.

פורסם

צל"ש על הניסוי. כל הכבוד! מדהים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בעקבות התאונה המחרידה שהייתה ביצעתי לאישתי תדריך נהיגה בשעת חירום (היא נוהגת בירידות ים המלח),

בין היתר הדרכתי אותה על שימוש נכון בבלם יד כפי שביצעת. יפה מאוד!

Gn'f'R

פורסם

בדיוק מהסיבה הזו - כשל במערכת הבלמים - ציידו וולבו את מכוניותיהם שנים ארוכות בתופי בלימה נפרדים לבלם היד, שאינם קשורים כלל למערכת הבלמים ההידראולית.

אגב בלם יד, בשום מקרה לא כדאי לבצע שום פעולות בלימה איתו.

בשונה מהמערכת ההידראולית, בלם היד פועל לרוב ע"י זוג כבלים, ולא תמיד כוח העצירה שווה בזוג הגלגלים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם כבר צילמת בגופרו, להבא תכוון אותו ל SPOT SHOOTING ולא פוקוס כללי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כל הכבוד על הניסוי, באמת, ללא ציניות.

היה מעניין גם לראות מה קרה עם הרפידות אחרי בלימה כזאת.

פורסם

הבחור בסרטון של דה מרקר אומר שהברירה היחידה להתחכך במשהו אך זה לא נכון.

בנוגע לבלם יד - הגלגלים האחוריים לא אמורים להינעל ואז בעצם תווצר החלקה? או שזה קורה רק במהלך פנייה?

פורסם

לא קרה כלום לרפידות. בהמשך בלמתי ככה שוב מ-100, בלי בעיה. אחרי 3-4 בלימות כאלה מתחילה דעיכה בעוצמה, וקצת ריח של ברקסים, לא יותר מזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא ניסיתי בעצמי, אבל נראה שההבדל בין שני הסרטונים הוא אגרסיביות ההפעלה של בלם היד. אם מרימים אותו בבת אחת הוא כנראה לא יעשה עבודה כמו שצריך. אם מרימים בהדרגתיות - הוא יעבוד. כל הכבוד על הניסוי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...