Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רכשתי השבוע סיאט איביזה SC 1.4 ידנית.

 

ולאחר סקר ארוך בין חברות הביטוח, המחיר הכי זול שהצלחתי להוציא הוא 6500ש"ח מקיף + חובה.

בהרבה חברות קיבלתי מחירים של 7000 ש"ח ומעלה.

 

אני בן 24, ללא עבר ביטוחי מוכח.

 

מובן לי שהרכב גניב, אבל למה עדי כדי כך יקר? אני מרגיש כאילו אני מבטח ג'יפ, ולא סופר מיני :)

 

האם גם אחרים בפורום פה, משלמים כזה מחיר?

 

תודה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מציע שתבדוק דרך הסוכנות שממנה רכשת את הרכב לגבי ביטוחים.

אני לאחרונה רכשתי סקודה יטי שקיבלה הצעות מחיר דיי זהות לשלך.

 

בברור מול סוכנות סקודה קיבלת מס' טלפון של אשת מכירות נחמדה. הפלא ופלא.. 1600 ש"ח פחות!

למרות שבסופו של דבר לא עשיתי אצלה את הביטוח.. (יצרתי תחרות בין הסוכן שלי לבינהם והגענו לעמק השווה).

פורסם

[quote=BlackMambaX;3416927

 

אני בן 24, ללא עבר ביטוחי מוכח.

 

 

כאן הבעיה.

אין עבר ביטוחי = אין הנחה על היעדר תביעות בשנים הקודמות.

הנחה כזאת יכולה להגיע ל 22% מפרמיית הפוליסה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב שנת 2010.

 

לצערי נהגתי ברכבי ליסינג של חברות שעבדתי בהן, ועל אף אחד מהם לא נהגתי יותר משנה רצוף, ככה שאין לי איך להוכיח עבר ביטוחי.

פורסם

תנסה ב"דן-מור" חיפה... יש להם מחירים טובים מאוד.

בנוסף קח בחשבון שלא רק הגניבות משפיעה על המחיר, ברוב חברות הביטוח הישירות (ומסיבה שבכלל לא ברורה) הרכב מופיע תחת קטגוריית רכב ספורט בצמוד לפורשות ומוסטנגים והרבה מהחברות הללו פשוט מסרבות לבטח את הרכב כתוצאה מכך. מה שמוביל לפחות תחרות במחירים ומאפשר לחברות שכן מבטחות לנפח את המחיר בצורה קיצונית.

אני למשל נהג ותיק על הכביש עם עבר ביטוחי נקי לחלוטין קיבלתי הכי זול 4600 ש"ח (על מקיף+חובה) עם השתתפות עצמית של 3000 ש"ח - זה המון! אבל אין מה לעשות....

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
הרכב שנת 2010.

 

לצערי נהגתי ברכבי ליסינג של חברות שעבדתי בהן, ועל אף אחד מהם לא נהגתי יותר משנה רצוף, ככה שאין לי איך להוכיח עבר ביטוחי.

 

אז דווקא כן יש לך עבר ביטוחי מוכח, טוב או רע רק אתה יודע.

זה קצת מסובך אבל שווה את המאמץ:

1. אישור מקצין הרכב בחברות בהן עבדת שרכב מספר xxx-yyy-zz היה ברשותך בין התאריכים בלה בלה

2. חברת הליסיניג אמורה לספק לך טופס העדר\תביעות על הרכב הרשום באישור.

 

אם היה לך רכב שלה שלמה סיקסט אז יהיה קל יותר כי יש להם חברת ביטוח משלהם.

שוב, זה קצת מסובך בעיקר אם אתה כבר לא עובד בחברה אבל אני מקווה שהשארת יחסים טובים מאחור.

 

אני עברת את אותה סיטואצייה, שנים היה ברשותי רכב ליסיניג , כאשר רכשתי רכב פרטי נוסף כל האישורים שלי היו

ע"ג היסטוריית הליסינג.

 

בהצלחה

פורסם
רכשתי השבוע סיאט איביזה SC 1.4 ידנית.

כבר תקופה שהרכב הזה מאוד מאוד מעניין אותי.

אשמח אם תוכל לסקר בקרוב את הרכב: צריכת דלק, איכות הרכבה, הנאה מנהיגה וכאלה.

 

תודה.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

בהמשך למחירים של הביטוח,

 

נדרש ממני להתקין כספת למחשב כאמצעי מיגון נוסף על הקודנית והעלוקה שכבר קיימים.

 

התקשרתי לצ'מפיון מוטורס, ושאלתי אותם האם ניתן להתקין כספת על הרכב, הם טוענים, שאין אישור להתקין כספות לכל הרכבים החדשים שלהם כי זה יכול להזיק להם.

 

האם מישהו פה בעל סיאט משנת 2009 ומעלה, והתקין כספת?

פורסם

ושוב חוזר על ההמלצה למעלה, נסה את סוכנות דן-מור בחיפה.

את הפאבייה שלי ביטחתי שם במחיר הנמוך ביותר ללא כל דרישת מיגון פרט למה שמגיע עם האוטו.

 

כמובן ששאר החברות ביקשו ממני למגן את הרכב בשלל אביזרי המיגון כמו כספת, קודנית , עלוקה, איתוראן

פורסם

אגב, אם אתה רוצה יש עכשיו שת"פ בין סוכנות משגבים לבין אגודת הסטודנטים של האו"פ.

אולי אפשר לארגן לך משהו משם .

עשיתי שם ביטוח מאוד מאוד זול.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי


×
×
  • תוכן חדש...